{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Livet er uretfærdigt! {{forumTopicSubject}}

Ja må ltså lige ud med nogen ting.
Min bedste barndomsven blev igår indlagt med betændelse i hele låret samt en kæmpe byld pågrund af betændelsen og skal være indlagt i 4 dage hvor han skal i narkose hver dag for at få drænet betændelse. Han havde fået en splint i låret på arbejdet.
Idag får jeg så af vide at en af mine andre venner døde i fredags i en bilulykke!
Kan slet ikke fatte det. sku ha været nede og besøge min ven på hospitalet idag men er lidt i chok lige nu. Så ung! Kan ikke forstå jeg aldrig skal snakke med hende igen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet er uretfærdigt!
  • #2   28. jan 2009 ja. Skrev med hende i sidste ue og nu er hun væk. Det får en til at tænke på hvor hurtigt man kan miste og hvor skrøbeligt livet er.
    Tror ikke det helt er gået op for mig endnu. For 2,5 år siden mistede jeg en anden veninde. Så det sku hårdt


  • #4   28. jan 2009 Åhh, det var da frygteligt. jeg føler virkelig med dig. For mindre end 3 mdr siden mistede jeg selv en af mine bedste venner (han blev skudt). Det er så svært at forholde sig til at en, man har været så tæt på, pludselig er væk. Der har ikke været tid til et bearbejde det ligesom ved langvarig sygdom, det kommer bare som et chock og det er så uretfærdigt.
    Jeg håber du har nogen - venner og familie - du kan snakke med, og så skal du nok ikke besøge din ven på hospitalet, før du selv er lidt fattet igen og kan holde tårerne tilbage. Stor medfølelse fra mig smiley


  • #5   28. jan 2009 Pernille: ja det skal man.

    Miemiv: Tak. Ja men min bedste ven er ham der ligger på hospitalet og min kæreste arbejder i den anden ende af landet. Og de andre veninder jeg har her kendte hende ikke så har jeg ikke lyst til at snakke med dem om det. Det var en pige jeg gik på grundforløb til dyrepasser med hende, min, kæreste, en anden veninde og jeg sku måske ha flyttet sammen under grundforløbet. Det var ikke en af mine helt nære veninder men det sku hårdt alligevel så ung! Skrev med hende i sidste uge så det bar helt underligt og vide det var sidste gang man nogensinde sku snakke med hende. Altså det jo ikke til at fatteat man aldrig skal snakke med den person igen. Sku også ha været på hovedforløb med hende


  • #7   28. jan 2009 Pernille: okay. Godt valg! hva ku være bedre end at arbejde med dyr. Ærgeligt hun aldrig nåede det

  • #9   28. jan 2009 Ja det er det. Er selv lige startet i lære. har drømt om at arbejde med dyr hele mit liv

  • #11   29. jan 2009 Pernille: På et forsøgsdyrsted der hører under århus universitet. Ville helst zoo men det sku så svært

Kommentér på:
Livet er uretfærdigt!

Annonce