{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Billige bamser? {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG :O)

Hvor køber I bamser til jeres hunde?
(Hvalpe el. baby-bamser, uden ting der kan sluges, osv).

Jeg har købt nogle søde nogen i diverse dyrebutikker, maxi zoo, på nettet osv.
MEN, jeg synes det er rimeligt dyrt i længden.. Kender I nogle steder de ikke koster aaalt for meget?
Er altid rart at få lidt mere for pengene :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige bamser?
  • #1   11. maj 2009 På loppemarket og i spejdermarket smiley

Her i farum har vi et spejdermarket med forskellige afdelinger . bl.a. Bamser/Legetøj - der kan man tit tage 5-10 stk for en 20 smiley

• #2   11. maj 2009 Har aldrig købt en bamse til vovserne.... De er vilde med papkasser. og de er ganske gratis hos købmanden...((o:

• #3   11. maj 2009 Hihi ;O).

Ja bamser og bide-legetøj går man aldrig galt i byen med smiley
    I dag købte jeg en sød hunde-bamse med fastspændt bide-ring i dens halsbånd, og reb som hale.. Dén syns jeg var smart. Gg.

Hmm, jeg syns aldrig jeg har held med at finde nogle jeg syns er godt egnede, medmindre jeg går direkte efter hvalpe-legetøj, eller baby-bamser. :O)

• #4   11. maj 2009 De fleste genbrug har bamser til ca en 10'er

• #5   11. maj 2009 Man kan også være heldig at der på dba eller lignende sidder, sælges nogle sække til billige penge (:

• #6   11. maj 2009 jysk de har billige hunde bamse ting engang imellem..

• #7   11. maj 2009 Jeg køber også på loppe/kræmmermarked. Kia har lige valgt en selv til børneloppemarked i søndags. 5 kr. Pæn ren og hel indtil Kia fik den.

• #8   11. maj 2009 Vi bor på landet, så er ikke så tit vi kommer forbi den slags butikker desværre.. Gg.

Men ja, kunne da være man sku holde øjnene åbne på baboom, dba og lign :O)
    Jeg er bare møg kræsen, for vil gerne have nogle der ikke er syet knapper og lign på, så man ikke konstant skal holde øje med om det blir bidt af smiley

• #9   11. maj 2009 Når børnene i nabolaget holder loppemarked over deres gamle legetøj og bamser, giver jeg 20 kr, og får så flere bamser, som Tezza så får lov til at splitte ad.

Og alle er glade.

• #13   11. maj 2009 Okay... :O)
    Gg, det med at vokse fra bamserne er jeg ikke enig i. Jeg har stadig nogle stykker som jeg aldrig i mit liv vil skille mig af med. Griner.

Men synes bare det er svært at finde nogle rigtigt gode til hvalpe, uden alt muligt på. smiley

• #14   11. maj 2009 Jeg arbejder som frivillig i en genbrugsbutik og vi har altid masser af tøjbamser til billig penge tll salg - vi taler her om kr. 5 - 10 - 15.

Køber selv bamser & tøjdyr hjem til Robert2, men også billigt babylegetøj, som han kan tumle rundt med - mange af babytingene har sjove lyde, når der bliver tumlet eller tygget på dem. smiley

I skal selvfølgelig være opmærksomme på, at sådanne ting ikke er fremstillet til hunde og diverse pynt kan være til fare for vovserne, hvis de er alene hjeme med dem og de går efter at "døde" bamserne

Endvidere kan der være pladevat indeni, som bestemt heller ikke er godt for dem smiley

Men igen - når jeg har haft min ugentlig dag i butikken og min mand & Robert2 henter mig ved toget, så har jeg hver gang en ny ting med til ham og han ELSKER det og forventer det smiley

• #15   11. maj 2009 Okay...

Jeg har tit haft stort held med baby-bamser.. (Disney osv).
    De holdt længe, og der var ikke dumme knapper på og lign.

MEN de er sku dyre.. Men så kan man selvf oss stille det op på en anden måde og spørge sig selv hvad der bedst kan svare sig i længden. :O)

De billige jeg har købt til Enzo, har ikke holdt særligt længe. Mens de mere dyre bamser stadig "lever" i bedste velgående. Gg.
    Hmm smiley

• #16   12. maj 2009 Jeg har nogle gange været heldig at finde nogle i genbrug uden alle mulige dimser som kan sluges. Så får de bare en tur i vaskemaskinen.

• #17   12. maj 2009 jeg har købt nogen til pixel i de der Tiger-butikker... nu er hun jo osse lille, så det har taget hende et års tid at ruske et par syninger op i sin 'løve-bammer'

• #18   12. maj 2009 ja mine hunde tager bare mine bamser der ligger og flyder under sengen:) ja jeg har så stadig bamser:)

Kommentér på:
Billige bamser?

Annonce