{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

hus på 80-90 kvm SØGES {{forumTopicSubject}}

Er det da helt umuligt,at finde et hus,her i Midtjylland(på landet) også selvom jeg ryger og har gårdhunde. Her har fyret været i stykker,siden sidste uge,og udlejeren,er en dum s...,. han udsætter og udsætter. Jeg overholder min del,men han,er total ligeglad. Så hvis der er nogen,som kender en,som er flyttet,eller skal,er jeg helt vild i varmen. Som det er nu betaler jeg 4000mdr,samt 1700 i varme,når fyret virker. Jeg orker det ikke mere. Håber virkelig på hjælp.Ingen hjemmeboende børn. Hilsen Viv og co,som håber på hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hus på 80-90 kvm SØGES
  • #1   24. jan 2006 Jamen du kan da købe mit. Det er 100 kvm men ligger desværre i nordjylland :0) Det er en andelsbolig/rækkehus og her betaler vi kun 3200 + el....men det er nok for langt væk :0)

• #2   24. jan 2006 Hej Henriette.
    Det har jeg tænkt på,at gøre. Jeg tror bare,at udlejeren bliver total mere grov og dum,end han er nu. Det kan jeg nok ikke lige klare på nuværende tidspunkt. Jeg kan vel også fryse,så meget,at jeg bliver en kold s... og gør noget mere,meget mere.

• #3   24. jan 2006 Til Sussi.
    Ja,jeg vil helst bliver her i Midtjylland. Her bor også min søn,som blev hjerskadet,efter trafikulykke i 02. Ham er jeg ikke lige parat,til at flytte for langt fra. Måske om et par år. Viv.

• #4   24. jan 2006 hmm.. det eneste jeg ved noget om er en nyrenoveret lejlighed i en ejendom ude på landet ved vestbirk i midt-øst jylland, 100 kvm 3800 incl varme, vand og vist også el, med plads til 3 heste også og der er have, med sø og rig mulighed for hunde hold, men som sagt er det jo så en lejlighed i en ejendom..

ellers prøv at sætte annoncer ind i forskellige aviser, det gjore mine forældre og de fik vildt mange gode henvendelser...

man kan da ikke leve uden et fyr så længe det er da sygt han ikke vil gøre noget, manden er da ikke rigtig klog og så i denne kulde..

• #5   24. jan 2006 Nej,jeg skal ikke male. Vi satte selv,det hele istand,for 4 år siden,da vi flyttede ind. Jeg sagde ,at så ville jeg selv ringe efter smed. Så sagde han: At så var regningen også min. Og ja,fyret smed mange l. vand,inden der skete noget. Så hvis min vandregning,bliver enorm,ja så betaler jeg sgu ikke. Han har lige været igen-igen og "kigge" på fyret,for 7 gang idag. Hvad f.....,tror han at et trylleslag,kan ordne det???

• #6   24. jan 2006 Jo,jeg ved at han har råd. Mewn han er bare så total fornæret. Jeg jeg må nok have fat i LLO,imorgen. Og her er 4 grader. Godt at der er 1½ mdr.til Prinsesse Bestla,skal have hvalpe,ellers var de da gået til.

• #7   24. jan 2006 har du ikke brændeovn. Jeg får da helt ondt af dig og Prinsesse????

• #8   24. jan 2006 Ingen brænde ovn,men 4 Dansk/svensk gårdhunde,UNDER DYNEN.

• #9   24. jan 2006 sådan en idiot. I kan sq da ikke sidde der i sådan en kulde. Ved du hvor han bor ?....for så skulle du da møde op hos ham og spørge om du ikke lige kunne sidde hos dem fordu har jo ingen varme. Når du har gjort det i nogle dage skal han nok få det lavet *GG*

• #10   24. jan 2006 Ellers må du jo lave bål i stuen ad gulvbrædderne :0)

Kan du ikke låne en varmeovn ?

• #11   24. jan 2006 puha... Pas på i ikke får gigt....;O)

• #12   24. jan 2006 ja,med alle 4 hunde og 2 gamle katte. Han bor lige et stenkast herfra. OG er IKKE HUNDEMENNESKE-selv hundene hader ham. De kan jo lugte,at han heller ikkke kan li dem. Det er nok også derfor at han har været her 7 gange idag. Men han kan jo ikke finde ud af,at gøre noget. En rigtig landmand,med piben i kæften og så ståt han og ser på fyret-du milde.

• #13   24. jan 2006 I tror altså,at det er løgn. Nu har han lige været for 8 gang idag,med en lille blæser på 20 gange 25 cm,som kottede alt strømmen. Jamen skal jeg grine eller græde??

• #14   24. jan 2006 nej, jeg ville flytte i morgen ;o)))

• #15   24. jan 2006 Jamen han får da brugt noget tid på det fyr :0)

Og nu sørger han også for at du ikke har strøm.....Hvorfor render han så mange gange over hos dig ?......mon han har et godt øje til dig *LoooooL*

• #16   24. jan 2006 Nej gud bedre det. Så mener han jo,at han trods alt gør noget. Altså ved at stå og kigge på fyret og se på tal og slanger,og tænk,det forandre sig sgu ikke,af sig selv. Nej,han er en gammel ulækker -rigtig griselandmand,og pengegrisk. Hans leveregel: Først prøver du selv-og selv og selv,for tænk hvis det koster penge.
    Sidst der var noget galt,blev det meget dyrere,da han prøvede at lave noget,som han ikke vidste en dyt om,så i sidste ende,blev det dyrerer,og jeg frydede mig.

• #17   24. jan 2006 Ja det er jeg også sikker på. Det er derfor hundene ikke kan li ham....de kan mærke hans skumle hensigter *LoooL*

Kommentér på:
hus på 80-90 kvm SØGES

Annonce