Soyamælk i kaffen? Soyamælk i kaffen?
Hej alle sammen
Jeg er stoppet med at drikke komælk med super gode resultater. Jeg har længe haft en meget grim hud, ja faktisk siden jeg var 12 år gammel og jeg er 25 nu, så det er en del år efterhånden. Men efter jeg er stoppet med at drikke mælk og mælk i kaffen er min hud blevet så flot og folk kommentere det hele tiden. Dog er der stadig lidt, men det er så lidt at det ikke kan ses med mindre man kommer tæt på. Selvfølgelig kan man aldrig undgå mælk helt da det er i ufattelig mange madvare og jeg helst ikke vil være for uden.
Jeg er en rigtig kaffeelsker og jeg nyder virkelig at få min kaffe om morgenen....med mælk, men jeg forsøgt med noget forskelligt soyamælk men det skiller nede i kaffen og ser vildt klamt ud. Er der nogle af jer som ved hvilken en af dem, som er god til kaffen?
Og ved I om man kan få sådan nogle små brikker som man kan have med sig hvis man f.eks er ude ved nogle venner. Det er de færreste som har soyamælk i køleskabet.
Til alle jer som tænker at jeg ikke får min kalk som er i mælken, så jo... det gør jeg, jeg får kalkpiller og får min kalk gennem min kost. :O)
Så det at skifte over til soyamælk er ikke et tab for min krop
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
dejligt for dig at du har fundet ud af hvordan du får det bedre, og det er vildt at et naturprodukt som mælk kan have den virkning på dig.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 203 Svar: 1.081
Jeg kan virkelig mærke stor forskel og min veninde som også er stoppet har også fået en rigtig smuk hud af det.
Jeg kan slet ikke lide kaffe hvis ikke der er mælk i, jeg har vireklig prøvet, men jeg kan slet ikke drikke det. Derfor prøver jeg at finde et godt alternetiv. Lige nu får jeg kaffe med soyamælk (den grønne af dem) og den ser vireklig klam ud i kaffen, men smager fint. Det er bare ikke så lækkert hvis man har venner på besøg som bruger mælk i kaffen og man så kun har soyamælk at tilbyde...især ikke når det ser så klamt ud i kaffen. Det ser lige så klamt ud som når man blander komælk og citron - det skiller også og ser vildt ulækkert ud.
Søster McFluffer - Ja det kan være jeg skal prøve det. Ved du hvor man kan få sådan nogle små brikker... altså mindre end en halv liter man kan få med i tasken f.eks.
sep 2006
feb 2008
Jeg varmer mælken op inden jeg kommer kaffen i.. altså hælder mælken i bundne og 30 sek. i microen inden jeg kommer kaffen i...
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
nu bruger jeg suketter i kaffen og synes det smager godt...
men hvis du har Lidl butikk i nærheden prøv at smage den kaffe de har med caramel smag , da behøver du ikke noget i og det smager fantastisk...
feb 2008
sep 2006
Jeg har prøvet den med vanilie og den smager så godt i kaffen, det kunne da godt være jeg skulle prøve at varme mælken.
Den grønne jeg bruger nu er i hvert fald pisse dårlig til formålet.
Marianne - jeg bor i århus, så det vil jeg da lige prøve, hvis de altså har den kaffe.
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
skal til dk på torsdag og skal også se efter kaffen , savner den sååå meget da den smager sååå godt...
sep 2006
Marianne - jeg skal da lige prøve at finde det kaffe, det lyder da bare for lækkert :O)
Det der pulver mælk til kaffen som ikke er af komælk hvor søren kan man købe det ?
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Jeg bruger selv sojafløden til madlavning og synes at det smager væsenligt bedre end alm fløde - det er også lidt sødt i det. Jeg har ikke prøvet havreudgaven
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
feb 2008
og det der pulver kan købes i helsebutikken der ligger i gade ved muthe og simonsen.. den går vinkelret på badstuegade... aner ikke hvad jeg hedder selv om jeg bor på gaden ved siden af, det er egentlig lidt for dårligt
feb 2008
sep 2006
Soyamælk i kaffen?