{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jobsamtale
  • #1   9. feb 2009 Jeg synes ikke det er nemt at sælge sig selv - og slet ikke når man ikke har ret meget selvtillid smiley

Jeg har været ved at kigge på stedet. Det er noget af en mundfuld at studere, da det er en havn

• #2   9. feb 2009 Linda J, jeg er sikker på du er en fantastisk kvinde... og hvis du ikke selv kan se det, så prøv at spørge din mand, dine forældre, venner eller veninder om hvad de godt kan li' ved dig, og hvad de syntes du er god til smiley
    Jeg kunne også se at du er mor, og hvis der er en ting mødre er gode til, så er det at have overblik og mange bolde i luften.
    Bare fordi du ikke har så meget selvtillid, så er det ikke ens betydende med at du ikke burde have det...
    Ja en jobsamtale er at sælge sig selv, men min erfaring er at mange også kigger på hvor meget man brænder for at få jobbet hos netop det firma. Firmaet kan lære dig ting du ikke kan i nu, men de kan ikke lære dig at holde af firmaet... Det er derfor mange forventer at man ved hvad det er for firma man har søgt job hos...

Rigtig mange gange held og lykke smiley

• #3   9. feb 2009 Tak for Jeres gode/søde svar.
    Jamen jeg må i tænkeboks. Jeg er bare så nervøs. Det er jo som en eksamen. Jeg har sendt 20 ansøgninger afsted og det her er den første samtale. Jeg HÅBER bare jeg klarer det. GIDER ikke gå hjemme mere. Har gået hjemme pga barsel og min datter er startet i dagpleje, så her er ret kedeligt.

• #4   9. feb 2009 He he jamen der kan du bare se du er meget arbejdsvillig smiley
    Held og lykke!

• #5   9. feb 2009 Held og lykke til dig Frk Aisha smiley

Anja: Jamen jeg er jo nok arbejdsvillig - hi hi!!

• #6   10. feb 2009 Overvej hvilke af dine personlige og faglige kompetencer du vil fremhæve. Start med dine faglige og slut med dine personlige.
    Fortæl gerne en "succes"historie - noget du har gjort arbejdsmæssigt (opgave, projekt) som blev specielt godt eller gjorde en forskel.

Find evt. nogle værdier firmaet har (personalepolitik, arbejdsforhold osv), som du synes er gode, og nævn det til samtalen.

Ellers bare være dig selv, hold øjnkontakt og vær "åben". Ta tøj på som du føler dig bahageligt i, og som passer til stillingen du søger.

Du kan måske sende en mail til firmaet (att.: kontaktpersonen), og skriv tak for samtalen, og at du ser frem til at høre positivt fra dem..

KNÆK OG BRÆK smiley

Kommentér på:
Jobsamtale

Annonce