511 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hjælp til annonce.. Hjælp til annonce..
Hej alle ..
Hjælper et familie medlem med at finde hund ..
og ville lige høre jer hvad i syntes om min annonce?
Noget jeg mangler eller kan gøre bedre?
På forhånd tak
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=38341
0 synes godt om

jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.933
Jeg forestiller mig at hun nok ikke skal have en stor hund(?)
Og så måske noget om hundens alder -for det er vel ikke en hvalp hun skal have?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.933
Det er self ikke så rart at tænke på, men dog noget jeg synes der skal tænkes over, særligt når det er ældre mennesker der får hund.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
En internathund kan måske også bruges, men det kræver jo nok at det er en voksen rolig hund, og ikke en unghund som det ofte er.
Jeg synes det er en god ide, så længe personalet hjælper.
De andre beboere vil vel også nyde godt af en hund.
Ham jeg købte min hund af, havde altid sin med på arbejde på plejehjemmet.. og han havde også min med til jeg fik hende.
Hvis blot hunden bliver passet ordentligt, og får lov at komme ud på nogle gode ture, er jeg sikker på at den kan få det rigtig godt!
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 49 Hunde: 3 Emner: 121 Svar: 373
Hvis lone går bort før hunden skal den hjem til en i familien
Tror dog ikke det sker da hun er MEGET frisk
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
Der hvor jeg arbejder er der lige flyttet en dame ind med sin lille puddel. Personligt synes jeg det er fint med lidt liv i huset og hunden er med damen overalt, problemer er bare at den er så tæt knyttet til hende. Og det giver problemer når vi skal ind i hendes lejlighed. - Den knurrer, viser tænder og hvis man rører damen, så bider den. Sidste nat lå hun og kastede op og det var umuligt at komme ind og hjælpe hende uden at hunden sad i bukserne på personalet.
Det er så vigtigt at tænke på at det ikke kun skal være fordi damen mangler en "selskabshund", men at personalet er trygge ved hunde og at de vil være med til at tage ansvar. Selvom hun er frisk nu, så kan det desværre hurtigt vende på ingen tid.
Held og lykke med at finde den helt rigtige hund til hende, håber hele plejehjemmet får meget glæde ud af det
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 49 Hunde: 3 Emner: 121 Svar: 373
Personalet kommer osse til at hjælpe meget med hunden, så den fra start oplever at det ikke kun er lone der må være i nerheden af den mm
Hjælp til annonce..