:( Skal lige ud med det {{forumTopicSubject}}
Ja, undskyld mig, men jeg skal lige ud med nogle ting
Det går rigtig skidt for mig lige nu.. Min far har længe haft en slem depression der gjorde at han mistede sit arbejde. Jeg boede hjemme hos ham, indtil december måned hvor vi så blev smidt ud. Mn far flyttede op til min moster. Jeg flyttede midlertidligt op til min storesøster der har 2 børn, og er gift. Efter en måneds tid fandt jeg en lejlighed og kastede mig ud i det. Min eneste indkomst var på det tidspunkt min SU på 2500 kr, og arbejde i tøjbutik der gav max 1200 kr i måneden. Jeg blev smidt ud i november måned, da jeg indså jeg ikke kunne betale den
Min far er flyttet i bolig igen, men er kommet ud for 10-15 blodpropper i benet, 3 i lungere, dobbeltsidig lungebetændelse og forstørret aorta.
efter jeg blev smidt ud flyttede jeg op til min kæreste. Men for en uge siden gik han fra mig over alt det her stress, og det kan jeg godt forstå. Jeg har ikke en eneste krone, og står med regninger op til halsen og skal til at finde bolig. Uden noget som helst. Jeg kan godt sige jer at jeg er på bar bund. Min telefonregning bliver lukket, og idag kom der en efterregning ind af døren fra den gamle lejlighed, på 4000 kr
Jeg kan ikke se mig ud af det længere
Undskyld det blev lidt langt, men jeg har brug for at kommme af med det
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 102 Svar: 513
Har ikke lige mod på så meget.. Desuden tror jeg ikke man kan låne penge på kommunen, og jeg kan jo ikke engang betale en lejlighed
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Måske en lejlighed ikke er løsningen, måske et værelse er bedre?
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Plus noget boligsikring, det burde du også kunne få. Og hvis du har boet hjem kun på SU, uden den ekstra indkomst på de 1200,- så må du have "sparet" noget op, så du må tjene mere resten af året.
Men nu er det selvfølgelig et nyt år.
Øv, hvor er det dog surt, men der er altid lys for enden af tunnelen. Husk det.
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
Jeg håber at du finder ud af det, for som du selv siger så er det bestemt ikke en sjov situation at stå i..
hvis du er udeboende kan du forresten få 5006 i SU... så jeg syntes også du skal snakke med din rådgiver på skolen om din SU.. for det ville hjælpe dig en del hvis du kunne få noget mere i SU..
Der er nogle der siger at man ikke kan få den store SU når man "kun" er på en ungdomsuddannelse, men det passer ikke.. min veninde flyttede hjemmefra som 18 årig, og hun fik den store SU selvom hun "kun" gik på gym... undersøg dine muligheder rigtig godt, for det er netop derfor vi har et system, et system til at falde tilbage på når man står i en situation som din!
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Fortæl ærligt hvordan det hele ser ud og tag alt med, så sagsbehandleren kan se hvad du har alt gøre med om mdr og dine udgifter.
:( Skal lige ud med det