{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

mangler bolig fra 1/5 {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den uheldige situation at jeg manler et sted at bo med mine 2 vovser fra 1/5 da lejligheden jeg bor i nu kun er fremlejet, og vil så nødig flytte hjem til min mor da hun bor meget langt væk fra det hele smiley så hvis du kender nogen som kender nogen der evt. har en ejerlejlighed de ikke kan komme af med eller en lejelejlighed som de bare gerne vil leje ud for MINIMUM ½ år, så skriv meget gerne en PB til mig! Det skal være i hovedstadsområdet, og min. 45 kvm. Huslejen må ikke overstige 5000 om måneden m. forbrug sådan ca.

Tænkte i ville være de rigtige at spørge her inde da i tit har rigtig gode forbindelser til alt muligt andet smiley

På forhånd tak for hjælpen!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler bolig fra 1/5
  • #1   23. apr 2009 ½ år har jeg fremlejet den...

Og Kenneth - hvorfor sku det være en ide at fortælle hvor jeg bor nu?? Det gavner da ingen... Men bor i Hvidovre...

• #3   23. apr 2009 Du fik et link fra mig her den anden dag da du skrev om det samme.... har du undersøgt det........... sætter det lige ind igen...... da der er masser af ledige ...lejligheder ...huse... og rækkehuse til leje... og man må have hund...

(link fjernet)

Kommentér på:
mangler bolig fra 1/5

Annonce