{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

På tur med en Flabox =) {{forumTopicSubject}}

*Streeeeeejk* Åååhhh så blev det morgen igen..

Kan høre moar stå ud af sengen, må hellere lige gå ned og give hende en ordenlig velkomst her til den nye dag =D

Moar bliver altid glad når jeg kommer og tosser i sengen - og er moar glad, så er jeg det også ; )
.. Men vi skal være stille siger hun; far og missi sover stadig !

Hun åbner døren så jeg kan gå i gården, men jeg vil meget hellere med i køkkenet - der er der nemlig både køleskab og kommode med kikselager!!
- Niks, det var bare kaffen der skulle sættes over =/

Jeg finder min and i kurven og tager ham med ud i gården og danser som kun en flabox kan og laver musik med piverne fra anden - YES! Moar kommer ud med kiksere, mine tosserier virkede =D

"Dæk", "Stå", "Bak" og "Vinke" - jeg kan det hele og moar leger lidt med anden med mig.

Vi går ind, moar skal have kaffe - jeg skal koge lidt i sofaen imens..

Hov nu bliver hun anderledes.. Lige sådan som jeg har ventet på !!

Jeg sidder mig ud i gården og venter..

Moar drikker den sidste mundfuld kaffe, går på badeværelset og redder håret og børster tænderne..

Skoene på, kikser i lommen og SÅ kommer hun ud og spørger om jeg er klar.. Som om jeg kunne være andet ; )

Vi går sammen igennem gården, jeg gør mig umage for at gå fint på plads, så får jeg nemlig slet ikke line på ; )

Ude på vejen er der en del mennesker allerede.. Og også hunde, de bliver tit vilde når de ser mig (tror det er fordi jeg er den sejeste hund i verden!), men jeg ved det ikke er nogen jeg skal lege med, jeg leger nemlig aldrig ude midt på vejen !

Vi zig-zagger mellem virvaret af mennesker, hunde, cykler - Jeg går bare fint på plads; moar forventer det og det er lydigheden jeg må betale for at kunne gå uden line i byen..

åååhhh duften af saltvand! Jeg tror vi skal på stranden !! Jeg ELSKER stranden - især hvis jeg må komme i vandet!!

"Fri" bliver der sagt og jeg findet det bedste sted at tisse - letter lige ben så får jeg en kikser og moar bliver sååå stolt ; )

Hov der kommer da en hund.. Løber lige på plads, jeg må ikke snakke med mennesker eller hunde før moar har sagt god for dem nemlig.
- Jeg får en kikser for min lydighed og den anden hund råber højt og skælder ud.. den får ingen kikser HA!

uuuhhh vand vand vand vand ... næææh, moar gik forbi, så skal vi ikke ned og bade alligevel... Måske på næste tur så =D

Over veje, gennem stier, børn med is, mennesker der kalder, hunde gøer, katte løber væk i frygt.. Og jeg? Jeg går lige i nærheden af moar, klar til at adlyde kommandoen "Plads" hvis hun mener der er brug for lidt mere kontrol..

Vi kommer til vejen der fører hjem, her får jeg altid en "Fri" og vi løber om kap op til porten.. Jeg løber liiiige foran moar selvom jeg kan løbe meget meget stærkere i virkeligheden ; )

Hjemme igen ! Skynder mig ind og sidde i min kurv, når moar har stillet skoene og hængt linen op (som jeg igen aldrig fik på, jeg er edder-sej!) ved jeg, at jeg får noget lækkert fordi jeg har været dygtig !

EN TRYNE !!! Sådan en fra en ko.. Den er vildt lækker! Den begraver jeg lige imellem bamserne, skal lige have en morfar inden vi igen skal på tur!

Jeg falder i søvn til lyden af vaskemaskinen, det betyder at vi skal i haven og hænge tøj op om en times tid, og der hjælper jeg jo moar med at hente klemmer og samle tøj op hvis hun taber noget..

Moar aer mig og siger jeg er en god hund, logrer så hun ved jeg er enig og falder så i søvn med hovedet fuld af mysterier som kun jeg kender til, hviler ud så jeg er klar til den næste aktivitet moar har planer for.. Håber det er stranden..

Jeg elsker stranden... Og min moar =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På tur med en Flabox =)
  • #2   19. apr 2009 Jaaah Theo.. Her i huset får man en masse frihed og kiks for at være super-lydig ; )

    Og til jeres information, Kaoz håber ALTID vi skal på stranden, uanset hvilken vej vi går ; )


  • #3   19. apr 2009 Snøøøøøft- jeg vil være hund hos dig !!!!!

  • #5   19. apr 2009 Ja her er nok rart at være (lydig) hund ; )

    Er man ikke lydig er det hård træning indtil man bliver det *GG*

    Min hund er SÅ nem og jeg bliver så overrasket over hvad jeg bare forventer og tager for givet er uopnåeligt for rigtig mange mennesker..

    Vi får også ros fra rigtig mange, og endnu flere vil gerne klappe den lydige hund.. Men han lader sig hverken lokke eller klappe "sch mennesker, jeg er på tur med min moar!"


  • #7   19. apr 2009 Jeg har jo nok også været heldig med mit "mateiale" ; )

    Ja der er brugt en milliard timer på den træning, men han har ikke tilbøjelighed til at trodse mig, får jeg det banket ind i knolden på ham (ja jeg slår ham tit.. og sparker), så er det bare sådan.. Ikke noget med at bryde reglerne, så er der ingen kiks og man kommer bare i snor =/


Kommentér på:
På tur med en Flabox =)

Annonce