Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til annonce..
  • #1   12. jun 2009 Måske noget omkring str, pelspleje osv?

Jeg forestiller mig at hun nok ikke skal have en stor hund(?)

Og så måske noget om hundens alder -for det er vel ikke en hvalp hun skal have?

• #3   12. jun 2009 i øvrig -ikke så meget til annoncen, men noget i måske skal overveje inden hundekøb. Hvad skal der ske med hunden, hvis den overlever damen der skal have den?
    Det er self ikke så rart at tænke på, men dog noget jeg synes der skal tænkes over, særligt når det er ældre mennesker der får hund.

• #4   12. jun 2009 Hvad med at kigge på steder der videreformidler??

En internathund kan måske også bruges, men det kræver jo nok at det er en voksen rolig hund, og ikke en unghund som det ofte er.

Jeg synes det er en god ide, så længe personalet hjælper.
    De andre beboere vil vel også nyde godt af en hund.

Ham jeg købte min hund af, havde altid sin med på arbejde på plejehjemmet.. og han havde også min med til jeg fik hende.

Hvis blot hunden bliver passet ordentligt, og får lov at komme ud på nogle gode ture, er jeg sikker på at den kan få det rigtig godt!

• #5   12. jun 2009 Jo det skal være en voksen lille hund smiley
    Hvis lone går bort før hunden skal den hjem til en i familien smiley
    Tror dog ikke det sker da hun er MEGET frisk smiley

• #6   12. jun 2009 Annoncen er udmærket, tænker bare mere på om i har undersøgt om personalet og de andre beboere er indstillet på at få en hund?
    Der hvor jeg arbejder er der lige flyttet en dame ind med sin lille puddel. Personligt synes jeg det er fint med lidt liv i huset og hunden er med damen overalt, problemer er bare at den er så tæt knyttet til hende. Og det giver problemer når vi skal ind i hendes lejlighed. - Den knurrer, viser tænder og hvis man rører damen, så bider den. Sidste nat lå hun og kastede op og det var umuligt at komme ind og hjælpe hende uden at hunden sad i bukserne på personalet.
    Det er så vigtigt at tænke på at det ikke kun skal være fordi damen mangler en "selskabshund", men at personalet er trygge ved hunde og at de vil være med til at tage ansvar. Selvom hun er frisk nu, så kan det desværre hurtigt vende på ingen tid.

Held og lykke med at finde den helt rigtige hund til hende, håber hele plejehjemmet får meget glæde ud af det smiley

• #7   12. jun 2009 Ja alle er indstillet på det, og der er en anden hund der lige nu, men som skrevet i annoncen så er den ved at være så gammel at den ikke kan mere ..
    Personalet kommer osse til at hjælpe meget med hunden, så den fra start oplever at det ikke kun er lone der må være i nerheden af den mm smiley

Kommentér på:
Hjælp til annonce..

Annonce