{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.244 visninger | Oprettet:

hvem er du ? we really wanna know ;-) {{forumTopicSubject}}

Mig : janni , carl eriks afkom...

Har verdens bedste vuffer loke... ja, i troede det var jeres, der var bedst... sorry smiley

Jeg er 24 og har trænet og beskæftiget mig med hunde siden jeg var 11. Har blandt andet arbejdet på dyreinternaet og i hundedagpleje i Florida, der lærte jeg en masse.

Til daglig læser jeg psykologi på aalborg universitet.

Mit syn på hunde, ja dyr i det hele taget, er at de er lige så meget værd som mennesker og skal behandles der efter smiley

Hobbyer: hvme har tid til det med så krævende en vovse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem er du ? we really wanna know ;-)
  • #1   25. jan 2006 (link fjernet)

    He he, to sjæle en tanke...


  • #2   25. jan 2006 Godt så, så følger jeg trop!
    Cathrine, 29 år.
    Mor til 2, Lasse på 6, og Sofie, handikappet, på 4.
    Og så er der jo også manden *ggg*

    Jeg har Luna, schæfertæve på 16 mdr, min første schæfer, men nummer mange i rækken af hunde fra min barndom og til nu.

    Læser kulturel og sproglig formidling på sdu i Sønderborg, bor på Nord- Als.

    Hobbyer: Min familie, min hund og træning, min hest.

    Vores hund er en del af familien på godt og ondt, og skal naturligvis behandles derefter!


  • #3   25. jan 2006 Lunasmor: lyder som om det er noget svær læsning du har gang i til daglig smiley

  • #4   25. jan 2006 Jamen jeg er en helt almindelig dyre tosset pige på 30 vintre.
    Jeg har Sofus og 3 totalt top nice misse piger. Jeg elsker alle slags dyr, bare de ikke slanger eller dem der der har 8 ben.
    Sofus er min hund nr 3. Altså mine alene efter jeg er flyttet hjemmefra. Der hjemme har jeg gennem tiden haft 4 hunde, og et utal af katte.
    Jeg arbejder med voksne udviklingshæmmede, og er samtidig ved at tage en pædagog uddanelse. Det kan til tider være lidt hårdt. Men jeg klarer det nok.


  • #5   25. jan 2006 God ide:)
    Rebecca 22 år på næste mandag:))) Har mine 2 skønne hunde Malou og Wido... Malou på 7 mdr og Wido på knap 10:) I det daglige arbejder jeg på min frisørsalon
    Bor i lejligheden ved siden af Rikke H sammen med min kæreste der er tømrer:)

    Jeg går til Break dance i street fx 2 gange om ugen og hundesvømning 1 gang om lørdagen i Midtjysk

    Har mødt mange skønne menmesker herinde på HG og syntes det kan være en del svært at undvære og kan til tider drive kæresten til vandvid med mit har du set kig her og hvad syntes du:)))


  • #6   25. jan 2006 Laila Nørd - hehe - nyt nick smiley

  • #7   25. jan 2006 Efter inspiration fra emnet "hvem er du og jeg.." vil jeg gerne tage initiativ til en rundte hvor vi fortæller lidt om os selv. Eller.. det kan jo være ret svært at beskrive os selv så istedet skal du beskrive en anden bruger herinde fra. Håber i vil være med..

    Jeg vil godt starte med at fortælle lidt om Sonne.. Shhh.. hun ved det ikke.. *SS*

    Sonne er en skrup slør pige med fut i røven. Hun bor indtil videre hjemme hos de gamle men ikke meget længere for hun skal snart flytte meget tæt på mig!!
    Sonne bor som sagt hjemme hos de gamle i et stråtækt hus midt ude på landet.. Sådan rigtigt landligt idyl..!

    Hun er vel omkring 170 cm høj, langt mørkt hår, 19 år gammel, gerne nederdel på og altid glatte sko på så der er mulighed for at lave en "Sonne" på de bonede gulve hos Super Brugsen.. Jamen hun har jo ikke råd til at købe nogle nye...

    Sonne læser et eller andet her i Odense og bruger hver dag meget lang tid på at komme ind til stor byen derude fra landet af.

    Hmm.. hvad mere skal jeg fortælle..

    Jo Sonne er helt sikkert et nærmere bekendtskab værdigt hun er en skøn tøs!!

    OK SÅ SKRIVER JEG HER ISTEDET.. *ss*

    Lidt om mig selv:

    Jeg hedder Louise og er 23 år gammel.
    Jeg er født århusianer men en hel masse ting har bragt mig til Odense hvor jeg bor nu. Her bor jeg sammen med min hund Milou på 9 mdr. Kæresten på 28 bor her ikke men det skulle man tro han gjorde.. *LOL*

    Jeg læser til sygeplejerske og er færdig januar 07 så jeg glæder mig bare så meget..! Jeg går meget op i min hund som jeg træner med, udstiller og meget andet. I min "fritid" spiller jeg basket ball i 1. divisionen på hyggeplan. Ja, min hund er faktisk maskot for holdet og er tit med ude og se kampe.. De synes jeg er tosset.. *GG*

    Mere i vil vide...?


  • #8   25. jan 2006 Janni, tja, det er da ikke noget, man kommer sovende til *ggg*. Det er tysk og engelsk, så det kræver da .

  • #9   25. jan 2006 se hvor det er hygger smiley

  • #10   25. jan 2006 Lisett, nææææhhh, Egernsund, det er jo lige derovre *gg*. Vinker, næste gang vi kører over grænsen.

  • #11   25. jan 2006 Anni , 34 år.
    jeg bor lidt uden for fredericia i et sommerhus område. Hvor jeg bor i lejliged. Jeg har ingen børn, er single lige for øjeblikket. Jeg er uddannet beklædningsoperatør, men arbejder med fysisk og psykisk handicappede i Børkop og Kolding.
    Min fritid går selvfølgelig med hundene og alle de andre dyr. Jeg laver lidt frivilligt arbejde for Colitis crohn foreningen.
    Ja og så er der jo også min familie og venner. ;o)


  • #12   25. jan 2006 Jeg vil osse være med på denne
    Jeg hedder Mette bor sammen med min kæreste på 10'ende år ingen børn men vi kæmper ;o)))
    Arbejder om natten på et plejehjem, passer mig fin har fri en uge af gangen...
    Meget glad for alle mine dyr 3 hunde og 2 katte(nr 3 er død:((((
    Forventer at vi får opbygget en kanonkennel så der går meget tid med det...Undersøger meget i verden...
    Er ved at sætte vores hus i stand(næsten færdigt)
    Ville gerne have flere dyr men min kæreste stopper mig hele tiden.
    Men skal til Italien og hente en buller på et tidspunkt...


  • #13   25. jan 2006 33 somre uden en rynke!!!

    Er den glade ejer af Bobo 9 mdr og Katten Bassen (link fjernet)

    Den heldige ejer igennem 14 år, af min afdøde hest, Homestyle (link fjernet)

    Arbejde 37 timer om ugen på miljøterapeutisk opholdssted i Nykøbing Sj.

    Læser til pædagog over nettet.

    Er uddannet rideterapeut.

    Eg kærsete med Jesper.


  • #14   25. jan 2006 Hmmm, er vist lidt gammel her *S*

    Karina, 39 år.

    Bor i lejlighed i Herlev, med min blandings hund Misja på 3 meget voksne år.

    Jeg fik indvalidepension for et par år siden, men fortrækker nu at ignorere mine slidte led og sner.
    Når jeg ikke lige traver eller cykler mosen tynd med tøsen, træner vi og det ofte undervejs, primært apport, søg apport, alm. lydighed og om sommeren meget apport i vand.

    Jeg har tidligere haft en labrador hanhund Buster, 2 katte, hest og arbejdet bla. på stutteri, ved landbrug, gartneri, pædagog medhj. osv osv - jeg har arbejdet lønnet/ulønnet siden jeg var omkring 12 år :o)

    Mine hobbis er bla. hund, bøger. tegne/male, computer og i den dur ;o)

    DET var så den kontakt annonce *LOL*

    Er der mere nogen vil vide, henviser jeg til min hjemmeside hvor både tegninger, Misja o.a. vises og fortælles om *S*

    (link fjernet)


  • #15   25. jan 2006 Belinda 32 år.

    Lider under at arbejde som rengøringskone ;o)

    Har været vild med hunde siden jeg blev født. Ja, jeg havde såmænd en usynlig hund da jeg var 3 år gammel!

    Bor sammen med Thomas, som jeg mødte for efterhånden 7 år siden på en parkbænk i Lersøparken, hvor vi luftede vores hunde.

    Vi har lige nu Gilbert og Binka. Binka er den første hund vi har sammen fra hvalp af.

    Inden de hunde vi har nu har jeg haft Marco en skøn langhåret schæfer. Thoman havde selvfølgelig Zita, og Zitas datter dengang jeg mødte ham.

    Jeg elsker selvf. hunde, og vil kanon-gerne arbejde med hunde en dag.

    Og så har jeg været her på HG i 1 år og to måneder... Til tider i døgndrift ;o)

    Jeg har fået mig nogle af de bedste venner jeg kunne tænke mig her på HG, og har mødt mennesker her igennem, som jeg aldrig ville have undværet for noget i Verden :o)

    Elsker at bruge tid sammen med Thomas og hundene, og glæder mig til Binka er til at lokke med ud på nogle længere ture :o)

    Jeg går ind for klikkertræning.
    Startede selv med min første schæfer med de hårde træningsmetoder, som i øvrigt ikke virkede. Den dag i dag tænker jeg på hvor anderledes det hele ville have været, hvis jeg havde kendt de træningsmetoder som jeg bruger nu, dengang...


  • #16   25. jan 2006 Jeg er med.

    Hedder Stella og er 27 år, bor i storbyen Holsted hvor jeg deler hus med kæresten, Cotonerne Frida og Rosa og vores gamle hankat Josef.

    Jeg afslutter min uddannelse son social- og sundhedshjælper til marts, og skal så starte på assistentuddannelse. (Fik i fredags brev om at jeg er optaget weeeeeeeeeeeeee)

    Jeg har alttid haft et blødt punkt når det kommer til dyr, ligemeget hvad det var for nogle. Mine dyr betyder rigtig meget for mig, men jeg har stadig i baghovedet at de er dyr, og de skal behandles sådan.

    Jeg mener selv jeg har respekt for andres meninger, selom jeg måske ikke er enig. Men uden uenigheder ingen debat:)


  • #17   25. jan 2006 HOV og så HADER jeg computere!!

    Men kan desværre ikke undvære dem længere ;o)


  • #18   25. jan 2006 sner = sener LOOOOL

  • #19   25. jan 2006 Karina, man er da kun så gammel, som man føler sig, ikk da *ss*

  • #20   25. jan 2006 Og min motion får jeg når jeg arbejder *gg* Ellers er det mest fingrene, der bliver holdt i form her på tastaturet :o)

  • #21   25. jan 2006 Lunasmor - uh, uh - jow, jow da *SS* - de kalder mig gamle grå ude i byen, gider ikk farve mit hår *gs*

  • #22   25. jan 2006 Belinda Hi hi ja man bliver jo ligesom afhængi, af de putere. Havde forsvoret, at sådan en tingest, ikke skulle findes inde for mine døre.
    Men nu er den her, og kan ikke undværer den. ;o))))


  • #23   25. jan 2006 Laila... hvis du tror du får tid til andet end at nusse din lille tervueren-basse, når den kommer, tager du meget fejl smiley

  • #24   25. jan 2006 Laila, det har jeg lige prøvet nogle gange, line dance. Det er simpelthen hammer sjovt! Så lige så snart de starter nyt hold op her, skal jeg med!

  • #25   25. jan 2006 Joan, Ja, jeg har aldrig fattet de der mennesker, der sidder og chatter med vildt fremmede mennesker på nettet! Og se mig nu *LoooooooooooooooooooooL*



  • #26   25. jan 2006 Joan>>>>> Hvor arbejder du med udviklinghæmmede henne??

  • #27   25. jan 2006 Sov godt pappi smiley

  • #28   25. jan 2006 Sig mig engang, er tervueren-folket ved at rotte sig sammen for at overtage HG?? Synes I bliver flere og flere hver dag *GG*

  • #29   25. jan 2006 Karina, og her kadler de mig farver og striber *gs*. Mine grå bli´r flere og flere, sys dælme , det er tidligt *LOL*

  • #30   25. jan 2006 Belinda OGSÅ mig. LooooooooL

    Anni P. På en døgninstitution i Fangel i Odense.


  • #31   25. jan 2006 Belinda, hvis de bliver for mange, slår vi os sammen, og så hedder alle farver bare schæfere, så overgår vi dem i antal, tror du ikke *ggg*

  • #32   25. jan 2006 Belinda - har du også bemærket det ?

    En Tervueren-mafia er ved at rodfæste sig herinde - uuuuuhhhh - gs.


  • #33   25. jan 2006 Cathrine, Fed idé det er bare en deal *gg*

  • #34   25. jan 2006 Joan>>>>> Det lyder spændende. ;o)

  • #35   25. jan 2006 Karina, Ja, det er lidt skræmmende ikke? *gg*

  • #36   25. jan 2006 LOOOOOL Lunasmor - jeg er nok snart forbi det punkt med striber, alt hvad der ikke er gråt er bare lysnet og falmet lige så stille - som leverpostej uden den mørke skorpe (som tidligere), men med lidt gråligt skimmel i kanterne *S*

  • #37   25. jan 2006 Anni P. Det er det også, men samtidig rigtig hårdt. Det er jo nogle triste skæbner vi får ind, nogen gange.
    Men alt i alt, er de bare de dejligste mennesker der findes. Elsker alle mine beboere.


  • #38   25. jan 2006 Karina, Misja hopper bare med på vores afdeling *lol*, hun ligner godt nok.

    Belinda, ja, så kan de bare komme an, kan de *gg*


  • #39   25. jan 2006 Belinda - jow, uhyggen spreder sig sq *LOOOOOL*

  • #40   25. jan 2006 Ja, Missy må godt være med hos os ;O)

    Nå, må desværre smutte. Har lovet at hygge foran fjerneren :o)

    Kan I hygge Jer ;o)

    Knus :o)


  • #41   25. jan 2006 Taaaak Belinda og lunasmor *SS*

    Og ILM Belinda :o)


  • #42   25. jan 2006 Joan>>>> Jeg kan godt følge dig. Jeg har med multihandicappede voksne at gøre til hverdag. Men jeg får et frisk pust når jeg er i Kolding. Hvor jeg er vikar på et dagcenter/værksted.

  • #43   25. jan 2006 ILM Laila.........jeg smutter også nu og sover heeeeelt roligt, ved tanken om en belgisk invasion ;o)

  • #44   25. jan 2006 Kan i sove godt, alle i dejlige mennesker. Nat nat

  • #45   25. jan 2006 jamen så må jeg jo også hellere, JAAANNIIIIIIIIIIIIIIII smiley hi hi

    Jeg er 24, bor sammen med min kæreste på 25, vores 2 børn Malou på 3 år, og Mike på 1 år, vores dejlige hunde, Futte på lidt over 1 år, og Gucci på 19 uger. derudover har vi også 2 kongeboa'er i familien. og så har jeg 9 søskende smiley (og så er det ikk engang løgn)

    Lige nu bor vi en aaaaaaaaaaaalt for dyr lejlighed på frederiksberg, så vi søger noget andet, meeeen det er jo ikke helt så nemt at finde noget i kbh, som mange af jer sikkert ved smiley

    Vi har også en dejlig kolonihave, i haveforeningen Nyvang i herlev.... der bor vi i 7-8 mdr mdr om året, og gud hvor jeg glæder mig til at komme derud smiley


  • #46   25. jan 2006 Hygge og godnat til jer, der er smuttet.

  • #47   25. jan 2006 Anni P. Multihandicappede er virkelig hårdt arbejde.
    Jeg får lige som dig et friskt pust de 2 tage om ugen, hvor jeg er på skolen.
    De handicappede mærker før vi selv gør, om vi er flade eller friske. Så godt at du også kommer væk, engang imellem.

    Nå alle i godt folk, nu vil jeg finde min menneske kasse, Sofus har fundet sin.
    Godnat til jer alle.


  • #48   25. jan 2006 Christine, mine forældre har have på Mellemvej I Nyvang ;o)

  • #49   25. jan 2006 christine - jeg bor næsten lige ved siden af Nyvang og kan dælma godt forstå i nyder sådan en have - jeg drømmer også om en dag at få sådan een *gs*

    og NU er jeg gået i seng *S* kan i alle sove godt når i kommer så langt ;o)


  • #50   25. jan 2006 Belinda.... er det rigtigt. Gud hvor morsomt. Jeg har på sydvej, så ses vi måske til havefesterne *Gg* mine forældre har forresten også have derude....

  • #51   25. jan 2006 Karina..... jamen så vil jeg da huske dig når der er opskrivning derude smiley vi fik vores tilbudt allerede 1 1/2 år efter vi blev skrevet op.... (og så er de ikk så dyre som i så mange andre haveforeninger)

  • #52   25. jan 2006 Mette 32 år.
    Gift med Tobias og vi har to dejlige børn - Thor 4 år og Ida 1 år.
    Jeg er svigerinde til June med Joker.
    Arbejder ligesom Mette/Mytte 7-7 på plejehjem om natten og nyder osse i høj grad min uges fri.. ;o)
    Så har vi Tramsen og Cia og ikke at glemme Misse.
    Jeg kan bedst lide folk med sort humor og som siger tingene lige ud af posen.
    Jeg bliver nok beskrevet som en anelse tør, og folk som ikke kender mig kan nok godt beskrive mig som en sød ælling *GGGG*
    Jeg elsker dyr og syntes at denne hunde verden som jeg er dumpet ind i som følge af at jeg lovede min mand at den dag jeg fik hus med stort bryggers måtte han få den længe ønskede GD.
    Jeg var før jeg fik øjene op for hunde rent katte menneske (havde aldrig haft hund) men efter prægning fra June *GGGG* og min mand står hunde nu nr 1 på listen.
    Jeg syntes at denne verden er helt ubeskrivelig interesant, og har jo fået min egen hund Cia (selvom de begge er familiens) og arbejder hver dag på at blive en smule merer vis inden for avl og hundes velfærd.
    Ja tak.. Det var vist nok om mig.. *SSSS*


  • #53   25. jan 2006 Smutter også nu. Tak for i aften, og hygge til jer alle!

  • #54   25. jan 2006 Kort om mig... selvom jeg ikke ikke er kendt herinde og måske går under en helt anden kategori, (ukendte mennesker). Men selvom jeg ikke just kender jer allesammen så er her lige lidt info om mig:

    Navn: Josefine Skov
    18 år gammel, jeg kommer fra Roager (ribe), men bor pt. på en kostskole i Struer. jeg går i 2.g (på noget der hedder IB -->International baccalaureate)

    Jeg er opvokset med hunde. Vi har stort set altid haft mindst en dalmatiner hund hjemme på gården (roager).
    Vi har to perserkatte og en lille blanding (langhåret/gårdkat) der går som indekatte. udenfor har vi nok ca. 5-10 andre.

    Jeg elsker dyr, alle dyr!

    Jeg har 2 heste, 2 ponier og et æsel.

    Mine ynglingsdyr er nok heste, men jeg holder også utrolig meget af Nina og alle kattene på gården.

    Min far har kvæglandbrug og jeg er opvokset på landet.

    Jeg er en meget glad og optimistisk person (som regel).

    det var lidt om mig.... vil ikke skrive for meget for så kan jeg bare ikke stoppe igen.

    se evt. min hjemmeside (den er dog ikke 100% færdig)-kattene og hunden mangler stadig.

    www.123hjemmeside.dk/prinsesse

    i må have en rigtig god nat allesammen.

    Mvh Josefine Skov


  • #55   26. jan 2006 Ja ..jeg hopper også på :))

    Hedder Sanne , er bosat i Lystrup lige uden for Århus .
    Er gift med Torben og har min 19 årige søn hjemmeboende . Sammen med manden har vi et lille opdræt at Dværgschnauzere og huset indeholder idag 4 stks skønne hunde , alle tøser *S* . Har en dejlig hest som i kan se inde på det andet galleri
    (link fjernet)
    Men som jeg desværre ikke kan ride mere grundet en ryglidelse . Har lejet hende ud , så hun er bare min klappehest .

    Blev førtidspensioneret i Jan 2005 pga min skade , men har tidligere arbejdet på bla Århus Dyrehospital . Har altid været vild med dyr , og startede med at opdrætte Perserkatte tilbage i 1986. Dette stoppede i 2002.

    Efter pensioneringen som både jeg og manden er, har vi i fællesskab oprettet et lille webdesign firma , hvor hoveddelen af vores kundekreds er hunde og katte opdrættere . Som mange nok ved er vi begge vilde med at tage billeder, og siden er www.tosafoto.dk kommet til .


  • #56   26. jan 2006 Ihhhhhh Susanne.... hvorfor bor du også så langt væk *ss* Ville så gerne ha du tog nogen billeder af ungerne og de 2, 4 benede smiley Du kan bare det pjat der smiley

  • #57   26. jan 2006 Christine ..der er da ingen der forbyder dig at komme til Århus *GG*

  • #58   26. jan 2006 Julie ..kan trøste dig med , at du ikke er den eneste der venter *GG*

  • #59   26. jan 2006 Susanne.... hi hi, jamen det skal jeg da lige huske hvis jeg en dag skal den vej *ss* Men du laver altså vildt flotte billeder... det må man sige. så hvis du nogensinde skal til sjælland, vil jeg gerne være den første der blir skrevet op på listen :))))))))) Meeeen det er chancen nok ikke så stor for, så jeg må jo bare nøjes med at nyde dit kunstværk på afstand smiley

  • #60   26. jan 2006 Christina ..Der er nok en mulighed for vi tager en tur derover på et tidspunkt da der efterhånden er mange der har spurgt , så hold øje med hvis jeg pludselig råber højt om det *S*

    Julie , Ja jeg håber bare ikke det går som sidste gang , for så ender det med vi ender op med alt for mange hunde ( man bliver jo glad for de små kræ ) *S*

    Vil hoppe til køjs nu , men kan i sove godt alle sammen :))


  • #62   26. jan 2006 Eeeeeej susanne, det vil jeg da se frem til *ss*

  • #63   26. jan 2006 Jeg er også med
    Jeg er 27 år og bor i Århus C med min lille dejlige JRT Bastian og min kæreste Søren
    Jeg fik en en kandidat grad i molekylær biologi i sommers og har netop fået et Ph.D stipendie og håber på at starte på Ph.D studie her til marts
    Jeg har altid været meget glad for dyr, da jeg er vokset på på en gård, hvor vi havde hunde, katte og heste.


  • #64   26. jan 2006 Jamen, så må jeg da vist hellere tilslutte mig:

    Jeg hedder Barbara og er 35 år og er gift med
    Tonni på 8. år (har været kærester i 14) Han er ansat
    i MH Højgaard på 12. år i deres bygningsrenovering.
    Vi har sammen Nichlas på 12 og Oliver på 9 og
    så har vi Freja på snart 3 og Batman på 9 mdr.
    Egentlig er det mine hunde, for resten af familien har
    mange andre gøremål og interesser, manden kører/
    roder med Harley Davidson ( Det tager en krig at ordne
    sådan een) men han har varme på ude i garagen og et
    køleskab og musik, så har jeg da fred så længe *G*
    Vi bor i Tune i et dejligt stort hus på 160 m2 med en
    mindre have, som er 100% hundenes...
    Vi bor lige ved siden af Hedeland og skønne marker
    som vi trasker tynde flere gange om ugen...
    Mine hunde er alene hjm. hver dag fra 8.00 til 12-13.00
    Så de bliver luftet inden kl. 13 hver dag - Hvilket jo er
    herligt, når jeg selv først er hjemme kl. 16.30
    Jeg arbejder i receptionen/administrationen i en større
    grafisk virksomhed i Rødovre, hvor jeg er smadder
    glad for at være (er lige startet 1. december)
    Min fritid går med ungernes fritidsaktiviteter bla. og
    så har jeg familie-fri-dag om torsdagen, hvor jeg selv
    disponerer over min eftermiddag/aften *SMILER*
    DEN GÅR JEG ALDRIG AF MED, det er det fedeste
    og det burde alle koner/mødre ha' smiley
    Jeg er af natur en stor glad Amazone-lignende pige
    og mit motto er:
    Stol aldrig på en kvinde under 100 kilo *GGGG*
    Der elsker næstekærlighed og at være noget for andre
    og af og til lidt "dum-go'" - Altså fortryde at man gjorde
    noget godt, for dernæst at blive skuffet - men det lærer
    jeg nok aldrig...
    Jeg er født i skyttens tegn og de har ry for at være
    hudløse ærlige - og tar' de slag over næsen som livet
    indimellem giver - OG det gør jeg så *GG*
    Og så bruger jeg også ALT for mange penge og har
    et shoppe-gen, der er KÆMPE stort, men heldigvis er
    jeg gift med en meget påholdende mand, så jeg går aldrig
    helt amok...
    Jeg har et frygteligt iltert temprament (skjuler det godt)
    Sidst gik det ud over en temmelig arrogant og skranke-
    pave-lignende paskontor-dame, som ikke ville som jeg
    ville - Jeg nåede dog ikke at svine hende alt for meget
    til verbalt, før min mand fik mig med udenfor......
    Det var nok meget godt......

    Det var vist alt for nu :-))


  • #65   26. jan 2006 Oss. mig ;o))

    Jeg er 34 år , er udannet møbelsnedker i 1993 , og arbejder som sådan i Aalborg , Jeg bor sammen med min kæreste , som er selvstændig tømrer...

    Jeg flyttede tilbage til Asaa, for 1½ år siden , efter at have boet i København i 3 år , hvor jeg arbejdede på et beskyttet værksted , for psykiske syge, et super godt job, men desvære kunne jeg ikke holde ud at bo i københavn , så jeg valgte at sige jobet op , og flytte tilbage til vensysel .
    Jeg har tidligere også boet i Snejbjerg/ Herning og i Aalborg , så jeg har snart været hele Danmark rundt :o))

    Vi har ingen børn , men så har vi jo vores to små hunde , som vi begge bruger meget tid på , bla. med udstilling og hundetræning :o))


  • #66   26. jan 2006 Jamen det var da en fin tråd, den er gået min næse forbi:o)

    Jeg hedder Xenia, er 31 år - jeg bor i Tylstrup sammen med min kæreste på 12 år ( nej, vi er ikke gift) vi har 3 dejlige drenge, Jeppe 9½ år, Nick 5 år og Kian 3½ år.
    Jeg har haft med hunde at gøre siden jeg blev født, er vokset op med min Mors Mopsekennel, og har siden jeg kunne handlet disse hunde til udstillingerne rundt omkring i Danmark og Skandinavien - havde jeg været lidt ældre da min Mor blev syg, så havde jeg ført kennelen videre, men som 15 årig er muligheden der ikke lige:o)

    Så snart jeg kunne kom jeg i huset som ung pige, og har også arbejdet som Au pair - begge steder havde jeg hund med:-)

    Vi har kun lige haft en pause på ca. 3 år uden hunde, mens min mellemste kom over hans børneeksem, det blev nemlig værere når han var sammen med hunde - men så snart hans prøver var gode nok, så lånte vi vores venners hund da de skulle på ferie, og det klarede han fint, og så var den pause ovre:o)

    Ud over mine diverse au pair og ung pige job, så har jeg arbejdet rigtig mange år indenfor resaturationsbranchen.

    Efter endt barsel med de to små begyndte jeg som privat dagplejer, det var jeg i 3 år, så blev jeg sygemeldt.

    Og nu er vi her, og vi har købt en nedlagt landbrug, vores begges store drøm, og som det ser ud nu med mit heldbred så starter jeg igen som privat dagplejer i slutningen af dette år.
    Også er der jo mine hunde - dejlige dyr:o)
    Og min drøm om "Kennel Jeniki" ligger måske ikke så langt ude i fremtiden:-)

    Det var måske lidt meget, men alligevel ikke det hele - jeg kunne blive ved og ved med at skrive, men stopper inden i bliver trætte af at læse:o))))


    Hvad da godt nok sat den i den anden tråd, men det er den her jeg vil gemme - så min skal da også være her:o))))


  • #67   26. jan 2006 Reese >>>
    Nej hvor skægt, dem kender jeg udemærket
    Jess Christensen's datter har jeg arbejdet ´sammen
    med, var det ikke dét, han hed... og hans bror Jørn?


  • #68   26. jan 2006 På tolvte år:o)))))))))

    Ikke på 12 år som blev påpeget i den anden tråd - sorry*ss*


  • #69   26. jan 2006 Reese >>>
    Jess har en bror, der hedder Jørn, som også
    kom derover, efter han havde været produktions-
    chef hos Vedel Repro


  • #70   26. jan 2006 Tørre Røvelse, hvor søren ligger det henne:o))

  • #71   26. jan 2006 Carl erik - *LooooL* sikken en bryllups rejse hihi.. men kan godt sætte mig, ind i det ,med udstillinger , der går altså sport i det :o)))

    Tænkte på om du evt. har noget om dæmpede signaler på din com .. kunne godt tænke mig at læse, mere om dette emne :o))


  • #72   26. jan 2006 Carl Bent--- Du tænker på mig i din ''profil'' jeg bliver lidt stolt og rørt ;0)
    Men hvor er skumbananerne


  • #73   26. jan 2006 Carl bent - *griner* ;0)

  • #74   26. jan 2006 Carl erik - Tak , for det :o)) mener det mindste man kan gøre ,når man har hund, er at sætte sig ordentligt ind, i tingene :o)))

  • #75   26. jan 2006 Bornholm skal vel også på landkortet!

    Jeg hedder Heidi er landpost, min samlever er mejeriarbejder! Jeg er 24.. Sammen har vi datteren Emeli som lige er rundet 1 år. Jeg er vokset op med hunde alle vegne, min mor har været opdrætter (flere forskellige racer delt på alle år) i al min levetid, haft hundepension, været diverse hundetræner og har snart 30 års jubilæum i udstillingsringen! Jeg selv startede som 12rig med at deltage i alverdens hundeting, og har udstilliet mange forskellige racer gennem tiden. Men i sommer 2001 faldt min Jonas og jeg for Bearded Collien, trods den store pels er det en fantastisk dejlig hund.. Jeg løber AG, Hyrder og rejser land og rige rundt på udstillinger. Ud fra mine rejser har jeg set hvor stor forksel der er på min race mh. til temperament, derfor tog jeg snoren i egen hånd planlægger vores Kennel Stirling Brigde's første kuld i år... Jeg har været aktiv i kreds 8 bestyrelsen, startet Hundevennerne.dk og været ringtræner i ja - over 2 år nu! Hvor tiden kommer fra, ved jeg ikke - men tid til hunde og børn er der altid :0)

    Heidi (totalt pels fanatisk :0))


  • #76   27. jan 2006 Chokolade, slik osv. skal ikke sendes med posten, det kommer alligevel adrig frem :0)

    Heidi


  • #77   27. jan 2006 jamen jeg vil da også være med!

    Hedder Janni, og bor i Aalborg

    er uddannet social og sundhedshjælper og arbejder på fuldtid!

    Jeg bor sammen med min kæreste og vores dejlige hund mitzi som er en yorkshire terrier!
    I min fritid bruger jeg meget tid sammen med min dejlige hund og familie og venner.. jeg har også en forretning herhjemme hvor jeg laver akryl negle.. (skriv endelig hvis du har lyst det er meget billigt)

    ellers jeg er bare en tøs der er gang i, er altid glad og lever hver da som om den var den sidste, man ved aldrig hvad der er sket imorgen!


  • #78   27. jan 2006 Nå men... jeg hedder Jeanel er 21 år, regnskabselev i en grafisk virksomhed, (Barbaras gamle kollega). Er kæreste med Jacob, som er murer. Vi har været kærester i snart 5 år, og boet sammen i lidt over 2.
    Vi bor i en ejer lejlighed i Glostrup, tæt på grænsen til Brøndby, og desværre også tæt på station, det kan høres smiley
    Vi har en lille bil, hvor Xanthos ejer bagage rummet, derfor er det fyldt med tæpper smiley


  • #79   27. jan 2006 Jamen så pyt da!!!

    Hedder Tina er 25 skønne år, bor alene i Greve med Bella. Er dog ikke single mere ;o) Har fundet en fyr med hund og 2 børn... (uf det skal lige testes det med børn :o)
    Vi fandt faktisk sammen takket være hundene. I ved man snakker altid med andre hundeejere, og vupti pludselig efter ca.1 år. (ti-hi)

    Bella er mit et og alt, men er ikke møg forkælet... (medmindre man spørger kæresten)

    Jeg har lavet en masse spændende ting gennem årene, som ville fylde alt for meget her. Så det springer vi lige over.
    Min kæreste er fængselsbetjent, og deraf fik jeg idéen om at gå igang med denne uddannelse. Dette var inden vi blev kærester. Så nu søger jeg ind, og krydser fingrer og ben for at jeg bliver optaget. Skal jo lige gennem prøverne først. (lidt ála politiets).

    Tja det var det jeg sådan lige kunne ryste ud af ærmet ;o)


  • #80   27. jan 2006 Nej ikke ved siden af stationen, men stadionet smiley Stave spasser

  • #81   27. jan 2006 *RETTELSE*

    Der skulle stå efter ca. ½ år. Bella er jo ikke engang 1 år endnu ;o)


  • #82   27. jan 2006 Hedder Mogens og er 53, singel, bosat ved Vordingborg
    Jeg har haft hund sinden jeg var 12-13 år - og Babett er min 8 hund. Har arbejdet med hunde i 35 år, har været opdrætter af Schæferhunde på hobbyplan - mne hunde er alle blevet uddannet som brugshunde i dansk politihundeforening og schæferhundeklubben.


  • #83   27. jan 2006 Så hopper jeg da også med.

    Jeg er en 33 år ung pige.
    Jeg har 5 børn på 16-11-6-3 og 1 år.
    Det kunne ikke beskæftige mig nok :o), så jeg har også 4 hunde.
    3 Australske cattledog og 1 amstaff.

    Jeg er uddannet hundetrimmer, og har hunde som både hobby og arb.
    Jeg har en kennel-Sweet Azur, og vi driver økologisk landbrug.(jeg står "kun" for regnskabet)
    Min aktivitet herinde kan være lidt svingende, jeg har til tider ret travlt....
    Med mine hunde træner jeg hyrdning + lidt agilitymed Dinky, Lydighed med Gizmo Hvalpe træning med Bambina, og ganske lidt lydighed med Kelly.(hun egner sig mest til pynt på sofaen)

    Og så render jeg til udstillinger så ofte som det kan lade sig gøre med børnene- men det bliver til mere når de små børn er større....
    Jeg træner mest på hjemmebane- det kan godt knibe med barnepige indimellem.


  • #84   27. jan 2006 Hej Bella..
    Tillykke med det! Ham kæresten hvilken hund har han så??


  • #86   27. jan 2006 Jamen jeg blander mig også lige., ;o)

    Jeg er Chalotte men bliver kaldt Lotte af stortset alle, er 16 år gammel og bor i Strib med min mor, far og min lille søster Pernille.,

    Jeg går på Frisør skole Kolding, vil gerne være Frisør
    (kan selv tænkes) eller Fotograf ;o)

    Lige så snart jeg kommer hjem bruger jeg meget tid på at lege med hundene ude i haven eller bare ligge og Kæle med dem., Jeg er vokset op med hund., vi har haft Sibirian Husky indtil 2000 hvor vores sidste Han hund døde han nåede og blive 14 år sååh det var flot.,

    Men så faldt vi så for Akita'en., for mine forældre ville have en hund der ikke var så aktive som husky'en er.,
    Alle vores hunde bliver udstillet undtagen Luie, Det er mig der står for at træne hundene op til udstilling og at udstille dem., ;o)

    LUIE ER MIN LILLE KÆLEGRIS smiley hiih

    Ehm jeg er Juniorhandler på hver eneste DKK udstilling begge dage som regel., Men det er snart slut.. har desværre kun 1½ år tilbage og tiden går jo stærkt.,
    Jeg går både med Amstaff, Pudel i alle størelser, Akita, Karelsk Bjørnehund, Tibetansk Spaniel, ja osv.,


  • #87   27. jan 2006 Louise

    det er en langhåret scæfer der er trænet som vagt hund.


  • #88   27. jan 2006 Ja så er der mig Claus Borriths.
    ja jeg er førtids pensionist og er gift med Lis B fra kattegalleriet vi har tilsammen 6 børn hvoraf den mindste (efternøler ) frederik bor hjemme vi har begge to haft kennel i tidligere ægteskaber men har det ikke mere, men vi har da Amigo, Harri og 2 katte.Ud over det har jeg jo min datter Heidi Pitt og en fætter Rene O herinde.


  • #89   27. jan 2006 uh... Ditte altså mig, er en sød lille pige på 19 år, bor i en lille lorte by (tømmerby) i østjylland, sammen med kæresten, dejlige lille Snoop, og så lige Bette Mis. så går jeg på silkeborg handelsskole, på HG, går i byen, passer hus, have og dyr incl. kæresten tihi.... er enormt glad for min dejlige familie, kunne ikke leve uden dem..

    Ditte med 3 ord:

    dyr
    venner
    familie

    Kim: uha... han er en techno lyttende bil nørd, han går lige så meget op i skørter, og øjenskygger som jeg gør, men bare til hans bedste ven.... bilen.
    anlæg og bil skal være iorden, og hunden skal være opdraget rigtig rigtig godt, den skal jo med i bilen....
    alt andet er mere ligegyldigt, støv og mad er der nok andre der tager sig af.... selvfølgelig er hans arbejde heller ikke kedeligt, han er jo chauffør... uha uha kim med 3 ord:

    anlæg
    bil
    hund


  • #90   27. jan 2006 Så er jeg da også lige med.. smiley
    Jeg hedder Randi og er 24 somre.
    Jeg bor på Fyn i et hus med have til.
    Jeg bor sammen med min kæreste Jesper, som er selvstændig it- supporter.
    Jeg arbejder til daglig på en socialforvaltning, hvilket jeg syntes er spændende, der er aldrig to dage der en ens smiley
    Jeg er opvokset med hunde, mest schæfere men også pekingesere, collie. Nu har vi så Bella. Hun er mest min hund, Jesper syntes vist at jeg er lidt tosset smiley


  • #91   27. jan 2006 Så er min far jo også herinde med Lobo, bjarne N. Lobo er altid et kig værd smiley

  • #92   27. jan 2006 Jamen vi vil da også være med ;O)) Jeg hedder Janni er 19 og bor sammen med Peter som snart er 26. Vi har været sammen i næsten 5 år, og bor i Randers sammen med vores to Chihuahua'er og vores fede hankat. Jeg er uddannet gastronom med specialet cater. Jeg arbejder som kok ved Café Blicher i Randers. Det meste af min fritid går med hunde, udstilling osv. derudover bruger jeg også tid på familie og venner og fitnesstræning.

  • #93   27. jan 2006 Så kan jeg da også lige skrive lidt.

    Hedder som sagt Susie er 35 år. Gift med Glenn, på 37, som jeg har kendt i 21 år....ja det er rigtigt....:0)
    Jeg er uddannet først i butik og senere som pædagog.
    Jeg har arbejdet indenfor både børnehave, vuggestue, multihandicappet børn, voksen handicappet.....hælder nok mest til special området.

    Vi har 2 børn på 10 og 14 år og så vores søde hund Emma og hankatten Lis.

    Vi har haft hund siden vi var 18 og 20 år.....altid blandinger. vi har haft en hønsehund/rott Trold, en pitt bl. Rold, lab/schæfer bamse, rott/schæfer zitta og nu Emma. Ellers har vi også haft kaniner, hamster, skildpadder,.......men ALDRIG fugle.....hader fugle :0)

    Ellers kan jeg fortælle at vi bor i Aalborg og prøver at holde alle vores ferier på Gran canaria :0)



  • #94   27. jan 2006 Jeg har lige en rettelse; jeg er 20 og ikke 19, pinligt at glemme det, det må være alderen der trykker *S*

  • #95   27. jan 2006 Janni K - *LoooooooooooL*

  • #96   27. jan 2006 Att: jonipr handler Charlotte...

    Nu hvor du sådan er prof. junoir handler, så må du da være rigig gode veninder med en fra Sjælland, som dyker det i samme stil som dig! Vi kunne nemlig rigtig godt tænke os at få besøg af en prof. junior handler, til at hjælpe vores piger i gang her på Bornholm.. Men fra Kolding er for dyrt at betale for en rejse fra vores budget! Jeg har selv junoir handlet i mange år, men tiden har ændret sig, både pklædning og krav! Men lad mig lige høre fra dig, evt. på heidijensen@tele2adslFJERNDETTE.dk

    Hilsen Heidi


  • #97   28. jan 2006 Jeg har siddet og studeret dem
    allesammen, Og tak for beskrivelserne,
    Jeg syns det var go' læsning smiley


  • #98   28. jan 2006 René 33år

    Arbejder med børn til daglig

    Single

    Fritiden går med hunden,fiskeri og pcén, skriver desuden en del artikler om fiskeri.

    Fie er min første hund *S*, men ikke sidste.

    At købe en hund er noget af det bedste jeg har gjort, utroligt hvilken glæde sådan et dyr kan bringe i ens hvedag :-o)


Kommentér på:
hvem er du ? we really wanna know ;-)

Annonce