{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Hvor gør det ondt :'( {{forumTopicSubject}}

Den 3/11-08 måtte jeg sige favel til min gamle dreng. Det var slet ikke planlagt at han skulle aflives den dag, men jeg viste at hvis jeg lavede en tid til det en anden dag ville jeg blive væk!

Det gør bare så ondt! smiley Tager mig selv i at gråde mange gange om dagen. Især lige inden jeg falder i søvn.

Hvorfor skal det gør så ondt at miste? Man burde "bare" savne dem også ellers kunne smile over alle de gode ting man havde sammen. Smiler da også over dem, men bliver også trist over det fordi han ikke er her mere smiley
Vi havde ham i 7 ½ år så det er bare så underligt han ikke er her mere!

Drømte den ene nat at han blev ved med at komme tilbage fordi han ikke ville være ved at han var død. Det var den bedste drøm fordi jeg så igen kunne kramme ham og lege med ham!

Kig gerne forbi ham hvis I har lyst.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=33254


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor gør det ondt :'(
  • #1   18. jan 2009 Åh hvor jeg føler med dig,jeg gennem lever det samme. Mistede min gamle Sandy pige den 17-11 2008. Jeg troede kun hun skulle have smertestillende ved dyrlægen som vi plejede. Dr,dyr sagde med det samme vi kom, hun skal have fred nu ellers dør hun af sig selv om nogen timer under stærke smerter. Har ellers altid lovet Sandy pige hun skulle dø herhjemme i sofaen hun var så glad for. Det var nyrer og lever der var stået af og hun havde været syg længe med gigt og dårligt hjerte. nej det er ikke sådan lige at komme over savnet. Jeg græder og savner også stadig. Da jeg mistede Sandys mor snowie græd jeg i 2 år men kan nu smile over det vi havde sammen. Håber du snart får det bedre, trøstekram herfra.

  • #2   18. jan 2009 Jeg troede også bare han skulle ind og have noget for hjertet, men de sagde han havde kræft tumor i øjet og bugen smiley

  • #3   18. jan 2009 Ja det er et forfærdeligt chok man får når de er så syge og skal bort. Man ville jø ønske man kunne beholde dem altid.

Kommentér på:
Hvor gør det ondt :'(

Annonce