{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Områderne omkring kbh (bolig) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg er efterhånden blevet godt og grundigt træt og støvet af at bo på bøhlandet.
Jeg har tidligere boet i Brøndby Str. hvilket, for mig, ikke var toppen af poppen.
Nu overvejer jeg og kæresten en andelsbolig i områderne greve, ishøj eller hedehusene.

Er der folk fra disse steder der kan komme med oplysninger omkring områderne? smiley Altså, hvordan det er at bo der smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Områderne omkring kbh (bolig)
  • #1   25. apr 2009 Her hos mig vil I bo.. smiley Mig og Hossam ville da elske at have SuperV Nat som nabo her i ghettoen. GG

  • #2   25. apr 2009 Sjørslev, haha, eeeej tror jeg springer Hundige over, ellers tak smukke smiley

  • #3   25. apr 2009 Hold da op, det sgu da Greve! Her er dejliigt. smiley

    Nå, men Greve, det er rigtig hyggeligt, dog er jeg utryg på Greve station om aftenen hvor jeg ikke har de store problemer med Hundige. Ishøj, jeg elsker den by overvejer at flytte dertil hvis jeg fandt noget med have. smiley
    Hede-huse kender jeg kun fra villakvarteret af hvor min ungdomskæreste boede.

    I greve er der fine grønne områder hvor du kan lufte hunden, ligesom der mellem hundige og ishøj er et super skønt område hvor Money og jeg tit er. smiley


  • #4   25. apr 2009 Jeg bor i Karlslunde...
    Hvis jeg skal anbefale noget i Greve, vil det være fra midt Greve (ved stationen) og ned til Karlslunde.
    Personligt vil jeg aldrig selv flytte til Hundige og Ishøj. Simpelthen fordi, jeg synes der sker for mange ting... Jeg kan godt lide det stille og roligt... Hedehusene kender jeg intet til...


  • #5   25. apr 2009 Farum smiley
    Lige for enden af S-tog's banen dog kun 40 min til kbh. og ellers gode forbindelser til bus og motorvej .
    Godt biblotek og kulturiv ( MMin far arrncere koncerter i farum )
    Massere af natur, både vand og skov .
    Og alle slags dyr, Rådyr, salamandere, firben, snoe, harer og massere af heste smiley

    Hyggelige resturanter, spisesteder og cafeér i alle prisklasser smiley
    Både Netto, Kvickly, Aldi, Fakta, Irma og meget mere smiley

    Haha,, Er jeg lige god til at sælge eller hvad ?


Kommentér på:
Områderne omkring kbh (bolig)

Annonce