12.320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

kløende tatovering kløende tatovering

Det er altså lidt underligt..
Troede jeg var blevet bidt af et eller andet bæst og skulle lige ind og se i spejlet for det kløede kraftig og der var ligesom kommet nogle tynde streger.. så er det halvdelen af min tatovering der er hævet op og klør... Kun der hvor farveladen er kommet i..

Har i oplevet det??
Det er en gammel tatovering på 8 år og den har gjort det et par gange før..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kløende tatovering
  • #1   12. apr 2009 Lyder som en allergisk reaktion overfor farven.... Et eller andet må have udløst det evt, solen...?

• #2   12. apr 2009 nogen tattoos, kan godt klø engang imellem det er meget normalt smiley

• #3   12. apr 2009 Jeg har også prøvet det et par gange bl.a. hvis den har fået sol eller stærk varme. Ved egentlig ikke, om det er normalt, men nu er vi da 2 :). Min er iøvrigt over 10 år gammel og mener, den gjorde så sent som sidste sommer. Det er så tydeligt, at det er der, hvor farven er, at jeg faktisk tror, en blind ville kunne "læse" den

/Marianne

• #4   12. apr 2009 Altså den har ikke fået sol på sig -så det er ikke det.. Jeg har jo i flere somre ligget og slikket sol på stranden i timevis - og der har ikke været noget..

• #5   12. apr 2009 Min er faktisk en lille smule hævet nu, men klør dog ikke. Hvor har du fået din lavet? Jeg kommer lige til at tænke på, at det kun er den ene af mine, der gør det og det er én, jeg har fået lavet i England. Måske bruger de noget andet. De sidder begge på samme skulder, har samme farve og nogenlunde samme størrelse, så det eneste jeg kan komme på, der adskiller dem er, hvor jeg oprindelig fik lavet dem.

• #6   12. apr 2009 jamen den er skam lavet ved en dygtig tatovør i silkeborg for 8 år siden.. Men der er jo lige lukket nu så jeg kan o ikke lige ringe og spørge.

Den sidder på lænden og må da erkende at det ikke lige er derom der kommer mest creme på

• #7   12. apr 2009 Jeg har 4 og kun den ene af dem kan finde på det.
    Den er 7 år gammel efterhånden og det sker ikke særligt tit - men det sker.

Jeg kender flere der har oplevet det samme og har også hørt om én der fik den fjernet fordi hun simpelthen ikke kunne holde det ud.
    Kontakt en anden tatovør og hør dem af - de plejer være hjælpsomme nok selvom man ikke har fået skidtet lavet hos dem i første omgang smiley

• #8   12. apr 2009 Prøv E-vitamin salve fra matas.. Sådan en krukke med gulligt creme, den er super - og koster omkring 45 kr.
    Min klør også, men det er kun når min hud generelt er blevet for tør..

• #9   12. apr 2009 Det er helt normalt, det gør mine også en gang imellem Jeg ved dog ikke hvad det skyldes..

• #10   12. apr 2009 Det sker også engang i mellem ved mine tatoveringer.. Det går væk efter et par timer.. Aner ik hvad det er...

• #11   12. apr 2009 min klør også nogen gange og hæver lidt det går væk af sig selv, men det kan også skyldes at du er blevet alergisk.-

Kommentér på:
kløende tatovering

Annonce