{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

så blev jeg moar :-D {{forumTopicSubject}}

D. 21/4 kl. 11.06 fik kom vores lille datter endelig til verden. fødslen gik rigtig godt og tog kun 6 timer. Desværre gik tingene så knap så godt da hun kom ud. Da kroppen kom ud gik det pludselig meget stærkt da det der viste sig at fostervandet var grønt. Hun havde slugt noget af det og trak ikke vejret. Pludselig vrimlede stuen med læger der stod omkring hende og vi fik dårligt set hende før hun blev kørt på neo. Hun begyndte dog at gi lyd fra sig og trække vejret selv inden de kørte med hende (efter et kvarter). Pga hun var uden ilt i det stykke tid, snakkede lægerne om evt risiko for hjerneskader. Så klokken 16 blev vi kørt på riget hvor de bruger en speciel teknik med nedkøling af baby i 3 døgn, for at hindre udvikling af eventuelle hjerneskader. Hun nåede dog kun at være kølet ned indtil klokken ca. 18. Der besluttede lægen efter nogle scanninger af hjernen at da alt så fint ud, var der ikke grund til at udsætte hende for de døgn med kulde. Torsdag holdte jeg min datter for første gang. Og kom senere tilbage til holbæk sygehus. Her blev hun Fredag fjernet fra alt overvågning og Lørdag blev vi tilbudt at komme hjem. vi tog imod tilbuddet og alt går heldigvis godt med vores lille prinsesse nu smiley
tjek hende ud i mit nye album :-))

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=39885


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev jeg moar :-D
Kommentér på:
så blev jeg moar :-D

Annonce