{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

hvordan står jeg {{forumTopicSubject}}


sagen er den at jeg idag har haft min mobil sendt til rep. i 5 uger. den bliuver efterlyst ved selskabet det har sendt den tilbage den 27. maj. de søger på track & trace nummeret og kan se den er forsvundet.

de har idag sendt en mail med at det vil tage 2 uger at lave en efterlysning og derefter har de noget tid til at lede efter den. det vil sige jeg skal i sidste ende undvære min mobil2-3 måneder.

de vil ikke gøre andet endnu men jeg mener jeg har krav på at få mine penge tilbage.
skal lige siges det er anden gang den er til rep har haft den siden 23 marts så har ikke haft meget glæde af den mobil



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan står jeg
  • #1   12. jun 2009 Har du ikke fået en låne telefon i rep. tiden ?

  • #2   12. jun 2009 jeg ville forlange penge retur eller ny telefon

  • #3   12. jun 2009 Jeg var ude for præcis det samme med min mp3-afspiller. Der gik også tre måneder før de erstattede den med en nye, selvom de havde smidt den væk ude på værkstedet, hvor den var sendt ud. De "havde ret" til en periode til at lede efter den, fik jeg at vide.

  • #4   12. jun 2009 jeg har ingen låne telefon da den jeg havde første gang(første mobil jeg købte fra selskabet havde jeg 5 måneder den var sendt til rep. 3 gange) var så dårlig at jeg har taget min gamle i brug der går ud hele tiden. jeg ønsker ikke ny mobil fra dem.
    men hvordan med købelov er der ikke noget med at de har et vis antal uger ?


  • #6   12. jun 2009 ´Linda A- jeg ønsker ikke ny mobil fra dette selskab mere da der kun er vrøvl med mobilerne fra dem.

  • #7   12. jun 2009 Maria C:

    Hvilken fejl drejer det sig om ?

    Var fejlen der fra dag 1 af ? der er jo noget som hedder formodningsreglen, det vil sige man formoder at fejlen var der fra starten af og derfor bør man ombytte telefonen, pengen retur er et spørgsmål om hvor stor en udgift det giver firmaet også. ( Den er lidt speciel )

    Er telefonen købt med eller uden abb. ?



  • #9   12. jun 2009 Charlotte F:

    Ja det ved jeg udemærket godt smiley Står til dagligt i de situationer smiley

    Også derfor jeg siger der er en formodningsregel som gavner kunden, ja butikken skal kunne bevise det indenfor de første 6 mdr. men der også derfor jeg spørg om fejlen var der fra dag 1. af smiley


  • #10   12. jun 2009 fra start af har jeg ikke kunne sende eller ringe i første hug og den begyndte på at skrive sortere når jeg ville ind i beskeder så til sidst kunne jeg ikke sende den blev sendt ind og kom tilbage. en dag jeg skulle trykke gentag til at afsendelsen mislykkedes gik skærmen i hvid (det er en skub telefon. har nok haft mobilen sammenlagt 1½ måned:( telefonen har kostet 300 kr så det ville nok i længden være billiger at bytte den eller give penge tilbage.

    Henrik mobilen er købt med håndjern


  • #11   12. jun 2009 den er købt den 23 marts allerede 10 april var den sendt ind første gang så vidt jeg husker

  • #12   12. jun 2009 Okay, såkaldte Håndjern er noget abb. eller ?

    Jeg ville gå ind og forklare hvordan tingene hænger sammen og at du ikke stiller dig tilfreds med det som du har fået af vide og at du gerne vil finde en løsning.

    Men hvis det såkaldte Håndjern er et abb. er situationen den at du nok ikke lige får ophævet abb. men de derimod burde kunne ombytte telefonen, har jeg ihvertfald set dengang jeg stod i butik i Esbjerg smiley

    Mener vores Salgsleder i Tele afdelingen dengang ringede til f.eks. Telia og fandt en løsning smiley



  • #13   12. jun 2009 det er en slags abb. dengang den anden skulle ombyttes eller penge tilbage blev håndjernene ophævet det er telmore

  • #14   12. jun 2009 Okay, er ikke inde i Telmore, lyder til at være et specielt abb. smiley

  • #15   12. jun 2009 er det også der er et mindste forbrug bruger du det sker der ikke noget bruger du mindre bliver der trukket op til det anførte og derefter ikke mere


  • #16   12. jun 2009 Okay smiley

Kommentér på:
hvordan står jeg

Annonce