26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Føj for en klam hund! {{forumTopicSubject}}
Jeg er så heldig at jeg passer min venindes Lab her for tiden og det er da også rigtigt skønt at have ham her og alt det der, men lige nu kunne jeg bestemt godt undvære ham *G*
Har en fast rutine med at efter midnat får han lov til at løbe løs på min græsplæne sammen med Sitta så de kan lege lidt osv...
Men her til aften beslutter labben sig så for at han dufter alt for meget af hund, så han vælger da pænt at vold-rulle sig i kattelort! hans øre må han have glemt indenfor for han reagerede hverken på min stemme eller hundefløjten... Ihhh hvor ville jeg da ønske at jeg havde haft spor-linen på ham *G*
Så nu har jeg lige haft et styk lab i bad IGEN (han var sørme også i bad igår efter at han havde rullet sig i en masse lort ude på markerne) Og nøøøj hvor er han altså ikke verdens mest populære hund lige nu!
Så nu må jeg jo bare sidde og vente på at han tørrer så vi kan komme i seng, for herhjemme er hundene jo selvfølgelig så forkælede at de må sove i sengen sammen med mig, og selvom at han er en dum vovse lige nu, nænner jeg alligevel ikke at lukke ham inde i stuen...
Hvad fordriver i andre tiden med? :O)
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 856
de hunde de hunde hehe
sætter selv nye billeder ind i fotoalbum ..ellers bare se på tattoos jeg har lige fået lavet en i hobro og skal snart ned igen og have en i lænden så det går der tid med at finde den rigtige
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 140 Svar: 729
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Vi sover normalt meget længere end det her, og hun holder sig altid. Hellere holde sig end at stå tidligt op!.
Men efter at hun havde pevet i en halv time og nægtet at lukke igen, stod jeg op. Jeg har tøj på, og er ved at tage sko på, da hun hopper ned fra sengen ud i køkkenet, sætter sig og skider. Og hun har jordens tyndeste mave, fordi vi startede på barf i går!
Og det kan godt være kallunen stinker på vej ind, men fuck det er slemt når det kommer ud sådan! Var lige ved at knække mig.. Så her bliver luftet godt og grundigt ud (arh, kold morgenluft) og tørret gulv af..
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 611
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Så vil jeg gerne bytte både Sitta og min venindes Lab med din hund... De er nemlig en tand for gode til at gøre det her for tiden *GG*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Føj for en klam hund!