{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

hvalpe til salg.. useriøs køber??????? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle..
Det blir vidst lidt langt det her..

Jeg skriver fordi jeg godt kunne bruge jeres mening... Jeg har dejlige golden vapser til salg... havde så en han vaps tilbage resten var solgt da en dame meldte sig at hun var meget intra i ham vi havde tilbage.... hvilket jo var dejligt. Hun lagde så ud med om prien var fast.. hvilket den er.. for hun havde ikke lige de penge den kostede men ville finde ud af det... hun vil så gerne komme og se ham og vi aftaler et besøg.. Hun melder så tilbgae at det ikke blir til noget og at det passer bedre med en hvalp til august.. Der sker så det at vi har nogle hvalpekøbere som springer fra... så nu har vi så en han og en hun til sallg... Nu har den samme dame skrevet igen at uha hun var vildt intra i den pige vi havde og ville meget gerne komme på besøg.. jeg er så lidt usikker om hva hun lige vil og ikke vil så jeg skriver i første omgang at det må vi lige se ... Hun blir så ved med at skrive vedr pigen vi har og det ender med at jeg lige før skrev en venlig besked til hende at vi beklagede men hun kunne ikke købe hvalp hos os... Jeg syntes hun lød alt for useriøs... Damen blir åbenbart meget stødt over min beslutning og siger at jeg dømmer hende før jeg overhovedet har mødt hende.. og at hun er forarget over at vi mener at hun ikke kan tage sig godt af vores lile hvalp...

Jeg er lidt fustreret over det her for vi vil vores dejlige hvalpe det allerbedste... og jeg føler virkelig ikke at hun er særlig seriøs... er det bare mig der er sippet eller hva

undskyld stavefejlene...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe til salg.. useriøs køber???????
Kommentér på:
hvalpe til salg.. useriøs køber???????

Annonce