{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Hulubulu...... {{forumTopicSubject}}

Hvad laver i alle sammen :)))))

Har man oplevet noget spændene???

Jeg har i dag været nede for at skifte bank. Er så død træt af min (danske bank), så nu vil jeg skifte til jyske bank, som jeg har hørt så godt om.

Jeg har et par gange trukket et par 100 kr over på kortet, og så har de valgt at stoppe min husleje, fordi der ikke var dækning på kontoen, et par gange har de "glemt" at trække penge fra min lønkonto over på budget kontoen, så regningerne ikk er blevet betalt, og det sidste nye er nu at de ikke vil låne mig til et indskud på en lejlighed jeg har fået tilbudt, SELVOM den er 3000 kr BILLIGERE end den jeg sidder i nu. NU gider jeg bare ikk mere.... Vorherre bevares!!!!

Så har jeg været hjemme hos min mormor og fået dejlig hjemmebagt sandkage... mums smiley

Hvad har i oplevet af gode og dårlige ting???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hulubulu......
  • #1   7. feb 2006 jeg skulle ha været på ullevål sykehus idag men på grunn av alt sneen kunne vi ikke komme oss inn til oslo..så har jeg lavet lektier som skulle leveres idag(sendte dem over på mail) og så skulle jeg og doffen ta toget til gjøvik. toget fra oslo var 20 min forsinket mens det andet tog var nesten en time og det er kun der hvor jeg står på der er flerespor som blir betjent.. jeg gad så ikke at vente så lang tid.

    nu skal jeg opp og med en bus kl 06.15, kommer til gjøvik 07.40 og må ta en bus kl 08.10. altså jeg kommer en time for sent til skolen. skal ha undervisning på norsk hestesenter hele dagen i morgen men tror bare jeg kan droppe at ride for mit ridetøj er på skolen og jeg kan ikke nå der ind om..hmmm jaja..nu stjæler jeg min mors digi kamera så kan jeg drive alle andre til vandvid med attage billeder af dem..

    doffen kommer desverre til at bli hjemme:(

    dumme bank sier jeg nu


  • #2   7. feb 2006 Hello.... stressende dag lyder det som om smiley Hvorfor skulle du på sygehuset??? Føøøøj hvor skal du tidligt op smiley

    Hundi... Ihhhh hvor hyggeligt. Altid dejligt når ens hund får ros fra andre smiley Og dejligt hun har fundet ud af, at det store foregår udenfor smiley


  • #3   7. feb 2006 FF.... de dage kender jeg godt smiley man har ikk rigtig lavet noget specielt, men alligevel har det bare været en rigtig go dag smiley

  • #4   7. feb 2006 christine.. oppfølgning af min allergi medisin..fysj ja det er tidligt, tror jeg kommer til at sove godt i morgen..hihi

  • #5   7. feb 2006 Dorthe.... Jeg tror også det kommer an på hvilken afdeling og hvilken rådgiver man har smiley syns bare det er ærgeligt det skal være sådan...

    Hvordan forgår det med livshistorien??? Hvordan kan det være du skal lave den?? Lyder ellers som en fin ting *ss*


Kommentér på:
Hulubulu......

Annonce