{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr udfordringer
  • #1   15. jan 2006 Hej
    Jeg er også ny, hvad betyder det at de får tre??

• #2   15. jan 2006 Mange tak for svaret Dorthe, men jeg er desværre ikke helt med, hvad er det man kan dele ud af, skal man stemme på nogle hunde eller hvordan foregår det. jeg har været i 3 udfordringer uden at gør noget..

• #3   15. jan 2006 hehe dejligt ikke at være den eneste nye herinde *ss
    godt at vi kan spørge så vi kan lære

• #4   15. jan 2006 Griner :-)...Fuldstændig ening, man tåger jo rundt herinde..

• #5   15. jan 2006 mange tak for udfordringen, vi har modtaget den weeeeeee
    tak for hjælpen *ss

• #6   15. jan 2006 Hi hi sådan havde jeg det også. Følte mig som tågeåge.

• #7   15. jan 2006 Men man kommer hurtigt ind i det. Bare bliv ved, så kommer det.

• #8   15. jan 2006 *Griner...
    Har lige været inde og finde en bulldog jeg gerne vil udfordre, men hvordan gør jeg det, kan ikke finde den tekst (pinligt)

• #9   15. jan 2006 ja en chat ville være kanon fedt *GG også kunne man nemmere få svar på det man søgte når man er ny

• #10   15. jan 2006 Hej Dorthe G.
    Jo både og. Man kan få noget der hedder en servicehund. Den koster 140.000 kr. Hvor man så kan søge pengene gennem fonde.. Men det somend ikke så meget llige det jeg søger.. Jeg klarer mig selv 100 % i dagligdagen.. Nogen bruger dem fx. til, hvis de lider af elepsi, hvor hunden kan gøre dem opmærksom på der kommer et anfald, så de kan nå og tage noget medici. Men nu vil jeg jo endelig ikke fornærme nogen, men lige de hund de bruger til det, er ikke lige min tybe.. Men det fame noget kloge hund. Man kan lærer dem op til at tænde og slukke en kontakt, til at trække en strømpe af en.. Helt utroligt..

• #11   15. jan 2006 Dorthe. jeps den er lettet. *ss* men i var også enormt søde da jeg skulle hjælpes igang.

• #12   15. jan 2006 Dorthe.. Mange tak for hjælpen Trunte har nu igangsat sin første udfordring weeeeeeeeeee
    *LOOOOL
    takker

• #13   15. jan 2006 Hej Dorthe G.
    Ja man har ført hørt om forskellige hunde, der kan trænes op.. Jamen det rigtig den kunne være en hjælp, men jeg har nu altid været til de der store basser...Og så har jeg nok også den der typiske - vil selv - som vi ruller får.. Samtidig har jeg også tænkt meget over, at når nu det er så god en hund, syntes jeg det er bedre den går til en der virkelig har vanskeligheder med, bare at udfører gangske almindelig ting som at tømme vaskemaskinen (som den også kan trænes op til)

• #14   15. jan 2006 Nemlig det er det jeg vil.. Jeg vil gerne selv træne den op til nogle forskellige ting.. Det somend noget vild, men jeg vil have en træner til at hjælpe.. Jeg har snakket med en hunde-politibetjent (eller hva man lige kalder dem). Han er gået på pension, og han vil gerne hjælpe... Men jeg vil der gerne hvis du har navne eller nr. på de træner der har hjulpet dem, (hvis de altså har haft en træner).. Men jeg kan jo først begynde at se på hund efter september.. ØV ØV

• #15   15. jan 2006 Jeps..Midtjylland.. A kommer fra Skive (jeg kommer fra Skive:-). Men det vil jeg da meget gerne, hvis du vil spørge hende.. Mange tak..

• #16   15. jan 2006 Bare helt fint.. Så skal jeg lige ind og klikke ok.. Hold da op, det ender sku da med jeg bliver helt skrap til det her.. Og jeg er uddannet mediegrafiker.. Flot...Hmm

Kommentér på:
Vedr udfordringer

Annonce