{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

baby - hund ??? {{forumTopicSubject}}

hej . jeg har en lille dv gårdhund . på 2 år skal føde til september . men er nevøs for hvad den vil sige . han har ikke noget i mod børn overhovdet . vores nabo passer børn og så snart de er ude stikker han af over til dem . men han vil vel på en eller anden måde komme i anden række når barnet kommer .
hvordan var jeres hund da der kom en lille til verden ?
opdragede i hunden på nogen måde op til det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby - hund ???
  • #1   18. mar 2009 Vi havde ingen problemer. det der er vigtigt er at du ikke skubber hunden væk men lader den snuse. DIn bedre halvdel kan evt, tage en ble med hjem den lille har ligget på hvis du skal være på sygehuset nogle dage. Så kan hunden lugte lidt til den. Vi gjorde det at først gik jeg ind og sagde hej til hundene ( var indlagt 4 dage) derefter kom min bedre halvdel ind med liften og satten den på gulvet så hundene kunne snuse.

  • #2   18. mar 2009 vi have ingen problemer, lulu lå på mit skød imens jeg ammende og lagde vi knægten ned ville hun putte med ham. idag kan han gå og nu er han begyndt at overskride hendes grænser, men der er det os som forældre der må holde barnet væk. når hunden sover og spiser.

  • #3   18. mar 2009 jeg har skrevet om mine oplevelser i din tråd inde på baby.

    hos mig er det gået over al forventning


Kommentér på:
baby - hund ???

Annonce