{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

For helvede! (helbred-menneske) {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige nødt til at få lov til at få et surt opstød!
Generelt er jeg 100% uhældig med er være syg! Men nu kan det fanme være nok! Jeg har ligget med feber i et stykke tid. Inden det havde jeg hovedpine osv. og selvfølgelig skal jeg have alle symptomer på KYSSESYGE! Og så lige nu hvor jeg har examer osv.? Det er bare noget møj! Ih altså.
Vi var ved vagtlægen fordi jeg simpelthen ikke kan spise for jeg har så ondt i halsen. Han mente også jeg havde det og skulle til min egen læge på mandag.
Nå. Ovenpå det. har jeg fået ca. 100000000 betændte sår eller bare bobler af betændelse i min mund! Som gør jeg heller ikke er i stand til at snakke mere eller i det mindste tage et glas til munden(Da mine læber er hævede og også med sår) og drikke mere! Ihh altså.
Hvis lægen ikke snart kan hjælpe mig bliver jeg godt nok først irriteret. (Ikke at han ikke har nok at se til men jeg kan simpelthen ikke holde det ud mere)

Puhha. Det hjalp squ.

Endelig. Nogle der har nogle gode idéer til hvad jeg kan spise? og hvordan jeg skal få det ned? Jeg har spist nogle supper og sådan. Måske nogen har nogle idéer til noget nyt? Er ved at være træt af det meget lille udvalg i skabet men kender ikke så mange supper smiley
Intil videre går det godt med at drikke med sugerør .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For helvede! (helbred-menneske)
Kommentér på:
For helvede! (helbred-menneske)

Annonce