{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Bonderøvens gruppe spirrer! {{forumTopicSubject}}

Dette vil være en gruppe for folk som følger med i bonderøvens liv på DR 2. Jeg er selv blevet grebet af hans liv omkring selvforsyning og ideen om "det mere enkle liv".
Vi kan diskutere de forskellige programmer samt de forskellige metoder han bruger.

Der ud over kan gruppen bruges til at komme med sine egne tips og tricks i haven og til huset som vi andre måske kan få glæde af.

Men selvfølgelig må der også gerne snakke lidt løst om andre ting, gruppen er åben for alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bonderøvens gruppe spirrer!
  • #1   24. feb 2009 Glemte lige link til gruppen ups
    www.hundegalleri.dk/grupper/bonderven

• #3   24. feb 2009 På denne side kan man se helt tilbage fra den ganng han statede sit projekt
    http://www.dr.dk/DR2/Bonderoeven/

Klippet fra Dr 2 - bonderøven:
    Bonderøven - om programmet
    Frank er en vaskeægte bonderøv - og han er stolt af det!

Det er blevet forår på Djursland og Frank har travlt på sin gamle gård, hvor han gør drømmen om et enklere liv til virkelighed. Hans favoritbog hedder ”Håndbog i selvforsyning” og ud fra den, prøver han at leve på den gammeldags facon.

Iført gummistøvler, ambitioner og selvironi har han gang i et hav af projekter. Marken skal harves med hesten, der skal sås havre med en ældgammel maskine og de gamle staldbygninger skal renoveres. Og så skal køkkenhaven ordnes - for Frank leverer grøntsager til de fine restauranter inde i Århus.

Frank bor sammen med kæresten Theresa, som lige skal finde sig tilrette i alle Franks projekter. Men snart bliver de tre på Kastaniegården, for Theresa er gravid!

Franks ambition om enkelhed og selvforsyning indeholder også en del besvær og arbejde, men det skræmmer ikke den unge jyde. Og som han siger med et stort smil:
    - Jeg kan jo kun være selvforsynende i kraft af, at min kæreste gider gå i Kvickly, men tilføjer mere alvorligt:
    - Jeg tager gerne en omvej, hvis følelsen af at opnå noget unikt er til stede.

• #4   24. feb 2009 jeg synes også det er et vildt godt program.. og det er fedt at han kan være så entusiastisk omkring sine ting selv om det er mere besværligt og tager længere tid end med moderne redskaber.. smiley

• #5   24. feb 2009 Yes!! Elsker det program. Melder mig ind i gruppen med det samme:)

• #6   24. feb 2009 Ja, jeg elsker også programmet. Han har en fantastisk karisma, og har en personlighed man ikke kan andet end at blive inspireret af smiley
    Jeg melder mig også ind i gruppen smiley

• #7   8. dec 2011 og her er der en side for bonderøve smiley

www.bajlumgaard.dk

Kommentér på:
Bonderøvens gruppe spirrer!

Annonce