{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Av blev bidt ö {{forumTopicSubject}}

jeg var lige i Netto i går for handle lidt. og mange er jo begyndt at tage deres små hunde med ind i foretningen pga alle de tyverier.
En ældre dame med rolator havde også sin lille chi med rolator kurven, hun stod lige bag mig i køen, men blev ved med at komme til at kører rolatoren ind i mine ben, så jeg bedte hende om at holde afstand, da det var lidt irreterende.. Igen kommer hun til at kører ind i mig, men denne gang bider hendes lille l*rte hund mig også lige på indersiden af knæet.
Jeg fik helt tårer i øjne, for den bed sku til, der gik både hul på mie cowboy bukser og på huden, og nu har jeg et pænt bidesår og et gigantisk blåt mærke rundt omkring.
Av hvor har jeg bare ondt af mig selv.. Og damen vil ikek erstatte det, da hun mener at det er min egn skyld fordi jeg ikke bevægede mig hurtigt nok med køen sådan en k*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av blev bidt ö
  • #1   22. mar 2009 Hva´ i alverden laver hun med sin hund inde i Netto.........

• #2   22. mar 2009 K/P : det er fordi der er rigtig mange småhunde der er blevet stjålet foran butikkerne, så nu tager de dem med indenfor

Charlotte **DKK Snob* *: jeg blev meget chokeret både af hundens kraftigere bid en jeg havde regnet med og hendes reaktion.. hun kunen da i det mindste havde sagt undskyld

• #3   22. mar 2009 Hov forresten.......Det gør da også ondt, kan jeg forestille mig.
    God Bedring....
    Men hun må da ta et ansvar for det der.

• #4   22. mar 2009 Og jeg tænker hvordan Netto forretningen kan tillade at folk tager deres hunde med ind i en butik fyldt med fødevare ??

• #5   22. mar 2009 jeanette.

Kan godt se det er et problem, når der er så meget tyveri.
    Men så må de sgu lade den blive hjemme. ( undskyld bandeord )
    Hva skal det ikke blive til, hvis de fleste bare gør det.

• #6   22. mar 2009 *Laura Termin den 8/7 *: jeg ved det heller ikke.. regler gælder bare ikek for små hunde åbenbart

K/P : lige præcis. og især hvis de er så agresive

• #7   22. mar 2009 Charlotte **DKK Snob* *: ja var heldig at det bare er arbejds bukser, så det er ikek så vigtigt for mig at de bliver erstattet

• #8   22. mar 2009 Hvad hel.... bilder hun sig ind. Havde det været mig havde jeg brokket mig over at hunden var med i forretningen. Hvad med hvis den næste kunde kom med en schæfer?

• #9   22. mar 2009 Ja der må da findes nogen regler, for små hunde kan jo også gøre skade.....

• #10   22. mar 2009 hunde må slet ikke komme ind i fødevareforretninger. Heller ikke små hunde

• #11   22. mar 2009 sig mig -- havde det været en stor hund ja så havde samtlige her i tråden med garanti sagt det skulle meldes og hunden aflives --

jeg ville nok have lavet en anmeldelse også krævet mit tøj erstattet - så kunne hun vælge imellem en aflivning eller hoste op med mønterne..

at en hund er lille betyder ikke at man ikke skal have styr på den - for de små kan sku bide til. monty bed hul i min tommelfingernegl i et panik anfald - ja helt igennem neglen -

• #12   22. mar 2009 Jo jeg vil også mene hundens ansvars forsikring.
    Og sådan en har hun forhåbentlig.
    Ellers må hun spytte af egen lomme..........
    Eller må du ha´ fat i Netto, det er jo dem, der har ladet hende ta den med ind.

• #13   22. mar 2009 jer allesammen: jeg veddesværre ikke hvad reglerne er angående hundebid i netto, men synes da at det er almen fornuft ikek at tage en hund med ud i blandt folk hvis den bider uanset str eller race

• #14   22. mar 2009 Jeg havde dælme taget hunden og proppet ned i halsen på damen!! Hvad f***** bilder hund sig ind!?! Dels skal hun overhovedet ikke have hund med ind i forretningen, uanset størrelse, dels skal den ikke bide når hun alligevel har slæbt den med ind, men vigtigst af alt skal hun s**** godt nok ikke give dig skylden fordi hun mener at du flytter dig for langsomt frem i køen, hvad f****** bilder hun sig ind!!!

• #15   22. mar 2009 havde brækket nakken på dyret lige på stedet...

• #16   22. mar 2009 Maria-jeg har en kræsen labrador! .: jeg ved det ikke.. det blødte i et godt stykke tid.. men det er el begrænset hvor dybt sådan en kan bide ?

Jer allesammen: hold op nogle gode vågne brugere hg har, jeg tror at jeg vil gå i netto i morgen og forklare dem sagen og at jeg synes det er for dårligt at sådan noget kan ske i deres butik

• #17   22. mar 2009 Eii jeg havde sgu nok brændt en sikring - lige der midt i butikken

Men jeg ville dæleme da også klage over at der overhovedet er en hund i butikken - og komme til at tale meget højt, for der skal bare ikke være NOGEN hunde - uanset størrelse - i en fødevarebutik

Er ret sikker på at fødevarekontrolen ikke ville godkende noget sådan

• #18   22. mar 2009 netto har video overvågning ved kasse linierne - så det er vel bare at bede om en kopi ang skyldsspørgsmålet

• #19   22. mar 2009 stakkars dig

du burde melde hende og snakke med butikkens sjæf , da det ikke er lov med hunde ind i en fødevarebutikk ( måske førerhunde, men hun var nok ikke blind denne dame )

og har du taget stivkrampe sprøyten ? hvis ikke bør du få taget den...

• #20   23. mar 2009 Ja, sørg for at blive stivkrampevacc hvis ikke du er det i forvejen.
    Sådan en tåbelig ejer, altså... Føj.
    Jeg ved ikke lige hvad du skal gøre - folk har ret, havde det været en schæfer havde jeg skreget på en anmeldelse, men jeg tvivler et-eller-andet sted på at politiet vil tage det lige så alvorligt når det "bare" er to små huller og et blåt mærke (især nu da de har travlt med bandekrig og deslige).
    Om ikke andet er det i hvert fald på sin plads at du gør Netto opmærksomt på at de har pligt til at håndhæve hundeforbud i egen butik.

• #21   23. mar 2009 Hold op jeg var flippet totalt. Hvad ligner det at slæbe sin aggressive hund med ind i en fødevarebutik.
    Vil også bare lige gøre opmærksom på, at selv to små huller kan skabe en betændelse der gør herre nas.
    Jeg blev selv engang bidt af en mindre hund, og der kom også "kun" to små huller i hånden, men jeg tog på skadestuen og fik en stivkrampe, da den ik var opdateret, og samtidig fik jeg pencillin med hjem.
    Men aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så smertefuldt bagefter (og jeg er ik pylleret), og jeg sov nærmest ik hele natten pga det. De næste par dage var hånden voldsomt hævet og faktisk ubrugelig.
    Så vil bare lige sige, at selv et lille bid kan udvikle sig.

• #22   23. mar 2009 Hvad fanden bilder folk sig ind???

Jeg bliver SÅ skidesur når folk tager deres køtere (uanset størrelse) med IND i butikken! Der hører de ikke til!

Og at den så bider, uden at hun føler hun skal tage ansvar for det? Ja, jeg havde sq nok ringet til politiet og sagt at jeg var blevet overfaldet af en hund.. Gider kraftedeme ikke finde mig i at blive angrebet når jeg er ude at handle ind!

• #23   23. mar 2009 har du meldt det....

uden at vide det, men har man ikke pligt til at underrette politiet når man bliver bidt.. uandset hundens størelse...

• #25   23. mar 2009 Jeg forstår bare ikke at der er nogen der tager deres hunden med ind i en fødvareforretning, det er jo forbudt, og forretningen løber jo en stor risiko, hvis fødevarestyrrelsen møder op. så vanker der en kæmpe bøde.

• #26   23. mar 2009 Måske skulle man prøve med en lille sød schæfer smiley

• #28   23. mar 2009 Ja, vil pågældene netto ikke hindre gamle damers hunde i butikken, så sig til, der skal nok være nogle der er friske til at handle der med deres store hunde i indkøbsvognen smiley

• #29   23. mar 2009 Ja synes også du skal melde det , og kræve erstatning..

Og JO førerhunde er de eneste hunde der må være i supermarkeder.. ;o)

• #31   23. mar 2009 Damgaard - ja men på den anden side - en blind person som er vant til at have sin førerhund ved sin side og til sin hjælp - kan jo ikke bare gå ind og handle selv.. :o)

http://dhf-net.dk/nyhed?id=513&mdr=2008.02

• #32   23. mar 2009 for det første kan jeg slet ikke snuppe folk der tror at reglen om hunde i fødevare butikker ikke gælder dem. og havde henvendt mig til noget personale ng. det.
    og så skal hun da meldes, hun hr en hund der bider og hun har da som det mindste at betale det kræet har ødelagt

• #33   23. mar 2009 Ja---så rummelig havde jeg ikke været----Jeg ville på stedet ha forlangt at Netto tog affære---en hund elle det der ligner skal ikke med ind i Netto----Og den skal slet ikke bide----Havde selvfølgelig bedt om dokumentatiom fra ejer med navn og adr. og forsikri ngsselskab-----
    Jeg fatter overhovedet ikke disse hundeejere med de små hunde----Tror de at det er et tøjdyr de har anskaffet dem--???????

• #34   23. mar 2009 Snow k,
    præcis!
    Nogle folk med små hunde tror at reglerne ikke gælder for dem!

Jeg arbejder i et varehus i et center, og så sent som i lørdags stod der en ung pige med en chihuahu i en taske! Jeg sagde til hende (for anden gang) at man altså ikke måtte have hunde i centret. "Ja det ved jeg, men, du ved.."
    Så måtte jeg pænt bede hende holde den hund VÆK fra vores butik!

Har også oplevet noget lignenede på en cafe. De havde en lille chihuahua i en taske, og den gøede af helvedes til. Så bad jeg dem binde hunden udenfor, eller gå. "jamen vi plejer at have hunden med"..
    For det første er det ulovligt!!! Og for det andet virker den skideaggressiv, og irriterer de andre kunder.. Folk er så dumme..

• #35   23. mar 2009 jeg fik heldigvis stivkrampe vaccination for 6 måneder sidne pga et andet hundebid, skal jeg så havde en ny ? plejer sådan en ikke at vare i 10 år eller sådan noget ?

Nej jeg har ikke meldt det, hvor skal jeg gøre det henne ?

• #36   23. mar 2009 jeanette- Jo en stivkrampe varer i 10år:)

• #37   24. mar 2009 Jeg er simpelthen bare træt af dem der tager sine små hunde med ind i butikker.. Og der er forskel på en hjælpehund og en "taskehund".

Dyr hører ikke til i butikker - uanset hvilken slags det er..

ihh altså..

• #38   24. mar 2009 Så en hund til jul der var slæbt ind i en Imerco butik.. en milliard mennesker, hunden på arbejde og så gå og kigge på julegaver.. helt ærligt!

Kommentér på:
Av blev bidt ö

Annonce