598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nogle kloge frisører herinde??? Nogle kloge frisører herinde???

Er der nogle der kender noget til henna hårfarve???

Jeg så en i Salling Aalborg en dag med den mest fantastiske orange hårfarve. Jeg spurgte hende hvordan hun fik den så orange, når hun så ud til at være mørkhåret og hun sagde det var hennafarve. Hun fortalte der var 3 frisører i nordjylland der havde de farver. pandrup, støvring og sæby. Jeg kan bare ikke finde noget på nettet.

Er hennafarve mere farlig end alm farve?? Har kun læst hennatatoveringer er farlige.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle kloge frisører herinde???
  • #1   19. feb 2009 Kan man farve med det farve når man har gammel farve i håret og kan man få den orange farve når man nu er mørkhåret??? Eller skal man have lyse striber i først??

Min hår er noget spaltet pga graviditet, amning, farve og permanent - blir det så værre med henna???

• #2   19. feb 2009 førhen farvede jeg altid mit hår med henna. men det var rigtig henna, som min svigermor fra Iran sendte til mig, det skulle blandes med kaffe og varmes i microovnen, det minder lidt om 'kolort' i konsistensen og farver som ind i h'''''. jo lysere du er jo mere orange bliver dit hår med det produkt, jeg ved ikke noget om det der er på markedet i butikkerne nu:-)

• #3   19. feb 2009 ps. mener du kan købe det naturlige i de asiatiske forretninger

• #4   19. feb 2009 Jeg har hørt, at man kan være allergisk overfor Henna - så det er nok klogt at gå lidt forsigtigt frem og afprøve det lidt før man dypper hele håret i det (c:

• #5   19. feb 2009 Ok tak... Jeg vil bare SÅ gerne have den orange farve. Men tror bare ikke mit hår kan tåle at blive lysnet. Det er en ret ødelagt. Jeg skal klippes på mandag, så må jeg høre om hun ved noget om det.

Kommentér på:
Nogle kloge frisører herinde???

Annonce