{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Snerpet kælling ?? {{forumTopicSubject}}

Ja det blev jeg kaldt her for en lille halv times tid siden, da jeg bad en hundeejer holde sin hund ude af min forhave, og i det mindste samle sin hunds kæmpe ildelugtende tørkost lorte op, når den skider foran lågen i vores plankeværk ca 8 m inde på vores grund !!!
Normalt råber jeg ikke ud af mit køkkenvindue, men jeg kunne sgu ikke lade vær. Vi er igang med at lave vores forhave, så der ligger en stor jordbunke derude.
På den så jeg en stor retriver/labrador stå og grave, bunken ligger lidt inde på grunden, og bag en hegn på 1 m, men der er åbent i begge ender af det.
Kunne så følge hunden over foran vores låge hvor den satte sig for at skide, og jeg kunne jo så kun gætte at det også var den der havde været derinde forbi i sidste uge hvor vi også fandt en kæmpe kage ved lågen.

Er det bare mig der er totalt snerpet??
Jeg syntes det er totalt mangel på respekt over for andre mennesker at lade sin hund løbe ind over deres grund for at skide.....
-Men det er jo nok bare mig, Eller??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snerpet kælling ??
  • #2   15. mar 2009 Er helt enig med dig !!

Det er virkelig for meget at folk ikke tager henyn !

Jeg ville selv have taklet det på den måde og hvis det skete igen ville jeg gå ud med en pose og spørge om personen ikke ville have en nu hvor den tydeligvis var blevet glemt der hjemme ..

• #3   15. mar 2009 Sagde ejeren til hunden "din snerpede kælling"?
    Hvis det var min hund som havde lagt en kage i en andens have, ville jeg kybe under jorden af skam..

Samlede han lorten op?

• #4   15. mar 2009 Well, kommer den igen, snup hunden, smid den ind i bilen, skynd dig over til politiet og aflever den og så kan ejeren selv hente og betale for den...

Altså, bliver normalt ikke sur over fremmede hunde på grunden (Kun hvis de er bidske), men hvis ejer sviner en til, fordi man beder hende holde sin hund væk, så har hun sgu ikke fortjent bedre :S Og anyway - Det er lovligt at nuppe hunde der løber på ens grund uden tilladelse smiley

• #5   15. mar 2009 Jeg må indrømme at jeg ikke kunne stoppe chunta en dag han fik lagt en bæ i en indkørsel men jeg samlede pænt op også tror jeg aldrig ejeren af huset opdagede det.
    Det er respektsløst ikke at samle op efter sin hund. i skoven godt inde i en busk okay da - men ikke i byområder

• #6   15. mar 2009 Nej han samlede sgu ikke op, jeg tilbød ham ellers en pose.....
    -han mente at det var noget pjat det med at gå og samle op, for en lort forgår jo, og man kan jo bare kigge hvor man går.....
    Så jeg var selv ude for at fjerne den, en stor blød ildeligtende lort. den var ca dobbelt så stor som dem min Dogue de Bordeaux laver.....
    -og hendes er sgu til at samle op.
    Jeg skulle bruge begge hænder i posen for at få den op.....

• #7   15. mar 2009 Jeg mener fair nok hvis ens hund skider i en indkørsel eller foran havelåg og man samler det op, men at lade det ligge, det kunne jeg aldrig selv finde på.
    -jeg hører også til typen der samler op på fritløbsområder, i skoven (hvis det er lige ved stien) og generelt bare altid. Jeg har altid en hel rulle poser med, og deler gerne ud hvis der er andre hundeejere der mangler en pose..

• nogge ©
    nogge © Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #9   15. mar 2009 Var satme blevet sur hvis han ikke samlede op.

• #10   15. mar 2009 Jeg blev sgu også pænt sur. Vores nabo har også haft sagt noget til ham for hunden har også haft skidt i deres have.
    (vi bor i en stribe rækkehuse, og mange har p-pladser i forhaven)

Så der hvor lorten lå, går jeg forbi hver morgen på vej på arbejde, i høje hæle og pænt tøj (har en dresscode på mit job der hedder buisnes like)
    og det er sgu ikke fantastisk hvis man skal starte sin dag med at rense lort at stiletter.....:-))

• #11   15. mar 2009 du tag en spade, skraper lorte op og smider den ind i hendes have...

Kommentér på:
Snerpet kælling ??

Annonce