Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bygkorn..
  • #1   19. jan 2009 min mor lider af bug korn og har været ved flere læger og det bedste man kan gøre er at lægge ned på ryggen så meget som muligt..

og bliver de ved at komme igen og igen kan man hvis man ønsker det blive opereret, da der ikke er andre behandlings muligheder,, min mor har prøvet mange gode råd..

Har dog læst i et blad om en dame der gik med en muskatnød i en halskæde og slap af med dem på denne måde.. så måske det er forsøget værd..

• #2   19. jan 2009 gå på apoteket og få noget til at smøre det med... eller nogle gange går det væk af sig selv.... har selv døjet med det... ikke sjovt... Hvis det ikke går væk efter et par dage, så skal du gå til lægen.

Mvh. Louise

• #3   19. jan 2009 okay, tak for det..
    Har også hørt at man skal rive i ens øjenvipper, fordi det er et hår som giver betændelsen?

• #4   19. jan 2009 hehehe hold da op i får det jo til at lyde som om det er noget værre noget hehe

ja det kan godt være noget ømt og gøre ondt men det går væk af sig selv igen

• #5   19. jan 2009 Betina - det er sgu også noget værre noget! Ser jo herrens ud! hehe

• #6   19. jan 2009 Fra sundhedsguiden..

Forholdsregler og behandling af bygkorn
    Opdager man et bygkorn, der er på vej, kan man hele bygkornet hurtigere med varme omslag. Et varmt omslag på øjet tre gange om dagen fremskynder helings-tidspunktet. Desuden kan man forsigtigt forsøge at fjerne øjenvippen, der sidder i den betændte hårsæk, da pusset så nemmere kan løbe ud.

Salve med antibiotika er en god behandling, især da bakterierne, der dannede bygkornet, ofte stadig er i området og ellers kan give ophav til flere bygkorn i nærheden.

• #7   19. jan 2009 ring til lægen og få en recept på noget øjensalve

• #8   19. jan 2009 jeg fik nogle dråber af lægen da jeg havde det, det hjalp en del mod kløen, og da jeg hold op med at klø gik det hurtigere væk smiley

• #9   20. jan 2009 Svejgaard - Den havde jeg også hørt fra en arbejdskollega.. Men hun troede ikke rigtigt selv på det..

Kommentér på:
Bygkorn..

Annonce