mors dag .... {{forumTopicSubject}}
Ja, nu er man jo den heldige "ejer" af 2 styks menneskebørn, så indrømmer jeg føler mig snydt når nu det er mors dag og man ingen ting får ...... ;-(
Mine unger er jo små, og der er ingen far til at hjælpe, så endnu engang mors dag uden noget....
Hvor lyder det dog fælt når man læser det, men det er ikke sådan ment, bare en tegning, eller et aftryk af deres hænder, noget man kan gemme og skrive, mors dag 2009 bagpå...
Lyder det helt dumt ?
Nå, men tillykke til alle mødre, nyd dagen, og bliv glad for enhver lille krøllet tegning i får ....
Nu vil jeg slæbe ungerne med op og købe morgenmad til min moar ......
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 192
min søster har ingen mand og igår hentede jeg min nevø og tog ham med ud at købe en gave. (hun nævnte det sidste år at det var hun ked af).
Du skulle ha set min nevø i hovedet, han var så glad over at nu kunne han endelig overraske sin mor uden hun vidste det-
prøv og lfte den for familien... måske er der nogen der gør noget ved det så. om ikke andet, så for dit barns skyld. for nøjjj hvor bliver de glade....
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
Jeg har altid fået en blomst eller gave.... men nu hvor jeg ligger i skilsmisse, er der ingenting, men det gør mig ikke så meget... dog er det jo hyggeligt... :o)
op med hovedet, dine børn bliver større en dag... og så bliver du garanteret overlæsset med små gaver på dagen... smiler
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 464
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 6 Emner: 98 Svar: 553
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
Egentlig er jeg også ligeglad med Mors Dag og andre mæredage der er opfundet af blomster/ chokolade butikker. Jeg vil hellere overraskes på en almindelig hverdag ( hvilket bare aldrig sker ).
Til gengæld, har jeg så lige, idag, inviteret min bedste veninde med på en, betalt ferie.....
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
Det sjovt, da vi var yngre skændes vi konstant, først de sidste år er det blevet bedre, og nu er vi 28 og 37 ....
god mors dag til jer...
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
looonelyyyyy.....iiiiiim sooooo lonelyyyyy......
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
mors dag ....