{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

folkekirkens nødhjælp-reklame?!?!?!?! {{forumTopicSubject}}

Undskyld, men er jeg den eneste der bliver møg hammerende gal når jeg ser den reklame?!

Jeg synes virkelig at den er ufatteligt krænkene, og de kan sku ikke bilde sig ind og sige at det er vores skyld at børn i afrika sulter, bare fordi at vi andre herover kan spise, og har et liv??

Hvis ikke i har hørt den siger nogle mennesker fra danmark, at ej de kan altså ikke lige hjælpe idag for jeg skal hjem til min veninde og hun har det rigtig hårdt for tiden - så siger speakeren: hvad skal DU lave imens verdenen sulter? på forhånd, tak for mad ..

Jeg bliver nød til at skifte kanal hver gang den kommer, for jeg bliver f*ndme så forarget over at de kan finde på at sende sådan en gang L*RT!

eeej jeg kan blive så pirrende irriteret over den reklame ..

undskyld, skulle altså bare lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folkekirkens nødhjælp-reklame?!?!?!?!
  • #1   26. feb 2009 Den kan nu ikke pisse mig af.

• #2   26. feb 2009 Ej jeg synes godt nok den er grov ..

• #3   26. feb 2009 synes nu at det er en fin måde at få indsamlere på, det får måske nogen til at tænke lidt længere end ud over deres egen lille næsetip:-)

• #5   26. feb 2009 okay, sjovt at se at jeg åbentbart er den eneste der synes det er for meget af dem at sige det er vores skyld at verdenen sulter, fordi vi har det godt her i danmark ..

• #6   26. feb 2009 er helt enig med dig

• #7   26. feb 2009 den kan ærlig talt også pisse mig lidt af... som i siger.. syntes den er grov...

• #8   26. feb 2009 Med hvem Thomas?

• #10   26. feb 2009 Der har folk jo heldigvis forskellige holdninger smiley

for jeg synes at selvom det kun er en reklame og det måske hjælper med at skaffe penge - så den ene replik ødelægger alt for mig, og det gør i hvertfald ikke at jeg farer ud og giver dem mine penge fordi de siger at det er min skyld ..

• #11   26. feb 2009 Ja det er en reklame, og ja nogle reklamer kan være mere grænseoverskridende end andre.. smiley Jeg synes denne rammer stærkt på mig og på andre kan jeg se, men som Theo siger, tag det for hvad det er!

Det er jo et budskab der skal spredes, og hvordan gør man det bedst? Enten ved at forarge eller ved at sprede love and gossip.. smiley

• #14   26. feb 2009 Jeg kan godt forstå at du føler dig stødt, og jeg synes også selv at den er rimelig grov...
    Men når det er sagt, så er man af og til nødt til at provokere folk, for at få dem op af stolen!..

Men ja, den er lidt grov. Vi kan jo ikke redde hele verden, og man kan aldrig rigtig gøre nok. Vi bestemmer jo selv om vi vil samle ind hver måned, eller aldrig!

Jeg tror mest den skal rette sig til dem der sidder og tænker "jeg kunne gøre mere" og får en grim smag i munden..

• #16   26. feb 2009 Nallesommer : Jeg er 200 % enig med dig - og uden for krisetider, så havde den været rigtig effektiv, men når man (som min mand og jeg) har mistet sit job pga. krisen og nu skal fraflytte lejebolig og sælge hvad der kan sælges.. og en ting var det, hvis vi kun var min mand og jeg.. men næh nej.. vi står med to børn også.. den ene ender nok med at skulle skifte skole...

Ja.. jeg ved de sulter - det beklager jeg.. men det går sq heller ikke godt for mig/os her..

Så ja jeg er også godt irriteret over den reklame...

Hvor mange kender I ikke, der er blevet ramt af denne dumme krise.. vi kender en del... og ingen af os havde på noget tidspunkt regnet med at især min mand ville stå uden job..

• #17   26. feb 2009 Egentligt så nej Theo - det vil jeg ikke!
    jeg har mange andre organisationer som jeg hellere end gerne vil hjælpe, og som jeg også hjælper - men jeg vil ærligt indrømme at den ene replik tænder mig fuldstændig af ..

om du så synes jeg er en dårligere person på grund af det, eller at det er sørgeligt at jeg ikke vil det på grund af en reklame, så må du mene det - men nej, jeg synes den er under bæltestedet .

• #21   26. feb 2009 Jamen jeg kan ikke rigtig se problemet...

Har man råd, så støtter man, hvis man har lyst..

Har man IKKE råd, men vil gerne støtte, ja, så kunne man jo vælge at støtte ved at blive indsamler....

Og vil man ikke støtte, så lader man være.. Så er den vel ikke meget længere...

Blev i så også forargede over den reklame, hvor der kom en lille sulten pige hen og slog på skærmen med hendes tomme skål?

• #22   26. feb 2009 nu er det jo frivilligt om man vil samle ind eller give til indsamlinger.

Vi skal skisme også spare efter krisen er kommet, men det gør jo ikke dem i afrika mindre sultne, og hvis man vender den om, ja så kan jeg nu bruge et par timer på at samle ind, jeg har den holdning at der altid er nogen der har det værre end mig, og dem må jeg så hjælpe med det jeg nu kan, man behøver jo ikke selv give mere end man har råd til, eller helt lade være at give, selv om man samler ind:-)

• #23   26. feb 2009 Jeg tror heller ikke at de vil være vildt glad hvis jeg kom med en 5'er - for når man bliver sendt ud for at rasle udenfor folks dør, så regner de folk der står for det at man kommer hjem med et 'minimum'

• #24   26. feb 2009 Jeg tror nu de bliver rigtig glade for en femmer... Tænk hvis samtlige danskere gav dem en femmer?

• #25   26. feb 2009 Theo,
    det handler ikke om at have råd eller ej. Folk vælger selv hvad de støtter.

Jeg har samlet ind for danks røde kors i mange år, og har altid respekteret et nej. Jeg forventer ikke at folk støtter det samme som mig, eller på sammen måde.

Hvis man er så meget imod at folk kommer og ringer på, og ikke kan afvise dem pænt, kan man jo bare foretage sig noget andet!
    Gå i skoven med hundene, eller tage i biffen. Man ved jo hvornår de kommer..

Og bare så du ved det Theo, så ER der folk der ikke har råd! Jeg har ikke 5 kr. til at undvære.

• #27   26. feb 2009 Jo.. 5 kr... det støtter jeg gerne, men midt i at ens liv, i løbet at 2 uger, er vendt totalt på hoved og at vi skal lave så radikat om på vores liv... jeg har måtte lukke alle de dyrevelfærdsorganisationer og Amnisty m.m. pga. jeg ikke har råd til at betale dem..

Har du mistet dit job *THEO*...??

• #28   26. feb 2009 nallesommer,
    det bliver glade for en 5'er. De bliver glade for alt!
    Selvfølgelig kører der en intern konkurrence om hvem der samler mest (min far og jeg har ALTID siddet spændt og ventet på optællingen, han vandt som regel) men der er ingen kvote!..

Til gengæld er det super fantastisk når folk siger at de desværre ingen kontanter har, men gerne vil bede om et girokort smiley

• #30   26. feb 2009 THEO,
    alle kan IKKE undvære en femmer!
    Jeg har ikke haft råd til luksus i form af mæk og kød i et par måneder nu, så uanset hvor godt man mener det, så har jeg IKKE 5 kroner til de fattige i Afrika!
    Og jeg skal IKKE samle ind, for jeg skal arbejde, så jeg måske kan betale husleje næste måned!

Det er IKKE en sjov tid!

• #31   26. feb 2009 THEO,
    netop derfor siger man bare pænt nej tak? Så er den skid slået.

• #34   26. feb 2009 Jeg er helt enig med Anja S... Det er en rigtig hård tid..

Prøv du at forklar dine unger at det hedder.. "pomfritter til aftensmad - det samme som igår - bare med remulade i stedet for.. " Så er man flov og har dårlig samvittighed...

Men når krisen komme bragende ned i hoved på en på denne måde, så er der bare ikke penge til noget... og nej.. vi kan ikke gå i biffen den dag.. med den med en gåtur med hunden.. det lyder som en god ide..

• #36   26. feb 2009 Bolette,
    nej, det er ikke nemt.. Tingene er meget anderledes end for et halvt års tid siden! Heldigvis har jeg kun mig selv, og ikke børn.

Men uanset om man har råd eller ej, så bør et nej altid respekteres..

Men ikke alle bryder sig om at stå og sige nej i hovedet på folk, men det er værre når de gemmer sig!

Jeg tror at en tur i skoven med hund og unger kunne være hyggeligt smiley

• #39   26. feb 2009 THEO,
    jeg tror skam også at du respekterer et nej.
    Men der er forskellige årsager til? Nogle har ikke råd, nogle bryder sig ikke om organisationen, og andre giver bare ikke ved dørene.
    Der er masser af årsager til et nej, og jeg mener ikke at man bør forsvare sit valg.

• #42   26. feb 2009 At ens liv bliver vendt på hoved i løbet af 14 dage gør jo at man står med nogle regninger og muligheder før man mistede sit job.. og fordi vi nu ikke har råd til at købe det vi plejer, så skal vi sq da ikke sælge hunden.. ?? Underligt spørgsmål..??

Vedr. at spise rester.. det gør vi hveranden dag og når der så ikke er andet end promfritter.. hvad så..?? Ja, vi må gå sultne i seng, fordi de sultende i Afrika, de skulle have vores sidste penge.. ?? Jamen det lyder da fornuftigt..

Forresten nogen der vil købe en hest, en bil m.m.... nåh nej.. så hurtigt kan man jo ikke sælge de ting.. for der er krise, så salg går RIGTIG dårligt..

Når man mister en månedsløn på næsten 30.000 kr.. så gør det RIGTIGT ondt...

Vi har solgt hvad vi kunne sælge hurtigt.. og ja.. 5 kr. vil jeg gerne undvære.. som jeg skrev tidligere, men lige pt.. så er mine børn vigtigere..

• #44   26. feb 2009 Det er derfor hun er forsikret.. nogle regninger er vigtige - og at skulle lave så radikat om på ens børns liv, så tar man heller ikke hunden fra dem.. smiley

Jeg ved hvad du mener *THEO* .. smiley .. og jeg er normalt heller ikke nærrig - og betaler gerne til div. foreninger osv.. min ældste datter er spejder og de samler også ind til nødhjælp.. så nej.. normalt er jeg ikke ligeglad.. smiley

• #46   26. feb 2009 Ved det *THEO*.. det var dog dejligt at få det ud.. så tak.. puha.. smiley .. smiley

• #48   26. feb 2009 Hver en øre jeg er i besiddelse af pt. er penge jeg har fået foræret da jeg ikke selv har nogen ... Så nej jeg har ikke penge til at give væk !!

Men når jeg har så støtter jeg de organisationer som jeg ønsker at støtte.

I disse dage lukker jeg ikke døren op når der bankes på da jeg er flov over at måtte sige nej ...

Og det er ikke så få der kommer og banker på. Indsamling for dit og indsamling for dat og fastelavnsunger i hobetal etc.

Men at sidde og sige at alle kan undvære penge er nemt hvis man har dem !!

• #50   26. feb 2009 Sanne,
    præcis.. Det er lidt ubehageligt at folk ikke kan forstå at man vitterligt ikke har råd!..

Min mor gav mig en smule penge forleden dag, og dem værner jeg altså om!..

Vi er altså nogle der ikke har 1 krone at undvære. Hvis jeg ser en flaske på gaden, samler jeg den op og sælger den.. Det er hammerpinligt, men hver en øre tæller!..

• #51   27. feb 2009 Jeg er enig med dig Nallesommer, jeg blev ski tossed fordi vi i Danmark har lige lavet en indsamling på 72.000.000 millioner, vi kan da ikke blive ved. Og så syntes jeg at eftersom jeg har støttet denne hjælpeorganation igennem snart 40 år, og stadig er de i nød og rammes af diverse tørker og sygdomme, men intet er ændret i de billeder der vises på skærmen, alt for mange fede herre sidder og administrere, de indsamlede midler, alt for mange hænder og for lange finger, før den sidste slat kommer frem, det er som at tømme en danskvand i øresund.

• #52   27. feb 2009 Jeg samler også flasker pt. og det er megapinligt at man skal gå rundt og samle flasker for at kunne få mad :o( Men sådan er det bare ...

• #54   27. feb 2009 Nej... det er det heller ikke.. og det er helt urealistiskt.. for før sidste mandag - så havde vi ingen problemer... mandag var der tale om lønnedgang for alle.. tirsdag hastemåde.. fast løn og ellers en fyreseddel - og i dag blev det gjort klart at det var fast løn eller en fyreseddel.. det skal siges at der er 30.000 kr i forskel på vores indkomst pr. måned i forhold til lønnen pr. 1. april... hvis det firma overhoved kan reddes ellers uanset hvad skal masse fyre personale.. Så ja.. det er en radika ændring fra den ene gode emde af skalaen til den direkte modsatte.. og mange af vores venner kæmper lige så hårdt.. men en eller ingen indtægt og små børn...

Vi havde ALDRIG troedet da vi ville blive berørt af krisen... man skal aldrig være for sikker...

• #55   27. feb 2009 Theo,
    men sådan er det altså for nogle af os..

Mælk koster 5 kr. Hvis jeg havde den slags penge havde jeg nok brugt dem på mælk!

som eksempel får jeg her til den 1. udbetalt omkring 2800 kr.. Og jeg har husleje på 2000.. plus en regning på 345,37..

Jeg ved ikke hvor meget du bruger på mad og transport om måneden, men du kan selv regne efter?

• #57   27. feb 2009 Jeg giver aldrig noget - måske skulle vi ordne de problemer vi har her hjemme i lille danmark før vi begynder på at hjælpe alle andre ?

• #59   27. feb 2009 Jeg bliver også SÅ arig over den reklame.. Sys ikk det er i orden !!
    Det er simpelthen så svinsk!!

Kan godt se ideén i at sende dem penge så de kan få mad, men personligt er jeg ikke en der lyster at rende rundt og stemme dørklokker for at "tigge" penge .. Ved godt de ikke har de samme ting som os herhjemme, men kunne det ikk evt være en start og gøre noget ved alle de børn de for dernede ??

Og desuden er formanden MØG rig, hvamed han donerede nogle af sine penge ?

Personligt har jeg selv et meget stramt bugét og kan sku ikk lige undvære nogle penge !! - Skal jeg så starte en indsamling til mine økonomiske problemer ?

Som sagt er det ok der bliver gjordt noget for det, men ligefrem sætte det op sådan ?

• #60   27. feb 2009 Theo,
    det er jo en ny situation.
    Jeg håber at jeg kan få flere vagter på mit arbejde, selvom det er svært i øjeblikket.
    Og jeg er i fuld gang med at omplacere mine katte..

• #61   27. feb 2009 Jeps... så skal vi ikke lave en lille indsamling i min postkasse - så jeg kan komme på nettet i april.. LOL.. ej.. jeg skulle lige fyre noegt af.. smiley

Jeg er selv meget chokeret over det og gruer for posten hver dag.. for hvor f***** skraber man lige 30.000 kr sammen henne.... Men med et såret ego, nogle rigtig hårde måneder - men med et smil og god humor - så ender jeg/vi sq på den anden side.. lidt fattigere, med lidt mere livserfaring og måske også lidt rigere.. altså egomæssigt.. og så skal vi bare huske aldrig at føle os så sikker igen.... alle kan undværes.. smiley

Men hold hoved højt og husk på.. der er kun en vej og den er fremad... smiley

• #62   27. feb 2009 THEO: Så fordi man ikke har penge så ville du også gå af med det sidste som gjorde dit liv bare nogenlunde tåleligt i denne hårde tid?

Jamen det synes jeg er flot.

Jeg kan ikke være helt så uselvisk. Mine dyr er alt jeg har tilbage og mit internet gør at jeg kan opretholde kontakten til omverdenen (jep min telefon er spærret for unødvendige opkald) begge mine dyr forsikrede i hoved og røv men derudover er der ikke noget et rutte med i denne periode. Jeg har i dag været inde ved min mormor da hun tilbød at hjælpe økonomisk og hun måtte betale benzin, mad, etc. mine forældre giver mig i fødselsdagsgave reservedele til min 22 år gamle smadrekasse af en bil så jeg kan komme til og fra arbejde.

Jeg ved at de i Afrika har det hårdere men har ikke pt. overskud til at koncentrere mig herom ...

• #63   27. feb 2009 Bolette,
    præcis.
    Vi kommer alle sammen klogere ud på den anden side!..

En nedtur var på tide, og mange danskere har levet højt, og endnu flere har glemt at tænke på et sikkerhedsnet..

Sådan bliver det ikke i fremtiden, for alle os der sidder i saksen nu..
    Og du er jo værre stillet da du har en hel familie..

Krisen kradser.. Jeg troede bestemt at min branche ville blive ramt sidst (detail) men vi mærker det..

• #66   27. feb 2009 THEO: Vi er uenige og dette er jo fair nok. Håber at du aldrig skal derud hvor en del af os efterhånden er ...

Men de er velkommen til at hente en dåse i den nærmeste skraldespand og indkassere panten for denne og donere den i mit navn =1 kr.

• #68   27. feb 2009 Jeg synes også reklamen er en smule usmalig, men jeg er en smule mere harm over de reklamer som RSPCA (tror det er dem) smider i hovedet på en. Her bliver man pludselig tilskuer til sultne og udmagrede hunde, mishandlede dyr osv, lige i den bedste sendetid og mens der stadig er børn med ved fjernsynet. Det synes jeg er lidt usmaligt.

• #69   27. feb 2009 *THEO* : Jo.. det har både min mand og jeg... den aftale vedr. fast løn er lavet i aftale med fagforeningen.. for at redde firmaet.. skulle det komme til en fyreseddel til min mand.. så får han løn i et halvt år.. men stadig de 20.000 kr mindre hver måned...

Jeg er ufaglært og har ikke været i A-kasse i lang tid nok.. og pga. min mands høje indkomst (og fordi vi er gift) kan jeg ingen ting få af støtte.. og hvis kommunen afviser mig som sygemeldt pga. stress - som jeg er lige pt.. så mister vi endnu flere penge.. puha...

Men jeg har søgt arbejde hjemmefra og håber på at være i fuld gang d. 1. april.. og så må vi håbe det hele holder..

Optimist.. og selvom det ser sort ud en gang i mellem.. nu kan det da være at de lidt for forkælede (jeg indrømmer det gerne) børn og voksne i vores husstand, lære at leve lidt anderledes... smiley

• #71   27. feb 2009 Nu går jeg 100% ind for at vi har et ansvar for den verden vi lever i - hermed er Afrika og Danmark jo også inkluderet.

Det jeg fornemmer udfra reklamen og ligepræcis med den kvinde som skal hjem til en veninde som har det rigtig hårdt. I dagens Danmark mener mange at man har det hårdt hvis man kun har 100,- at gå i byen for, men i Folkekirkens Nødhjælps øjne er det mere hårdt at de se på hvordan mange Afrikaner lider. 100,- kan gøre SÅ meget i Afrika - hjælpe med skolegang, rent vand, fødsler, sygdomme, tøj og m.m.

På mig går reklamen lige i hjertet, forstået på den måde at jeg tænker 'Ja, hvorfor går flere danskere ikke ud og samler ind i stedet for at sidde og drikke kaffe hos en veninde som kun taler om fyre og sex med manden' - Og det var et eksempel ligefor at nogle ikke skulle blive fornærmet.

Og udover det, så er der jo også andre måder at hjælpe på udover at gå ud en kold søndag og samle penge ind !

Husk på at vi har SÅ forbandet mange muligheder i DK !

• #72   27. feb 2009 Bolette: Hvis du har søgt job mens du er sygemeldt kan kommunen ikke hjælpe dig da du så ikke er berettiget til sygedagpenge ...
    Det er i hvert tilfælde hvad min kommune siger. De siger at jeg ikke må søge job mens jeg er sygemeldt ... Gør jeg dette mister jeg retten til sygedagpenge. Jeg er sygemeldt med en svær depression udløst af en svær belastningsreaktion som jeg har fået pga. stress ...

• #73   27. feb 2009 Jeg er helt enig. Jeg synes at reglen er latterlig for det er mit arbejde der har gjort mig syg og skal jeg være rask skal jeg have et nyt arbejde. Men jeg må ikke søge ...

Men prøv at hør ad. Lad være med at sige at du søger, sig at du kigger men at du hvis du finder drømmejobbet må søge det ... Du må gerne kigge men ikke være aktivt søgende ...

Og kommunen kan ikke bestemme om du er syg eller ej. Det er din egen læge + evt. psykolog eller psykiater.

• #74   27. feb 2009 Og så snart at du ikke længere får sygedagpenge jah så skal du søge mindst 4 stillinger inden for en periode og hver uge melde dig som aktivt søgende. Der er meget specifikke regler ...

• #75   27. feb 2009 Bean - Lige netop det med 'vågn op lussing' , sådan en burde alle som ser den reklame netop mærke .. Det samme med reklamer for at blive fadder til et barn !

• #76   27. feb 2009 Beanmor: Det gjorde jeg faktisk også. Og jeg har ikke engang en aftale med en healer smiley

• #77   27. feb 2009 Vil lige først og fremmest give Theo ret hele vejen igennem...
    Et stort skulderklap til alle dem, som skal ud og samle ind Søndag... en enkelt indsamler kan på et par timer ca. samle 700-1000 kr. ind...Er I sindssyge det kommer man langt for, blandt andet i Afrika og Asien, som der primært samles ind til...

Og undskyld mig lige 2 sek... er så træt at folk der siger "jamen vi skal hjælpe herhjemme først" og så ikke gør noget ved det... jeg syntes det er helt ok at man ikke vil hjælpe FKN osv... men gør noget ved tingene i stedet for bare at brokke jer...

Håber nogen af jer vil overveje at samle ind på Søndag... helt ærligt... det er ca. 2-3 timer det drejer som om... og det I får ud af det er en masse dejlig motion, og møder mange glade ansigter, der sætter stor pris på at I kommer og ringer på....

• #78   27. feb 2009 jeg har ikke læst alle svarene, men når trådstarter reagere som du gør, så får de jo noget ud af reklamen, nemlig en debat om emnet. Og det er jo det reklamen er til for.
    Men jeg må sige jeg bliver mere forarvet over, at venstre nu mener vi kun skal hjælpe afrika og skærer i ulandsbistanden. Der er altså også andre steder, hvor de er fattige og sulter...

• #79   27. feb 2009 Nallesommer - til det oprindelige

Den reklame pisser også mig af og jeg er endda en af dem, der mener, at vi burde give meget mere end vi gør. Allerhelst over skatten, men når vi nu ikke gør det, vil jeg hjertens gerne give som privatperson.
    Det der hidser mig op er, at de skal stille sig til dommer over, hvem der er forkælede og prøve at pådutte folk en dårlig samvittighed. For mig at se, er reel information vejen frem - så kan man selv tage stilling.
    Det gik op for mig, at reklamen også havde en utilsigtet virkning på kæresten, så jeg havde faktisk overvejet at skrive til dem, at de risikerede at "skræmme" folk væk i stedet for at tiltrække dem, men nu kan jeg da heldigvis se her i tråden, at den har haft den ønskede virkning på nogen.

Iøvrigt er jeg helt enig i, at alle KAN give noget. Det må så være fuldstændig op til folk selv om de vælger at gøre det.

/Marianne

• #80   27. feb 2009 jeg er lige glad med den, men jeg betaler hver måned et beløb til unicef, så jeg giver ikke mere!

• #81   27. feb 2009 Jeg synes det er en god reklame....Den handler for mig omn alle de undskyldninger vi kommer op med når det handler om at melde sig som indsamler-------Ikke noget andet------og ja mange steder i verden sulter man og dør på gaderne eller i grøfterne-----Så endnu er vi meget heldige her i DK---

• #82   27. feb 2009 Den siger jo ikke at det er vores skyld. Den spørger bare hvad du skal lave mens andre sulter (om ikke du kunne afse et par timer? at det vi synes er vigtigt måske godt kunne vente lidt, til fordel for dem der ikke er så heldige som os.)

Den giver på intet tidspunkt os skylden for at andre sulter. Kan man ikke hjælpe på søndag, så er der andre måder at hjælpe på.

• #83   27. feb 2009 Synes den er lidt grov, men god. For den rammer.

Lige før jeg meldte mig, men nej. Ligesom med de der "giv en ged" støtter jeg det ikke...

Kommentér på:
folkekirkens nødhjælp-reklame?!?!?!?!

Annonce