753 visninger
|
Oprettet:
typisk.. {{forumTopicSubject}}
Solen skinner, vejret er godt og så er der ingen der har tid til at være sammen haha..
OG nej at gå ud alene er ikke en mulighed for mig..
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.185
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.613
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.185
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 325 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.758
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.816
Kæft hvor er jeg dum.. Jeg skulle bare være taget ud til min farfar.. Hmm.. Det tror jeg sku jeg gør så kan jeg se min nevo og niece haha
jun 2007
Følger: 69 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
Men ingen brok for mig, jeg er overlykkelig for, at jeg ingen lektier har for i en HEL uge ! Jayii
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.391
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.575
Jeg har lige været ude med vovsen på en dejlig tur, så nu ligger hun i haven mens jeg har smidt mig på sofaen med ondt i ryggen..
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.816
typisk..