10.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Av for pokker ondt i brystet Av for pokker ondt i brystet

Hvad kommer det af?? Har ondt i brystet - lige mellem brysterne faktsk.. Det er en konstant smerte - det gør ondt men er ikke ulideligt. indimellem aftager det lidt - og så starter det igen. Det er som om det trækker om på den anden side - altså om på ryggen... Har varet en halv times tid nu.
Synes da ikke jeg har lavet noget forkert med kroppen. nogen ide om hvad det kan være?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av for pokker ondt i brystet
  • #1   3. feb 2009 halsbrand? Eller det der med et andet ord hedder "heartburn"

• #2   3. feb 2009 det kan også være mavesyre :S det havde jeg, og jeg havde ondt mellem brystet og i ryggen, mit gik også ned i maven

• #3   3. feb 2009 Det er ligesom en konstant trykken for brystet - som blev jeg klemt derpå.

Halsbrand er det ikke de der "sure opstød"??

• #4   3. feb 2009 Halsbrand er mavesyren, der løber op i spiserøret. Hvis det ligefrem ender helt oppe i munden, er det "sure opstød", ellers kan det f.eks. føles som en brændende/trykkende smerte for brystet. En af mine venner har været på skadestuen med hvad han troede var et hjertetilfælde. Det viste sig heldigvis at være halsbrand forårssaget af for fed mad og for meget sprut, kaffe og røg.

Prøv med noget tørt franskbrød og et glas mælk. Det kan lindre lidt. Og så er det en dårlig idé at ligge ned

• #5   3. feb 2009 irriteret tyktarm??

Drik evt rigeligt med vand og se om det går væk:-)

• #6   3. feb 2009 det får jeg også nogle gange, meget ubehageligt!
    men ved ikke hvad det er smiley

• #7   3. feb 2009 Er det som om du har ligesom en ballon derinde ? Altså sådan du føler du skal bøvse for at få det væk ? Men selvom du bøvser hjælper det ikke

• #8   3. feb 2009 Det kan da godt være det er en omgang halsbrand.. det er virkelig ubehageligt og tanken om hjerteanfald har da også strejfet mig - men jeg er 28 år, ikke ryger drikker ikke kaffe eller sprut - så jeg er nok ikke lige den mest oplagte..
    At ligge ned har jeg slet ikke lyst til - det tror jeg ikke føles rart,

• #10   3. feb 2009 Lille my - det fæles mest som om der er en der står oven på min brystkasse eller klemmer om et sted derinde - det er centreret i en område a ca 15 x15 cm.
    Føler ikke trang til at bøvse

• #11   3. feb 2009 et glas mælk, det vil tage halsbrand eller surt opstød ..

• #13   3. feb 2009 hmm mælk.. Nu er jeg ikke lige helt vildt pjattet med mælk - men jeg er jo nok nødt til at gøre et eller andet for at få det væk.. Må holde mig for næsen imens jeg driker det så:-)'
    Karin - jeg her også bare lige lyst til at sidde her uden og gøre det helt vilde - det føles ret uoverskueligt

• #15   3. feb 2009 har du noget natron i huset?

• #16   3. feb 2009 trækker smerten ud i armen?

• #17   3. feb 2009 søster lagkage, logger af nu, men hvis du har noget natron, så prøv at tage en tsk af det i munden og skyl det ned med et halvt glas vand. Hvis der er mavesyren, så tager det smerten i løbet af kort tid, da det er base, som neutralisere syren. (bruger det sommetider selv, da jeg får meget medicin, og så kan det godt give ekstra syre)

god bedring.

• #18   3. feb 2009 Kan du trække vejret helt i bund? Jeg havde noget i klemme sidste år, der føltes som om en jernring blev spændt vildt hårdt rundt om brystet og jeg kunne hverken bevæge mig eller trække vejret ordentligt. Pludselig fik jeg lavet en bevægelse og det forsvandt med et lille "klonk". Men hold kæft hvor gjorde det ondt. Som halsbrand gange 50

• #19   4. feb 2009 Jeg overlevede natten men har været rigtig influlennza syg- kl 4 have jeg 39.1 og jeg har ikke kunnet sove siden..
    Har hostet længe og vil l ige et smut til lægen og tjekkes for lungebetændelse - måske der er en sammenhæng?!

Tak for jeres råd iøvrigt

Kommentér på:
Av for pokker ondt i brystet

Annonce