{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Helt paf! {{forumTopicSubject}}

En dag da jeg gik tur med Tyson mødte vi en 5 piger der kom fra skole og på afstand kunne jeg se at den ene af dem var helt oppe og ringe. Da vi kom tæt nok på hinanden til at vi kunne råbe hinanden op flippede hun fuldstændig ud ... på den fede måde. Hun begyndte at pludre løs som kun en pige på 14 kan gøre det ... "Ååårh han er godt nok dejlig", "Det er en Dogo Argentino ikk`?", "Kæft han er flot", "Jeg er vil med den race og det er første gang jeg møder en i virkeligheden", "Må jeg snakke med ham?" Det måtte hun gerne, hvis Tyson ville så fint med mig. Og så tog hun enden på mig for at sige det mildt.
Mens hun satte sig ned på hug med siden til Tyson og rakte en hånd hen mod ham og smaskede en smule ..... "Jeg kan godt se han ikke er tryg ved os fjantede tøser" sagde hun.
Øøøøh .... jeg var fuldstændig paf ..... hun vidste mere om hunde end de fleste voksne jeg møder på vores vej og det var vildt fedt at se at dér var endelig een der havde lidt mellem ørene når det drejede sig om muskelhund og det på trods af hendes unge alder.
Det kunne åbenbart ses i mit ansigt at jeg var forbavset for hun smilede og fortalte at hun ville være adfærdsterapeut når hun blev voksen. Og ... hun ville ha´ en Dogo Argentino eller 2. =)

Ville lige dele denne ... for engangs skyld ... glædelig oplevelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt paf!
  • #1   16. feb 2009 fin historie, altid godt med en god start på dagen smiley

vidste slet ikke du gik en tur med min hund smiley smiley

troede Tyson lå og sov hehe

• #2   16. feb 2009 Superdejlig at møde sådan nogle unge mennesker!!!

Jeg vil da lige tilføje, at vi selv havde en positiv oplevelse i hundeskoven i går. Der kom en helt flok med en amstaff, en ung amstaffblanding, en rottweiler og noget der lignede noget cattle-dog-blanding. Amstafferne var supersøde - det var faktisk kun cattledog-blandingen, der var tæt på at give problemer. Den kunne ikke helt acceptere, at gamle Punktum ikke gad have den til at snuse sig bagi.. Så jeg var glad for, at vi havde Aqui med, som gik imellem. Ellers tror jeg faktisk, den var røget på hende.

• #4   16. feb 2009 Nej hvor dejligt smiley

iiih jeg får det altså helt på samme måde når jeg ser en alt for skøn hund, selv om jeg ikke helt er de 14 længere smiley det kan være noget så svært at styrre sig .. heh

Kommentér på:
Helt paf!

Annonce