{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

mors dag .... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er man jo den heldige "ejer" af 2 styks menneskebørn, så indrømmer jeg føler mig snydt når nu det er mors dag og man ingen ting får ...... ;-(
Mine unger er jo små, og der er ingen far til at hjælpe, så endnu engang mors dag uden noget....
Hvor lyder det dog fælt når man læser det, men det er ikke sådan ment, bare en tegning, eller et aftryk af deres hænder, noget man kan gemme og skrive, mors dag 2009 bagpå...
Lyder det helt dumt ?

Nå, men tillykke til alle mødre, nyd dagen, og bliv glad for enhver lille krøllet tegning i får ....

Nu vil jeg slæbe ungerne med op og købe morgenmad til min moar ......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mors dag ....
  • #1   10. maj 2009 har du overvejet at lufte den bemærkning til din familie.
    min søster har ingen mand og igår hentede jeg min nevø og tog ham med ud at købe en gave. (hun nævnte det sidste år at det var hun ked af).
    Du skulle ha set min nevø i hovedet, han var så glad over at nu kunne han endelig overraske sin mor uden hun vidste det-

prøv og lfte den for familien... måske er der nogen der gør noget ved det så. om ikke andet, så for dit barns skyld. for nøjjj hvor bliver de glade....

• #2   10. maj 2009 gør som matilde siger... luft ideen til dine nærmeste....
    Jeg har altid fået en blomst eller gave.... men nu hvor jeg ligger i skilsmisse, er der ingenting, men det gør mig ikke så meget... dog er det jo hyggeligt... :o)
    op med hovedet, dine børn bliver større en dag... og så bliver du garanteret overlæsset med små gaver på dagen... smiler

• #3   10. maj 2009 Måske har du fået verdens bedste gave!! Du har fået 2 børn.. Ja uden dem ingen morsdag smiler..

• #4   10. maj 2009 Jeg vil også sige luft den for familien.. Igår var jeg oppe og købe to kæmpe buketter blomstre til mine søstre, deres børn er også små, eller har ikke den vilde indtjening til en blomst til mor :o)

• #5   10. maj 2009 Hæ.......Mors dag............Tja..... Hele året går jeg og sørger for alt herhjemme. Har en søn på 15 og en papdatter på næsten 15- år, vel at mærke. Ingen af dem- og heller ikke min mand- tænker på at overraske mig meed noget...... Nej, det er nu ikke helt rigtigt. Der har været et par år, hvor min mand har slæbt min søn ud for at købe en plante, men det er slut nu, hvor min mand mener at min søn selv bør tænke i de baner.
    Egentlig er jeg også ligeglad med Mors Dag og andre mæredage der er opfundet af blomster/ chokolade butikker. Jeg vil hellere overraskes på en almindelig hverdag ( hvilket bare aldrig sker ).
    Til gengæld, har jeg så lige, idag, inviteret min bedste veninde med på en, betalt ferie.....

• #6   10. maj 2009 Mæredage = Mærkedage ( tastfejl )

• #8   10. maj 2009 he he ... min skønne storebror havde da købt en bøtte quality street ... som ungerne kom med ....
    Det sjovt, da vi var yngre skændes vi konstant, først de sidste år er det blevet bedre, og nu er vi 28 og 37 .... smiley

god mors dag til jer...

• #9   10. maj 2009 Jeg sidder også alene uden gave. Min ex som jeg bor med er i Kosovo og min datter er på weekend hos sin far.

looonelyyyyy.....iiiiiim sooooo lonelyyyyy......

• #10   10. maj 2009 jeg har af mine 3 piger fået en hyggeeftermiddag hos den ældste, og et 'gavekort' på rengøring af hele huset (kan ikke selv), og nu kom min mand lige med en buket røde roser, så jeg er da blevet begavet i stor stil:-)

Kommentér på:
mors dag ....

Annonce