{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle her fra Hundige og Greve?
  • #1   25. mar 2009 smiley
    Der er MANGE dejlige steder i både Greve og Hundige
    men Hundige er ikk lige min kop the.
    Jeg bor selv i Greve kommune - Men i Roskilde Amt
    Og jeg er meget tilfreds med Greve som kommune

• #2   25. mar 2009 Nu tænker jeg bare på alt det ballade der er osv?

• #3   25. mar 2009 Jeg ville bestemt fravælge Hundige... Bor selv i Greve kommune, dog i Karlslunde...
    Hvis jeg skal anbefale noget, så skal du ned i midt/syd Greve og Karlslunde... Jeg ville ikke have mine børn til at vokse op i Hundige eller nord Greve...

Hvis jeg skal være helt ærlig...

• #4   25. mar 2009 hejsa jeg boet hundige greve stor del mit liv..... jamen jeg vl sige det komme list an på hvor du vil bor henne ? for der er del ballade.... og jeg flytte fra og er glad for det.

så komme lidt an på hvor du vil bor i greve/ hundige dog siges det er mest hundige balladen er

• #5   25. mar 2009 Hold dig fra især Gersagerparken og Askerød. Generelt stederne omkring Hundige st./Hundige storcenter. Inde i Villakvarterene fx ved Eriksminde centeret er rigtig godt. I og okring Greve st. er også helt okay , dog bedre hvis man bor lidt væk fra Greve st. også. Thors, Valhals og Heimdals kvarter i Hundige, vil jeg også anbefale at holde dig fra.
    Freyas kvarter er okay, men meget dyrt og lejlighederne er nye men ikke i orden.
    Der er knap så trygt at være, i og omkring Hundige st. og Hundige storcenter om aftenen/natten + på Greve st. har der også været nogle uheldige episoder med folk der er blevet overfaldet, men forholdene er LANGT bedre omrking Greve st, end ved Hundige st.
    Mosede/Karlslunde er skønt..

Håber du kunne bruge lidt. smiley

• #6   25. mar 2009 Hvis der er noget mere specifikt du vil vide, så sprger du bare. Har boet i både Greve og i Hundige, alene, sammen med familien og sammen med min kæreste. Vi er dog lige flyttet.

• #7   25. mar 2009 Det er ikke fordi jeg vil bosætte mig i Greve eller Hundige, men min søns far bor i Gersagerparken og han er nu ude på at få vores søn ind og bo hos ham, jeg vil selvfølgelig ikke lade ham bo hos sin far pga boplads.
    Har selv boet der for 12 år siden, og på daværende tidspunkt mente jeg at det var et slemt område, og ved at det kun er blevet værre, min eks har så lige idag sagt at der ikke er ballade af den kaliber mere???
    Men den hopper jeg ikke på!

Så ville bare lige have lidt opdate fra nogle der kender til Hundige og især Gersagerparken.

• #8   25. mar 2009 Er lige flyttet fra Gersagerparken. Det er blevet mere rolig især i Gersagerparken, MEN børnene er ikke søde mod hinanden og slet ikke de unge. Dem fra Askerød (Bloodz) tager til Gersagerparken for at slås mod Black Cobra. Vi har ind i mellem oplevet at folk at sloges på parkeringspladsen, hvor vi har sagt de skulle gå, men fået trusler tilbage.
    Og vi boede ennda i den "gode" ende.

• #9   25. mar 2009 Der er stadig ballade der... Det er heller ikke ret lang tid siden, der var skydderier oppe i medierne, det var godt nok omkring Askerød...
    Men man skal ikke glemme at Black Cobra holder til i Gersagerparken..

• #10   25. mar 2009 Der har ikke været ballade længe i Askerød. Sidst der var brandbiler var dagen efter nytårsaften og ambulancen kommer vel en gang i en ugen, men der bor altså også mange, rigtig mange ældre her.

Generalt er jeg blevet mere tryg her i Askerød efter der er kommet overvågning op og denne bliver nu udvidet.

Maria har fortalt dig om Gersagerparken, stationen og storcenteret og der kan jeg bakke hende op. Jeg ville ikke være vild med at lade min søn på 12 flytte ind i det kvarter, det er noget andet når de er opvokset i det og med det.

Kommentér på:
Nogle her fra Hundige og Greve?

Annonce