Savnet af Aamina {{forumTopicSubject}}
Sidder på mit arbejde og kigger tundt på HG - folk er så glade for deres hunde og passer godt på dem ( ja jeg kiggede jo ikke i marked
) I skal huske at værdsætte hver dag med jeres elskede hunde, for de elsker hver dag med jer!
Jeg mistede min Aamina i august måned og jeg tænker stadig på hende, nærmest hver dag. Hver gang jeg ser en hund, logger på HG eller snakker med Sidsel (Hundemutter), strejfer hun mine tanker.
Jeg er så glad for hun kom ind i mit liv, så hun kunne vise mig hvor egoistisk et liv jeg havde levet indtil da. Hendes øjne strålede af kærlighed til mig, men var også så fulde af mishandling, angst og grimme minder, men først og fremmest prøvede hun at leve hendes nye liv hos mig.
Aamina min skat, tak fordi du var dig.
Ps. Og til jer der ikke ved hvad der skete, så er her en gammel tråd fra dommedag
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=244947
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
aamina var en stakkels lille sjæl som du gav en chance - og man kan ikke andet end blive vred når man ser den skade der var blevet gjort på hende og hvor unfair at så kærligt et dyr skulle lide så meget.
tænker stadig på vores ture til stranden og hendes glæde over vand. men også hendes alt op slugende angst -
jeg er helt sikker på hun er et sted nu hvor intet ondt kan nå hende.
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.525
Hun var en skøn lille hund og jeg vælger at tænke på hendes skønne øjne og store hjerte, at hun altid prøvede at gøre mig glad og hendes smukke udseende fremfor hendes skadede adfærd. Hun var en smuk og dejlig hund og jeg ved hun har fred i sindet nu.
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.525
Hun var en rigtig lækkerbidsken!
Savnet af Aamina