Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robotstøvsuger - erfaringer
  • #1   17. feb 2009 Jeg bruger Roomba og er godt tilfreds.
    Købt i elgiganten men køber du via deres hjemmeside sparre man 300 kr

• #2   17. feb 2009 Uhh...
    Dem har jeg også siddet og luret på:-)
    Kan især godt lide gulvvaskeren, da jeg har håndeksem;-)

• #3   17. feb 2009 Hvis man nu antager at ens hund går i hele huset, og man har sådan en fantastisk støvsuger, kan det så lade sig gøre ?? Hvis man samtidig antager at hunden ikke fortærre støvsugeren som "godbid" bare fordi den lige kom forbi ??

• #4   17. feb 2009 Sandie får den støvsuget godt nok i krogene.. Er resultaten godt nok kontra en almindelig støvsuger.. OG hvad med støjniveauet. Kan den forcere dørtrin??

• #5   17. feb 2009 Jeg benytter roomba i stueetagen den ene dag og 1 sal den anden dag.
    Emma er ligeglad med maskinen.
    Maja hader den almindelige støvsuger men roomba er hun lige glad med.
    Det var kun 1 gang den blev brugt at de lige skulle se den ann og give et vuf fra sig.

Men man kan vel købe den og hvis man inden for en "tid" ikke syntes at den lever op til sine standarter kan man vel aflevere den og få pengene tlbage

• #6   17. feb 2009 Søster lagkage: Tror at sådan en robot skal ses som et suplement til en gammeldags støvsuger. Den kan nok klare den "store" flade på gulvet men hjørner, bag møbler osv.. bliver man nok nød til at støvsuge selv. Har ingen personlig erfaring men har læst et del annoncer nu og det er ligesom det der står på forskellige måder.

• #7   17. feb 2009 Jeg har kun trægulve og der er den super.
    Jeg er heldig at den kan komme ind under sofaen så det er super.
    Den tager hjørnerne så det er super.
    Den falder ikke ned af trapperne så det er super.

Men den er ikke god til dørtrin den kan godt kommme over men kan også godt sætte sig fast. Så dem må man fjerne eller lukke døren til de rum man tager.
    Støv/skidt beholderen er ikke såååå stor så derfor bruger jeg roomba tit.
    Så jeg når aldrig at blive irreteret på skidtet for det er væk dagen efter:-)
    Børsterne er nemme at tage ud og fjerne hår fra.

• #8   17. feb 2009 Jeg kender heller ikke noget til den - men den er kun 9 cm høj (Roomba 560) Så den burde da godt kunne smutte ind under sofaen.. Den tilpasser de forskellige underlag selv..

Og som jeg læser det burde den kunne gøre det ud for en rigtig støvsuger da den også tager hjørner og langs væggen

• #9   17. feb 2009 Sandie hvilken model har du?

• #10   17. feb 2009 Ja Sandie hvilken af modellerne ??

Søster Lagkage: Så skal du gøre dit hjem meget robotstøvsuger venligt. Men det må jo komme an på en prøve.

Jeg er ihvertfald fristet. Måske kan den gøre det ud for en rengøringshjælp.

• #12   17. feb 2009 Daisie: Hvilken slags har du så ??

• #14   17. feb 2009 Vi har også Romba, og hundene er ligeglad med den. Den kører dog ikke når de er alene hjemme, men om natten eller hvis hundene er med os.

Den tager ganske fint, men lad være med at glo på den når den støvsuger for så bliver man sindsyg af at den kører udenom den samme krumme 100 gange :o)

Man kan ikke erstatte den alm. støvsuger fuldstændig, da Romba ikke kan komme bag brændeovnen og så flytter den jo heller ikke møbler mm. :o)

• #15   17. feb 2009 J.k. Hvilken model har du ? også en 530 ?

• #16   17. feb 2009 Asta: Øhhh, det kan jeg ikke huske, og aner ikke hvad den koster, fik den i julegave :o)

• #17   17. feb 2009 Uhh det er den slags ting jeg allerbedst kan lide: Gratis ting ;O) Har øje på en 530 men skal vist lige tale med finansministeren derhjemme før jeg springer ud i noget med robotstøvsuger.

• #18   17. feb 2009 Asta: Ja gratis ting er gode ting :o)
    Jeg er nu glad for den, men den skal tømmes tit, i forhold til en alm støvsuger pose, men det siger størrelsen vel :o)

• #19   17. feb 2009 Hej igen, Jeg har roomba 560.

Kommentér på:
Robotstøvsuger - erfaringer

Annonce