850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Øv! Er dybt skuffet! Øv! Er dybt skuffet!

Jeg skulle jo til agility i dag med Daisy for aller første gang, men træneren ringede i går aftes og aflyste fordi der ligger lidt sne på banen.
Altså helt ærligt. Kan hundene da ikke lave lidt pga lidt sne?
Der ligger ikke en gang rigtig noget sne. Der ligger kun sådan nogen klatter et par steder.
Har sgu da heller ikke betalt 400 kr for ingenting :o(
Må indrømme jeg er lidt skuffet over den klub.
Havde jo sådan glædet mig :o(

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv! Er dybt skuffet!
  • #1   19. feb 2006 han gør det vel for hundenes sikkerhed?

• #2   19. feb 2006 Det kan godt være måske. Synes bare ikke der ligger noget sne nogen steder.
    Her i min have ligger der en lille klat sne over i det ene hjørne :o)
    Ej jeg er bare lidt skuffet. Havde jo sådan glæææædet mig!

• #3   19. feb 2006 Det kan jeg da godt forstå, at du er skuffet.
    Kunne i ikke bare ha mødtes og så lavet det i nu kunne ?...

• #4   19. feb 2006 Kan godt forstå du er skuffet.

Her er der ikke skyggen af sne, det er længe siden det forsvandt smiley

• #5   19. feb 2006 Susie: Ja netop. *ss*
    Jeg ville da gerne møde op og måske ikke lave så meget.
    Det er da bedre end at lave ingenting :o)

• #6   19. feb 2006 Så skal jeg venter heeeelt til næste søndag.
    Der regner det sikkert. *GS*

• #7   19. feb 2006 Hos os er der temelig meget sne og der sneer også nu...øv....gider ikke mere sne.
    Men på en måde er det udemærket.....vi er nemlig ved at sælge vores hus og der kommer 2 mulige købere i dag og så er haven altså pænest med sne :0)

• #8   19. feb 2006 Måske har han været til fest igår....ham træneren....og så ville han lige være på forkant med en mulig omgang tømmermænd *GG*

• #9   19. feb 2006 Anita....Du må ud i haven og sætte nogle spring op og øve zig-zag ;O) Nej jeg kan godt forstå at du er skuffet.

• #10   19. feb 2006 Anita>> kan godt forstå du er skuffet.... men du skal vide at det helt sikkert re for hundens sikkerhed... hvis der f.eks. har ligget lidt sne på en af de bumme de skal gå på som så er frosset eller noget.. så kan de altså glide og falde ned... det er jo heller ikke skide smart..!

Vi har selv gået til alm. træning og der var også en agility bane... som vi fik afvide var strængt forbudt når der var sne/frost... fordi hvis hundene nu gik pænt op og hen men så gled fordi der var glat på vej ned..så kunne de både brække ben osv....!!

Så vær sikker på der er en grund... og glæd dig til næste uge!

• #11   19. feb 2006 Både vores agility og lydighed bliver aflyst hele tiden pga sne. Begge ting skulle have været startet op igen i januar og har kun været til lydighed én gang og ingen agility. Så forstår godt at du har det sådan. Man føler man betaler til intet.

• #12   19. feb 2006 Michael: Jo vi er nybegyndere :o)

• #13   19. feb 2006 Så burde man næsten betale for hvor mange gange man er der :o)

• #14   19. feb 2006 Det værste er at nu vi endelig er begyndt igen, så er Lilly kommet i løbetid *GG*

Håber snart i kan starte agility op.

• #15   19. feb 2006 Ja det håber jeg også :o)
    Vejret har bare at være godt på næste søndag :o)

• #16   19. feb 2006 Anita vi krydser alt hvad vi kan for at der IKKE er sne på søndag, kan godt forstå du glæder dig, jeg glæder mig osse til Vodka er gammel nok til at begynde

• #17   19. feb 2006 Jamen betaler i ikke for X antal gange???
    Det gjorde vi da ved DCH.. og de 2 gange der blev aflyst pga sne... dem lægger de så bare til i slutnignen så det varer 2 uger længere..!

• #18   19. feb 2006 Det er for jeres egen sikkerhed. Og nej, balancen kan heller ikke bruges når det er bare en smule glat. Glider hunden ned, kan den komme grueligt til skade. Og det kan tage evigheder at få den derop igen. Hvis det i det hele taget lykkes. Du skal være glad for en forsigtig træner. Vi træner heller ikke før måske i den sidste weekend i marts. Af samme grund.
    Og herregud 400 kr. Du bruger nok penge til så meget andet, der er dyrere.
    Men selvfølgelig kunne hundene bare have hilst på hinanden. Så har I også sparet den tid næste gang. Glæd dig til at komme igang. Det er fedt at træne agility.

• #19   19. feb 2006 Nu ligger der altså ikke noget sne. Det er heller ikke frostvejr. Alt sneen smeltede jo i går :o)
    Synes oz bare man ku møde op og måske lave noget andet eller noget.

• #20   19. feb 2006 Jeg forstår godt din træner. Jeg ville under ingen omstændigheder træne agility med Aya på en snedækket bane. Med den fart hun producerer på sådan en bane, skal hun ikke vride/dreje ret meget forkert før hun kan få en alvorlig skade.

Jeg tager hatten af for din træner ... han tager hundenes sikkerhed alvorligt. Ham kan du fremover roligt stole på.

I øvrigt har jeg ikke trænet agility i flere måneder pga. vejret ... surt for mig. Mon ikke du overlever en enkelt aflysning;o)

Kommentér på:
Øv! Er dybt skuffet!

Annonce