{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

åh gud nej - alle mine billeder er væk {{forumTopicSubject}}

ja blev ramt af virus efter jeg besøgte dyremindet.dk efter pølse døde..

og nu har vi endelig fået ryddet op i min pc -- men alle billederne og video optagelserne af pølse er forsvundet.. er en pc tumpe - nogen som kan svare mig på om det er for evig eller om de kan gendannes...

er jo næsten som at miste ham igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åh gud nej - alle mine billeder er væk
  • #1   8. feb 2009 Uh kan nok desværre ikke hjælpe, men kan anbefale sig at anskaffe en ekstern harddisk som du kan kopiere billeder og det hele over på, så det ikke bliver tabt hvis computeren bryder sammen. Føler med dig!

• #3   8. feb 2009 Åh nej, hvor ærgerligt. Kan godt forstå du er ked af det.

Prof. firmaer kan hjælpe dig med at finde billederne frem. Det er nok ikke særlig billigt, men billederne af Pølse er jo uvuderlige, så jeg vil råde dig til at Google dig frem til nogen der kan hjælpe dig.

• #6   8. feb 2009 de to små -- dem vil jeg meget gerne have...

jeg har heldigvis nogle af ham på min anden pc.. men de bedste og alle mine film lå på den bærbare.. har købt mig et ekstern efter denne missære -- men det er jo i klogskabens klare lys..

men som du skriver gitte - så er de nemlig uvurderlige -- så derfor må jeg hellere bide i det sure æble og finde tegnebogen frem.. også få det gjort ordentligt...

• #7   8. feb 2009 okay kai -- vil jeg gøre --

har netop ringet til en god ven hvis fætter et pc ekspert -- og har nu snakket med ham og han siger det samme som dig kai -- skal ud og aflevere min pc på tirsdag - så vil han se hvad han skal have.. bliver ikke så dyrt som frygtet -- han vil så ligge dem på en usb så jeg kan gemme dem for evigt..

er bare så ked af det.. det er svært nok at han ikke er her mere..

• #9   8. feb 2009 har lukket den ned nu og er trampet over på den stationere... så vil jeg se hvad han kan gøre ved den på tirsdag.

Kommentér på:
åh gud nej - alle mine billeder er væk

Annonce