5.568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Soyamælk i kaffen? Soyamælk i kaffen?

Hej alle sammen

Jeg er stoppet med at drikke komælk med super gode resultater. Jeg har længe haft en meget grim hud, ja faktisk siden jeg var 12 år gammel og jeg er 25 nu, så det er en del år efterhånden. Men efter jeg er stoppet med at drikke mælk og mælk i kaffen er min hud blevet så flot og folk kommentere det hele tiden. Dog er der stadig lidt, men det er så lidt at det ikke kan ses med mindre man kommer tæt på. Selvfølgelig kan man aldrig undgå mælk helt da det er i ufattelig mange madvare og jeg helst ikke vil være for uden.
Jeg er en rigtig kaffeelsker og jeg nyder virkelig at få min kaffe om morgenen....med mælk, men jeg forsøgt med noget forskelligt soyamælk men det skiller nede i kaffen og ser vildt klamt ud. Er der nogle af jer som ved hvilken en af dem, som er god til kaffen?
Og ved I om man kan få sådan nogle små brikker som man kan have med sig hvis man f.eks er ude ved nogle venner. Det er de færreste som har soyamælk i køleskabet.

Til alle jer som tænker at jeg ikke får min kalk som er i mælken, så jo... det gør jeg, jeg får kalkpiller og får min kalk gennem min kost. :O)
Så det at skifte over til soyamælk er ikke et tab for min krop smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Soyamælk i kaffen?
  • #1   5. maj 2009 jeg vil mene at hvis du kan vænne dig til soyamælk i stedet for komælk, så kan du sikkert også vænne dig til at drikke kaffe uden mælk;-)

dejligt for dig at du har fundet ud af hvordan du får det bedre, og det er vildt at et naturprodukt som mælk kan have den virkning på dig.

• #2   5. maj 2009 Hvis ikke det virker kan du prøve havre/ris- eller mandelmælk. Selv drikker jeg ikke kaffe, så jeg ved det desværre ikke.

• #3   5. maj 2009 blå provamel med calcium og æblesirup eller havremælk har jeg aldrig oplevet skille...

• #4   5. maj 2009 Komælk er også med til at gøre at mange kvinder har appelsinhud og har let ved at blive overvægtige. Komælk er jo ikke beregnet til mennesker men til at fede kalve op med. Vi mennekser har bare ufattelig svært ved at undvære det fordi det ligger i vores daglige vaner.

Jeg kan virkelig mærke stor forskel og min veninde som også er stoppet har også fået en rigtig smuk hud af det.

Jeg kan slet ikke lide kaffe hvis ikke der er mælk i, jeg har vireklig prøvet, men jeg kan slet ikke drikke det. Derfor prøver jeg at finde et godt alternetiv. Lige nu får jeg kaffe med soyamælk (den grønne af dem) og den ser vireklig klam ud i kaffen, men smager fint. Det er bare ikke så lækkert hvis man har venner på besøg som bruger mælk i kaffen og man så kun har soyamælk at tilbyde...især ikke når det ser så klamt ud i kaffen. Det ser lige så klamt ud som når man blander komælk og citron - det skiller også og ser vildt ulækkert ud.

Søster McFluffer - Ja det kan være jeg skal prøve det. Ved du hvor man kan få sådan nogle små brikker... altså mindre end en halv liter man kan få med i tasken f.eks.

• #5   5. maj 2009 Den blå karton med soyamælk syntes jeg også skiller. Jeg har prøver hvor den ikke skiller men jeg ved ikke lige hvorfor den gør det nu...de sidste par stykker jeg har købt har ikke været så gode til kaffen

• #6   5. maj 2009 jessica: man kan jo købe soyamælk med vanillie, den er genial til morgenmad, cafelatte og koldskål...

Jeg varmer mælken op inden jeg kommer kaffen i.. altså hælder mælken i bundne og 30 sek. i microen inden jeg kommer kaffen i...

• #7   5. maj 2009 tidligere drak jeg kaffe fra Lidl , de hadde en med caramel smag , det var den eneste jeg syntes smaget godt , men så blev Lidl købt af en annen butikkskede ( norge ) og de har ikke kaffen mere..

nu bruger jeg suketter i kaffen og synes det smager godt...

men hvis du har Lidl butikk i nærheden prøv at smage den kaffe de har med caramel smag , da behøver du ikke noget i og det smager fantastisk...

• #8   5. maj 2009 der er da også det der pulver dims.. coffee creamer tror jeg det hedder...

• #9   5. maj 2009 Jessica - Povamel er det soyamælk eller er det noget andet? For hvis det er den der blå en, så skiller den også i min kaffe.
    Jeg har prøvet den med vanilie og den smager så godt i kaffen, det kunne da godt være jeg skulle prøve at varme mælken.
    Den grønne jeg bruger nu er i hvert fald pisse dårlig til formålet.

Marianne - jeg bor i århus, så det vil jeg da lige prøve, hvis de altså har den kaffe.

• #10   5. maj 2009 kaffen mærke er " Bellarom " Cappuccino Caramel , de selges i aflange dåser...

skal til dk på torsdag og skal også se efter kaffen , savner den sååå meget da den smager sååå godt...

• #11   5. maj 2009 Jeg må lige prøve at varme mælken, det har jeg slet ikke tænkt på, hvis det bare er det, så er det da genialt smiley

Marianne - jeg skal da lige prøve at finde det kaffe, det lyder da bare for lækkert :O)

Det der pulver mælk til kaffen som ikke er af komælk hvor søren kan man købe det ?

• #12   5. maj 2009 Irma fører både Provamel og Naturli'. Det eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om der fylder mindre en halv liter er enten sojafløde (Naturli - den er lilla og koster ca 11 kr) eller havrefløde (Oatley - den er sort og jeg ved ikke hvad den koster).

Jeg bruger selv sojafløden til madlavning og synes at det smager væsenligt bedre end alm fløde - det er også lidt sødt i det. Jeg har ikke prøvet havreudgaven

• #13   5. maj 2009 Havremælk synes jeg opfører sig ordentligt og smager også bedre i kaffen end soyamælk.

• #14   5. maj 2009 føtex i guldsmedgade har også soyaprodukter i massevis
    og det der pulver kan købes i helsebutikken der ligger i gade ved muthe og simonsen.. den går vinkelret på badstuegade... aner ikke hvad jeg hedder selv om jeg bor på gaden ved siden af, det er egentlig lidt for dårligt smiley

• #15   5. maj 2009 sanne: ja, det tror jeg faktisk den hedder nu du siger det smiley jeg går jo bare ind uden at kigge hvad det hedder.. men der lægger jeg godt nok mange penge efterhånden, altid god service, og de kan altid give et godt råd om alting hvad der har med "alternativ" kost at gøre...

• #16   6. maj 2009 Tusind tak alle sammen - Er så glad for jeres svar

Kommentér på:
Soyamælk i kaffen?

Annonce