{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Hvad må en gallakjole koste {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Jeg har lige oprettet en hjemmeside med blandt andet Gallakjoler, hvor priserne er rigtige billige - når man tager i betragtning at kjolerne bliver specialsyet efter mål og ønsker, og man bestemmer selv hvilken farve det skal være og har man små ændringer kan man også det. Men idet jeg ikke selv har gået på gymnasie eller været til gallefest ved jeg ikke hvad studenter og unge mennekser er villige til at give for deres kjoler.

Hvad vil I give, eller hvad gav I for jeres kjole?

Mine priser ligger på mellem 2500 og 4500kr alt efter hvad man vælger, og i det at det er syet efter mål og ønsker, syntes jeg personligt selv ikke at det er dyrt, hvad mener I?

Har nemlig haft et par studerende som mener det er meget dyrt for de kjoler, og syntes det er svært at for at vuderer.

Håber virkelig at I kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad må en gallakjole koste
  • #1   24. feb 2009 Man kan vel i realiteten tage det for den .... som folk er villige til at betale....det er der ingen regler for..

Er der ingen der køber dem ... er de enten for dyre... eller for grimme.... sætter man priserne ned... og folk så køber den , har de været for dyre.... *GG*

• #2   24. feb 2009 Nej det synes jeg faktisk også er ganske fair!!! Link smiley

• #3   24. feb 2009 Jeg gav 2500 for min gallakjole, og den blev syet ind efter mine mål. Så synes da det lyder fornuftigt. Min søster gav vist 3300 for sin, og ingen af vores kjoler var jo "specialfremstillede", men fra stativ - hvis du forstår smiley

• #4   24. feb 2009 Waaauuuv!!!!

-De kjoler du har på din side, dem vil jeg gerne betale det for der er angivet!

-Da jeg skulle til galla på gymnasiet købte jeg en standard samlebåndsproduceret et-lags kjole for omtrent 1300,- og hold da op hvor ville jeg have givet det for dine kjoler som du forlanger, når jeg tænker på kvalitetsforskellen. -Men den type kjoler du har ville have været for prinsesse-agtigt til mig dengang, for der skulle det nemlig være meget enkelt.

Idag ville jeg helt sikkert købe en hos dig hvis jeg skulle til galla! Er dybt forelsket, og synes også priserne er overkommelige...

• #5   24. feb 2009 Jeg ar gået på en skole der holdt gallafester konstant så jeg har haft omkring 10-12 forskellige kjoler/sæt. De fleste har ligget omkring 1000kr. Den dyreste gallakjole jeg har kostede omkring 3000, og den var ikke specialsyet efter mål - den var til gengæld et lyserødt tyl-helvede med perler over det hele (det ene år troppede jeg op i en blå fleece kjole med badeænder på.. Det er min attitude til den slags).
    Arh.. Jeg havde en endnu dyrere designkjole efter min mor (tror det var DKNY eller Ralph Lauren) men man ikke rigtigt sige at jeg har givet noget for den når det bare er mors aflagte...

• #6   24. feb 2009 www.smukkekjoler.dk

• #7   24. feb 2009 Har lige set din hjemmeside og synes ikke at der er noget i vejen med priserne ift kjolerne

• #8   24. feb 2009 Puha hvor har jeg lige forelsket mig i 3 af kjolerne smiley

• #9   24. feb 2009 -Mangler I ikke en husmodel smiley

• #10   24. feb 2009 Jeg har også lige været inde forbi din hp, og hold da op nogle flotte kjoler!
    I forhold til hvad tøj ellers koster synes jeg faktisk de er meget billige. Der er jo kælet for detaljerne og stofferne er rigtig flotte. Det er jo ikke usædvanligt at folk giver både 10 og 20.000 kr for konfirmations- og brudekjoler, og gallakjolerne er mindst ligeså smukke.

• #11   24. feb 2009 Jeg gav 1600 for at få min gallakjole syet efter egne mål og ønsker. Men der havde jeg selv købt stoffet forinden.

• #12   24. feb 2009 Jeg kan ikke komme ind på siden øv ...
    Synes det er ganske rimeligt for en tilpasset kjole. Da jeg gik i gymnasiet blev der ofte holdt gallafester og hertil købte jeg til tider kjoler til omkring 3000 - 4000 kr, det var helt normalt. Så synes at priserne er rimelige...

• #13   24. feb 2009 hold da op de er smukke - bare man havde figur til sådan en .... og det er bestemt ikke dyrt..

• #14   25. feb 2009 Hej alle sammen...

Hold da op hvor er der bare mange svar og tusind mange mange tak for det. Det betyder rigtig meget for mig at I giver jer tid til at svare på mit indlæg :O)

Kjolerne bliver specialsyet efter folks mål og ønsker. Man bestemmer selv farve og kan faktisk designe sin kjole som man vil have den - med eller uden slæg, kort eller kan, med eller uden stropper, med snørre, knapper eller lynlås i ryggen. Man kan f.eks mixe flere kjoler hvis man gerne vil have ryggen fra den ene og foran på en anden kjole. Man kan få en eller flere farver osv osv. Det er også muligt at få tilhørende butterfly og klud/serviet som er syet i samme stof som kjolen hvis man vil det.

Kjolerne er ikke nogen jeg selv laver, men får dem lavet på en systue.

Jeg ved ikke om jeg skal droppe de studerende, for jeg kan simpelthen ikke komme så lang ned i pris som det de vil give når de skriver til mig - de fleste vil give 1600-2000kr. Stoffet koster næsten mere end det de vil give og så kommer der alt det andet oven i.
    Så vil bare prøve at satse på bryllupper, men stadig beholde siden med Gallakjoler hvis der nu er nogen som vil have noget som er lidt mere specielt.

Men er forældre virkelig villig til at give 10.000kr for en konfi-kjole? Min mor ville MAX give 1000kr den gang og den var simpelthen så grim. Men min mor var glad så var jeg også.
    Men igen TUSIND tak alle sammen for jeres svar, de har hjulpet mig rigtig meget!
    Til jer som ikke kan finde min hjemmeside så står den inde på min profil :O) Det link som er skrevet her på indlægget er forkert det er .com tilsidst.
    Jeg må ikke selv skrive linket her inde, da HG lukker indlægget eller fryser min profil. Hvorfor ved jeg ikke helt. Men sådan er det vist bare.
    Så kan kun henvise til mit link på profilen

• #15   25. feb 2009 Undskyld, glemte det var www.smukkekjoler.com

-Det med konfirmationskjolen... Jeg er ene pige i en søskendeflok på 4, så man skulle tro at jeg skulle pyntes som en prinsesse smiley

Meeen... Min mor havde det nok lidt som din egen, jeg fik en kjole til omkring 1500,- og den var SÅ grim, men som du skriver så var min mor glad, og det var jeg også... Så tror ikke der er mange der vil ofre 10.000,- på en kjole, der var ihvertfald ingen dengang der fik så dyrt tøj...

• #16   25. feb 2009 Jeg tror ikke du skal satse på gymnasie studerende, medmindre du reklamere på de gymnasier hvor der er flere penge end normalt smiley Som Herlufholm f.eks. smiley

Jeg er helt vild med en af dine kjoler, som ville være perfekt til det bryllup jeg skal til - men 2500,- er svært at skrabe sammen når man er studerende smiley

• #17   25. feb 2009 Marianne - nej jeg tror også de færreste forældre vil ofte så meget på deres børn kjole, den er nok ikke nem at komme af med igen - når den er brugt.

Nej det er svært at finde så mange penge, når det faktisk er halvdelen af ens SU man så skulle bruge på det.
    Men hvad ville være rimeligt for dem at give. For man kan muligvis godt lave nogle som koster 1700-1800kr men så er det nok ikke helt såååå store og fyldt med perler som de andre... tror du det er en mulighed?

• #18   25. feb 2009 Jeg tror godt du kan sælge nogle lidt mindre ekstravagante til 1700-1800 smiley Dengang jeg gik i gymnasiet, ville jeg helt klart ikke vælge en galla kjole med slæb ihvertfald.

• #19   26. feb 2009 Slæb kan man fravælge... Men jeg har lagt nogle ind som er efter standart mål. Altså S, M, L osv. til 1000kr.

• #20   26. feb 2009 Dine kjoler er virkelig fantastiske. Og priserne er kun rimelige.

• #21   26. feb 2009 Cathrine - tusind tak smiley

Kommentér på:
Hvad må en gallakjole koste

Annonce