{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

de mærkelige drømme {{forumTopicSubject}}

kender i det med at man vågner op og bare har drømt det mærkeligste EVER...
Skal snart til eksamen, så har i lang tid bare drømt om hvor skidt det går til eksamen hvilket jo er meget normalt... MEN.... så her til middag da jeg lige fik mig en lille morfar, der drømte jeg simpelthen det mærkeligste jeg har drømt længe...

Var ude at gå tur med min far og joey på en gammel sti der lå bag vores gamel hus, pludselig rumler og brager det bare og da jeg kigger frem kan jeg bare se en stor kæmpe tsumani komme imod os, og min far siger så jeg skal løbe ind under den.. og det gør vi.. men pludselig da vandet fosser ned over mig opdager jeg det er grøn og rød slush ice og slet ikke vand.. og bedst som jeg er ved at drukne i slush ice vågner jeg...

Også tænker jeg bare.. hvor fanden får man sådan en drøm fra.. det er simpelthen for mærkeligt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  de mærkelige drømme
  • #1   6. maj 2009 Haha, sikke da en drøm smiley

• #2   6. maj 2009 Hahahah Åh gud da ?? Jesus.. du er da ikke helt normal ?!

Elsker den drøm !

• #3   6. maj 2009 Jeg drømte noget virkelig bizart forleden dag.. Men jeg kan ikke huske det.. Kunne bare huske da jeg vågnede, at det var virkelig sært..

Da jeg var lille havde jeg ofte mareridt, og jeg havde flere tilbagevendende drømme..

I den ene boede jeg i huset fra den der serie med de sammenbragte børn? Med hende Sommerz? Men det var mit bedstemors hus stadig, og så var det i to etager.
    Og jeg skulle redde min familie fra at dø, fordi Alf (ham alienen) havde et kranieansigt og ville slå aææe ihjel med en økse, så jeg skulle have dem op på taget ved hjælp af de der hejsesystemer til vinduesvaskere.

I en anden blev min far forvandlet til at barneædende monster om natten. Det var gult, og nærmest et skelet. Det mindede lidt om sådan et et skelet af en forhistorisk fugle-dinosaurus..
    Der var verdensomspændende organisationer, fordi andre også blev sådan, og så gik alle mødrene rundt med t-shirts med billeder af deres afdøde børn.
    Så i drømmen var der udvendig lås på min dør, men hvad i alverden skulle det hjælpe når det var UDENPÅ?

Jeg var et meget sært barn..

I min SFO var der en masse buske og træer som vi altid løb rundt i.. Jeg drømte også engang at min bedste veninde, Dumbo og jeg løb fra en kæmpe slange i de buske. Men fordi jeg skulle hjælpe Dumbo op i et træ (selvom han ellers havde fløjet) blev jeg spist..

• #5   7. maj 2009 I starten af januar, var jeg ved at male vores køkkenalrum........Min datter (Maria) på 12 år kom hjem, og gik lige forbi mig.
    Så vender hun sig og siger hun, ej mor hvor mærkeligt, jeg har drømt, at du stod og malede den væg.
    Narh siger jeg, det har nok været sådan et "dejavu".....nej, siger hun, for jeg havde også denne pose i hånden (hun havde været i stereo studie med farmand)...
    Jeg begynder så med en lang forklaring på, at det måtte være et "dejavu".
    Så er det hun meget vredt siger: NEJ det er en drøm, for jeg drømte også at en' i familien har fået kræft. Men det gider jeg ikke snakke om.

1 uges tid efter bliver min mor indlagt akut.
    Det første min datter råber til mig er....Mormor har kræft...

Min mor får konstateret lungecancer...

Jeg fortæller mine børn, at mormor har lungekræft...Hvorefter Maria siger...jamen så dør hun....

Et par dage efter får vi på sygehuset at vide, at det er uhelbredeligt....

Kommentér på:
de mærkelige drømme

Annonce