{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Føj for en klam hund! {{forumTopicSubject}}

Jeg er så heldig at jeg passer min venindes Lab her for tiden og det er da også rigtigt skønt at have ham her og alt det der, men lige nu kunne jeg bestemt godt undvære ham *G*

Har en fast rutine med at efter midnat får han lov til at løbe løs på min græsplæne sammen med Sitta så de kan lege lidt osv...

Men her til aften beslutter labben sig så for at han dufter alt for meget af hund, så han vælger da pænt at vold-rulle sig i kattelort! hans øre må han have glemt indenfor for han reagerede hverken på min stemme eller hundefløjten... Ihhh hvor ville jeg da ønske at jeg havde haft spor-linen på ham *G*

Så nu har jeg lige haft et styk lab i bad IGEN (han var sørme også i bad igår efter at han havde rullet sig i en masse lort ude på markerne) Og nøøøj hvor er han altså ikke verdens mest populære hund lige nu!

Så nu må jeg jo bare sidde og vente på at han tørrer så vi kan komme i seng, for herhjemme er hundene jo selvfølgelig så forkælede at de må sove i sengen sammen med mig, og selvom at han er en dum vovse lige nu, nænner jeg alligevel ikke at lukke ham inde i stuen...

Hvad fordriver i andre tiden med? :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føj for en klam hund!
Kommentér på:
Føj for en klam hund!

Annonce