nu er det altså nok {{forumTopicSubject}}
nu er jeg skide tret av at bli beskyldt for ting som ikke passer..det er ikke nogen herinde som har sagt noget men folk på min skole..
1: der har gået rykte om at jeg mishandlet doffen, slo ham og så vidre
2: jeg er vist nok lesbisk..et rykte som har hengt på meg siden 10 klasse fordi min daværende besteveninde blev sur på meg
3: jeg kaster vist hundelort i skrældespanden inde. veskedamen hadde hengt en lapp op hvor der stod at vi som har hunde i gangen ikke skal kaste lort i skrældespanden og så har hun som har den andre hunden i gangen(som jeg trodde var min veninde) sagt det var meg. sikkert en lille bagatell men altså hun tar ikke tisset op efter seg hvis hunden har tisset inde, hun har fodret hunden med bare kattemad, sultet sine rotter ihjel så de begynte at spise på hinanden og ja meget mere
og så har hunden hennes bidt flere af mine ting i stykker, bla et turset med vand og madskål i et og det settet produseres ikke mere plus en anden madskål..seff er det sånn hunde gør men alikevel..åhhh..kan folk ikke bare holde sin kæft når de ikke kænder meg!!
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.888
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 1.674
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Men knejs med nakken og sig til dig selv, at hvor er det synd for de mennesker, at de ikke har andet at give sig til, end at finde på falske historier om andre, det må være et kedeligt liv de fører.
Du ved jo heldigvis selv, at det ikke passer.
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
det skal li sis jeg har adhd(damp) så det er derfor. men det med mishandling kommer fra nogen som ikke har det godt og skal hæve seg over alle andre men alikevel når man ikke kænder en person så kan man da godt holde kæft om sånne ting! Her er dag kom der en som går første året og spurte som min hest var blevet vodtaget af et spøkelse da den stod i skolestallen..seff har han ikke det..men det spøger på hele den fordømte drit skolen og spess i stallen..forklar ellers hvordan 7 personer som alle mere eller mindre har været i stallen fra kl 4 om eftermiddagen plutselig høre skridt oppe på høloftet når der ikke er nogen der og hvordan kunne vi så vide det når døren ind til fårene og opp til høloftet var lukket. Den var IKKE lukket og der var ingen personer deroppe. det med hesten min var mer en spøk for at lette på trykket i stallen(det var ikke meg som kom med det altså) men ved bare hesten forandret personlighed.
årrr
nu er det altså nok