{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Kære hunde og katte... {{forumTopicSubject}}

Kære hunde og katte,

Når jeg siger ”flyt jer”, betyder det at i skal gå et andet sted hen, ikke at i bare skal bytte plads med hinanden så i stadig ligger i vejen.

Skålene med pote print på er jeres og indeholder jeres mad. De andre tallerkener er mine og indeholder min mad.

Bemærk: At sætte jeres poteaftryk i midten af mine tallerkener, giver jer ikke ejerskab over mine tallerkener eller min mad. Iøvrigt synes jeg også, det er en ulækker opførsel.

Trappen blev ikke opfundet af NASCAR og er ikke en racerbane. At løbe om kap med mig var ikke formålet med opfindelsen af trapper. At spænde ben hjælper heller ikke, da jeg falder hurtigere end i kan løbe.

Jeg kan ikke købe større seng end en king-size, dette beklager jeg dybt. Men i skal ikke tro, at jeg fortsætter i det uendelige med at sove på sofaen for jeres skyld.

Hunde og katte sover som regel rullet sammen til en kugle. Det er ikke nødvendigt for jer at sove fuldt udstakt ryg mod ryg. Jeg er også sikker på, at haler, der stritter og tunger der ”falder ud i søvne”, er intet andet en sarkasme fra jeres side.

For sidste gang: Der er ingen hemmelig udgang fra mit toilet!

Hvis jeg mirakuløst skulle nå ind på toilettet alene, er det ikke nødvendigt at skrabe på døren, hyle, bide i dørhåndtaget eller stikke jeres poter ind under døren i et forsøg på at åbne den. Jeg må og skal gå ud, den samme vej jeg kom ind.

Iøvrigt kan jeg godt finde ud af, at gå på toilettet selv. Har nu gjort det i mange år. Overvågning fra hunde og katte er ikke nødvendigt.

Den korrekte rækkefølge er, at kysse mig og derefter kan i snuse hinanden bagi. Dette kan ikke understreges nok!

For at formilde jer, mine kære kæledyr, har jeg sat følgende besked på vores hoveddør:

Regler for folk uden egne kæledyr, som vil klage over vores:

1) De bor her. Det gør du ikke.

2) Hvis du ikke vil have deres hår på dit tøj, så lad være med at sætte dig ned.

3) Jeg holder mere af mine kæledyr end af de fleste mennesker, jeg møder.

4) For dig er de dyr. For mig er de små, behårede og firbenede børn, der ikke taler særlig tydeligt.

Hunde og katte er bedre end børn.....de spiser mindre, spørger ikke efter penge hele tiden, er nemmere at træne, kommer sædvanligvis, når der kaldes, ”låner” aldrig min bil, har ikke stofmisbrugende venner, hverken drikker eller ryger, bekymrer sig ikke om at være iklædt sidste mode, går ikke med mit tøj – og hvis de bliver gravide, kan deres børn sælges....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære hunde og katte...
  • #1   12. feb 2006 oohhhh.. det er lige noget for mine dyr det her *LOOOOOOOOL*

    Må lige tilføje:

    Til trods for mit brok og irritation over jeres særheder vil jeg ikke være jer foruden.
    Elsker jer af hele mit hjerte, og kan kun håbe i føler det samme =)


    (som om spinden og kælen i hovedet ikk er nok for Baby´s vedkommende (min kat) - og logren, kærlige blikke og våååde kyssere for Kaoz´ vedkommende ikk er nok bevis på deres kærlighed)


Kommentér på:
Kære hunde og katte...

Annonce