hjælp til Dansk stil en krimi novelle. {{forumTopicSubject}}
jeg skal skrive en forsættelse af denne novelle og jeg er ikke helt vildt god til noveller, så håbede der var en der kunne hjælpe mig, her er tæksten jeg skal skrive forsættelsen af:
Landevejen
Da han kom ind imod byen, var det begyndt at sne, og vinden legede med sneen og kastede det imod ham. Han mærkede den ikke længere, han havde mistet fornemmelsen af hvor han havde gået. Han gik blot med ansigtet vendt nedad, fødderne frøs i sjappet og hans brækkede højre arm dinglede i det lyse cottoncoat-ærme. Nogle gange skar smerten i skulderen- så standsede han og lagde så roligt som muligt venstre hånd på højre overarm som om han ville berolige den, så forsatte han- et nyt jag kom hurtigt efter, så gav han sig og stansede igen.
Det gik langsomt fremad. Det var ikke nogen stor by forude, et rødt skilt over en tankstation hang et sted i snevejret umiddelbart før vejen slog et sving til venstre, derefter drejede den igen mod højre og ind i hvad der måske var en lille indkøbsgade- han kunne ikke se det, der var sikkert ikke andet end en landsby.
Tankstationen var lukket. Han stod et øjeblik og betragtede de mørke ruder, et par tomme hylder bagved, den så ud til at have været lukket i årevis.
I svinget faldt han. Han var ikke tilstrækkelig opmærksom-svinget tvang vejen nedad om venstre, hans venstre sko gled og kom ned i rabatten, han måtte skræve, herefter tabte han balancen og tumlede ned ad skråningen, mens han med venstre arm forsøgte at undgå at rulle rundt- det lykkedes ikke, en tue løftede ham i følelsen af at falde af en kælk i høj fart, og han landede på højrearmen og skreg.
Han rullede et par meter til før jan lå stille. Det tog lang tid før han rejste sig og begyndte at klatre op ad skråningen igen imod det røde skilt.....
forsættelse mangler pleace hjælp !
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
eller om at han har slået hoved og faktisk ligger bevidstløs, og det der så sker er en drøm
hjælp til Dansk stil en krimi novelle.