{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Er Sofus blevet sindsyg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!!

Hjælp og gode råd ønskes...
Nu er Sofus omkring 8 mdr. og han er begyndt at lette ben...... Problemet er at det er venstreFORBEN han nu har lettet 3 gange i træk for at tisse.. han sidder nærmest stadig ned med bag kroppen, men løft lige så fint venstre forben... Er det normalt at de endnu ikke har helt styr på hvilket ben de skal lette???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Sofus blevet sindsyg?
  • #1   20. feb 2006 Vibeke>> nej hvor sødt med tæven... hun så lige "storebror" gøre det så skulle hun da også.. hvor sødt!!

Men det lyder til jeg bare skal grine lidt af ham og se tiden an!!

• #2   20. feb 2006 Han skal nok lærer det... Hihi... kunne nu godt tænke mig at se han letter forbenet... hihi... Rambo tog sin tid før han lettede ben, og til en start gjorde han det kun ind imellem... Nu letter han så meget ben, så vi er nogle stykker der har set at han er tiltet omkuld... hihi....

Min kærestes hund, er 1 og et halvt år gammel, og han tisser stadig en del som en hun, men han letter os ben... det er vist sådan når det passer ham.... hihi...

Held og lykke med det...

• #3   20. feb 2006 Victor begyndte at lette ben lige omkring han var 6 måneder, og det er ret tidligt især for racen, men det er jo forskelligt.. og de første uger var det også noget rod for ham.. han løftede ganskevist bagbenet, men fik tit vredet sig i sådan en stilling at han formåede at tisse på sin egen forpote! Så er man stolt af sin lille dreng når det sker *G*
    Det skal nok komme.. Alle de hormoner der suser rundt i kroppen på dem og gør den kulrede skal jo lige lidt på plads.. så skal det rigtige ben nok komme op *s*

• #4   20. feb 2006 som de andre skriver.. det skal nok komme..
    de første gang max lettede ben, tiltede han sempelthen, så noget så sødt ud, men kunne jo ikk stå og grine af ham smiley
    skal lige siges han ikk har såå store ben smiley
    så lærte han det ganske hurtigt efter noget tid

• #5   20. feb 2006 Nårh ok så er jeg mere rolig.... føler bare HELE kvarterets hunde griner af ham når vi gåt tur.. he he!

Kommentér på:
Er Sofus blevet sindsyg?

Annonce