Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL om loppekur til hund & kat...
  • #1   16. apr 2009 Ikke for at være grov men det siger vel sig selv, der er jo en årsag til der er lavet noget til hunde og noget andet til katte....

• #2   16. apr 2009 ja det er meget synd for katten. men så burde ejeren sku læse på etiketten først

• #3   16. apr 2009 Dette er grunden til at jeg ikke bruger loppegift på hund som min kat ikke kan tåle og omvendt. Det er ikke risikoen værd !!

• #4   16. apr 2009 måske kan det skyldes at for lang tid siden var Frontline (som kan bruges til begge) inde med et forslag om at bruge den til hunde på katte og så dele dosis op. vi har også haft gjorrt det, vores er blot blevet immune nu, så bruger det fra dyrlægen. da han solgte mig det gjorde han opmærksom på at det KUN var til hund denne type. men ikke sikkert at alle får den rådgivning:-( Desværre

• #5   16. apr 2009 ifølge dyrlægen skulle man kunne bruge advantage vet til både hunde og katte, men har ikke selv prøvet det.
    men bayvantik er meget farlig for katte.

• #6   16. apr 2009 De advare på pakken ja... men det er let at være bagklog.

Da jeg havde kat fik han loppemiddel beregnet til katte
    Men min hun fik en enkel gang bayvantic.
    Efter behandlingen havde hunden og katten lagt sig sammen og det tænkte jeg ikke videre over.
    Indtil katten gik i kramper og frådede. AFSTED til dyrlæge!
    Alene det er de havde lagt sammen så katten åbenbart kom i berøring med hundens behandlingssted var jo nok.
    Han overlevede heldigvis!
    Men det er grimt det skidt!

• #7   16. apr 2009 vil det sige at det er rigtigt at der ikke sker noget ved at bruge advantage på katte susanne? for jeg har ikke turde gøre det selv om dyrlægen sagde at man godt kunne.

• #8   16. apr 2009 ja det fik jeg også af min dyrlæge samt en seddel med hvor meget hver enkelt skal have, men har ikke turde gøre det endnu.

• #9   16. apr 2009 py for pokker! stakkels kat...
    .. men der er jo en grund til der er lægemidler kun tíl hunde.. og kun til katte!..
    samtidig.. vil jeg da tilføje,, det må sandelig være noget med "godaw"krads krads i.. siden katten kan blive SÅ dårlig,, holdafast!
    jeg bruger frontline,, der er beregnet til det pågældende dyr,, jeg nu har.. og det jeg fuldt tilfreds med... ss..

• #10   16. apr 2009 ja det er jo nemlig det sussanne

• #11   16. apr 2009 ditte - jeg bruger også det til hunde på kattene, dyrlægen udstyret mig med en meget lille engangs sprøjte og en pat kanyle (som er sådan en lille gummi dims) og så kan man måle det præcist op ... 0,1 ml pr kg kat... men ALDRIG byvantic ... jeg selv bruger stronghold som både tar orm og øremider med i købet..

• #12   16. apr 2009 Jeg bruger Advantage som kan bruges til begge og man kan få rabat mange steder når man køber både til hund og kat ...

Advantage skulle i øvrigt være et af de mildeste. Ved ikke om det passer. Jeg er i forvejen ikke meget for at putte cellegift på mine dyr ...

Kommentér på:
ADVARSEL om loppekur til hund & kat...

Annonce