{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

STOOOOOP!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg sidder herhjemme og nørder dyregalleri så ofte som jeg kan komme til det, hvorfor spørger nogen, fordi jeg ELSKER dyr og i sær hunde... desværre ødelægges oplevelsen for nogen herinde meget hurtigt.. Hvordan?? Ved at mange er lidt langt fremme i skoene og ikke får skrevet tingene på en positiv måde, med et lille smiley eller *ss* bliver samtalen pludselig meget bedre (ups håber ikke carlsberg kommer efter mig!!)!!

vi skal alle rette os efter reglerne og retningslinierne som er opstillede herinde, men nogle gange er det vigtigt at vi minder hinanden om dem PÅ EN PÆN MÅDE!! Men vi skal selv huske på at hg allerede har folk til at ordne sagerne.. Jeg skriver ikke dette for at være efter nogen eller for at provokerer nogen, jeg skriver for at minde alle om hvor dejligt hg er, hvor skønt det er at man kan stille spørgsmål og sin hunds særheder når man er i tvivl, og om hvor dejligt det er at møde nye lege kammerater!!

Nu skal vi ikke alle gå hen og blive påvirkede af at solen ikke skinner så meget for tiden, vi skal huske det positive! DERFOR skriver jeg denne tråd, alle indlæg hertil skal være positive! Skriv om da jeres hund slog en ordentlig fis mens i havde fint besøg, om da de brugte trusser lå på gulvet i stuen da den nye fyr kom forbi om alt mellem himmel og jord bare husk at SMILE!!! smiley

Men hvis i nu skulle have en rigtig dårlig dag og være rigtig gale så skriv til kejseren, ham må i hellere end gerne være gale på han leger nemlig døv for tiden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOOOOOP!!
Kommentér på:
STOOOOOP!!

Annonce