{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.873 visninger | Oprettet:

Smerter omkring navlen..? Ikke hund {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Har et meget mærkeligt spørgsmål. hehe..
Jeg har nogle smerter lige omkring navlen. Det startede for et par timer siden at føles som om der var et blåt mærke. Nu er det blevet en meget mere borende smerte/ubehag det samme sted. Når jeg rykker på mig og sidder i bestemte stillinger giver det nogle gardine jag.
Har aldrig prøvet noget lignende og synes det virker lidt "spøjst"..
Nogle der har prøvet noget lign.?

Hilsen Dina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smerter omkring navlen..? Ikke hund
  • #1   24. maj 2009 lige ved navlen er din nedre mavesæk.... har du spist noget du måske ikke har kunne fordøje, eller noget der har været for dårligt?

• #2   24. maj 2009 Måske blindtarmsbetændelse?

• #3   24. maj 2009 Fru A: Det har jeg meget muligt, for har haft det virkelig skidt i maven i dag.. Synes bare det var mærkeligt at det ikke føltes som en decideret mavesmerte, men som en ømhed og jag lige deromkring.. Det har jeg sgu ikke lige prøvet før (og jeg har irritabel tyktarm, så jeg er meget vant til ubehag i maven).. *s*

Maj-Britt: Det var også det eneste jeg kunne finde når jeg søgte på "øm ved navlen".. *s* Men det føles nu ikke slemt nok til at det kan være noget så slemt.. Det er ikke sådan at jeg ikke kan være nogle steder overhovedet.. Mere kortvarige smerter/ubehag.. smiley

• #4   24. maj 2009 Jeg vil råde dig til alligevel at være OBS på blindtarmsbetændelse - det er en lumsk sygdom og man er ikke nødvendigvis i smertehelvede, når man har det. Gør det ondt, når du hopper? Ved blindtarmsbetændelse har man ofte en karakteristisk slip-smerte, men så skal du lige en tur omkring vagtlægen. God bedring!

• #5   24. maj 2009 det kan sagtens være blindtarmen der gør knuder. Min datter havde mavesmerter, feber og kvalme og blev indlagt til obs. for blindtarmen. men udskrevet igen, med besked om at det godt kan tage tilløb over en periode og så gå væk igen. hun var syg i 14 dage, hvor hun næsten ikke kunne rette sig ud, og var hos lægen og få målt blodsænkning hver 3. dag, da de kunne se det var en betændelse i kroppen, men de ville ikke give penicillin pga mistanken om blindtarmen. Efter 14 dage forsvandt smerterne og blodprøven normal, og faren var drevet over for denne gang.:-( god bedring, og kig forbi lægen hvis det bliver ved.-)

• #6   24. maj 2009 Det gør ikke umiddelbart specielt ondt når jeg hopper.. En smule ømt, men ikke meget.. Det gør mest ondt ved stillingsskifte, hvor jeg skal bruge mavemusklerne for at "rette på kroppen".. Skal selvfølgelig nok være obs hvis det bliver være, men tror umiddelbart bare at det er eftervirkninger på fordøjelsesproblemer, som Fru A skriver.. smiley
    Men tak for svarene.. *s*

• #7   25. maj 2009 Men du har ikke lavet noget hvor du har brugt dig selv .så du er blevet øm i muskellatoren .
    MEN blindtarmen er altså også noget du skal være obs på.
    Men det kan være noget du har spist,

• #8   25. maj 2009 dina

jeg har selv en nervøs tarm

så ved præcis hvordan det føles - jeg kan selv få øm mave region, hvis jeg har spist noget "forkert"

men vil stadig lige få tjekket op på om det kan være blindtarmen smiley

• #9   25. maj 2009 Christel: Nej, det er ikke på den måde ømt.. Og har ikke lavet andet end hundetræning som jeg plejer smiley

Fru A: Okay.. Det er en skod "sygdom" at have.. Det er ikke så ømt mere i dag, i forhold til i går.. Og har også haft det skidt i maven i dag.. Så det er nok bare noget mad jeg ikke har kunnet tåle..

Kommentér på:
Smerter omkring navlen..? Ikke hund

Annonce