Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  guld hamster
  • #1   15. jun 2009 det lyder kanon velovervejet at have en han og en hun gående sammen så de ka få unger hele tiden når du ikke ved hvor du skal gøre af dem... desuden vil guldhamstere også helst være alene, de er normalt kun sammen i parringstiden. De er ikke socialt anlagt som alle andre hamsterracer...

• #2   15. jun 2009 nu det sådan at den er blevet gravid i dyrhandlen, har 2 hunner i hver deres bur !

• #3   15. jun 2009 så er din sætning "de parrer jo som rotter" meget misvisende, det lyder som om du har en hun og en han sammen.

• #4   15. jun 2009 nej det er ungerne som parre altså allerede når de er en månede , altså indavl ikke .. og der skal jo mange bure til da de jo heller ikke vil gå sammen smiley altså har selvfølgelig bure til dem , men de fylder jo , det var ikke lige det jeg havde regnet med da jeg købte 2 hunner.

• #5   15. jun 2009 så afskaf hannerne?? eller kom af med alle dem du ikke vil ha så de ikke bliver ved med at parre. det er ikke særlig hensynsfuldt over for dyrene...

• #6   15. jun 2009 altså hvilken del af "altså har selvfølgelig bure til dem" og at jeg allerede har 2 bure til dem jeg har anskaffet mig , forstår du ikke ? de kan jo lige som ikke parre når jeg skriver de ikke kommer til at gå sammen..
    men vil du ha en hamster er du da velkommen ..

• #7   15. jun 2009 ja jeg har også tænkt på at ringe ud i dyrehandlen smiley men alle de steder jeg har været og købe legetøj ovs har de ikke haft guldhamstre smiley

• #8   15. jun 2009 jo jo det har vi smiley har bare så dårligt med at de kommer ud til små børn hvor forældrene ikke har lært deres børn om dyr ... ej det fordi jeg selv har en niece som ikke er så sød ved dyr ..
    men jo må sætte dem til salg alle mulige steder smiley men der ikke ret mange som har interresse i sådan nogle små nogle ..

• #9   15. jun 2009 ja, hvem vil ha et indavlet hamster?? smiley

desuden hedder jeg Mie smiley

• #10   15. jun 2009 hold da op, du bliver da lige hakket lidt på herinde :S
    - nå men jeg tænker også umiddelbart også dyrehandler, ring rundt til de forskellige og hør dem af - og evt spørg om du må sætte en seddel op i deres butik at du har unger hvis nogle er interesseret - ellers kan der jo sættes sedler op i supermarkederne smiley

• #11   15. jun 2009 nu er de her ikke indavlet ! desuden er guldhamsteren en af de få dyr , som kan få velskabte unger selvom de indavlet , da det hele jo startede med 3 guldhamstre som parrede sig , så indavl vil du altid få , i hvertfald i en grad.

• #12   15. jun 2009 det er altså ikke min mening at hakke eller være nedladende, synes bare ikke man ska ha dyr hvis man ikke behandler dem med respekt... og det er ikke respekt i mine øjne at ungerne får lov at parre hinanden hele tiden så der blir indavl!

• #13   15. jun 2009 Mie A - læs nu INDEN du svarer, please.

• #14   15. jun 2009 ja hun tror åbenbart at jg er født igår smiley ..

ja det vil jeg også helt klart kan ikke ha så mange dyr hehe manden syns det var nok med 2 hehe..

• #15   15. jun 2009 Mie A - Der står jo heller ingen steder at ungerne skal parres med hinanden, der står netop at de skal i hver deres bur INDEN de bliver skønsmodne.

• #16   15. jun 2009 okay, så er det jo bare om at få skilt dem ad inden de formerer sig smiley

held og lykke med projektet i hvert fald... tænker på at du måske ku aflevere dem i den handel hvor din ene hun blev parret? det er jo deres "skyld" kan man sige... det var måske et forsøg værd? smiley

• #17   15. jun 2009 jamen mie hvor henne kan du se at mine dyr avler som rotter , stårdet sort på hvidt at jeg lige frem tvinger dem sammen han og hun hver 4 dag for at hun kan få unger i hver løbetid ..

jeg tror egentlig ikke at du mangler en ven og da ikke en af mine , så du har vel ikke mere at gøre i tråden , med mindre du selvfølgelig har nogle brugbare råd !

• #18   15. jun 2009 Line og andreas . og du kan jo skrive at det der kun sælges til folk der har forstand på dem, det er ikke sikkert det hjælper, men så er der gjort opmærksom på det i hvert fald. smiley

• #19   15. jun 2009 sorry der var en besked jeg have overset!! det er jeg ked af, nok derfor det hele ikke gav mening til sidst!

men nej tak, har selv 2 sibiriske dværghamstere... Er ikke så meget til gnavere... Så sku det lige være chinchillaer, men de kræver jo et helt værelse og det har jeg slet ikke plads til.

• #20   15. jun 2009 amen du hurtig ! .. ja de skal skilles ad inden en månede og derfor søger de nye hjem .. jae men dyrehandleren jeg købte dem ved bor desværre ikke her omking .. men der burde være nogle i aalborg .

• #21   15. jun 2009 mie det også iorden , kan ikke selv tag folk der ikke har styr på sine dyr ..
    til marked i hjallerup så jeg også en chinchilla den sad bare i et lille fugle bur ,lille stakkel smiley

• #22   15. jun 2009 maria nu med EGEN tavle- OG fan af komendor!! * - nå ja, men det kan man vel også kalde det smiley

Mie A - hvis du ikke er så meget til gnavere, så kan man jo undre sig over hvorfor du så har 2.

• #23   15. jun 2009 camilla , ja det kan jeg selvfølgelig , det da værd at prøve smiley

• #24   15. jun 2009 camilla - ja undr du dig bare løs!!
    men arbejder i en dyrebutik, og da jeg en dag kom der op om morgenen for at åbne butikken var der nogle uvidende mennesker der havde sat dem uden for i en papkasse!! så for at de ikke skulle dø bare fordi nogle fjolser ik gad ha dem mere tog jeg dem med hjem! så det er derfor! håber du fik stillet din nysgerrighed nu!!!

• #25   15. jun 2009 maia tror det eller lad være man kan faktisk få dem med stamtavle og hele svineriet smiley altså købe dem i en kennel hehe

• #26   15. jun 2009 heh jamen maria de larmer kun om natten hihi smiley ..
    og guldhamstere bider ikke , ihverfald ikke som dværghamstere så rigtig søde og medgørelige

• #27   15. jun 2009 maria - hvilket af det jeg har skrevet forstår du ikke??

Og arbejder ikke MED gnavere, kun med tilbehør til dem smiley

• #28   15. jun 2009 ja stavefejl er gratis , er du set klokken smiley

• #29   15. jun 2009 ja dværghamstere ka sgu godt finde på at bide når de ikke gider kæles mere! har heldigvis ikke været ude for at de bed hårdt smiley

• #30   15. jun 2009 men MAIRA vi avler da bare et nyr kuld så kan du få stamtavle :P!
    ormekur vacc og chip 500 og så der dkk stambog

• #31   15. jun 2009 maria - er det mig du skriver til nu eller??

• #32   15. jun 2009 Mie A - hold da op, sikke et humør.

Line og andreas - *host host* - de kan dælme også larme om dagen *GG*
    Mit tidligere var kunne være vågen både dag og nat, og skulle altid larme i sit skide løbehjul.

• #33   15. jun 2009 at jeg arbejder i en butik med tilbehør til gnavere eller? Forstår ikke hvor du vil hen med det du skriver. men det har jeg lige skrevet, sku det stå andre steder da?

• #34   15. jun 2009 okay det fint , så skal du bare selv socialsere for det har jeg ikke tid til hihi smiley ...

camilla : sshhh nu der slet ingen der vil ha dem smiley ..
    ja lidt gør de godt nok , og ungerne de skriger på deres mor men hun vil kun kravle i trammerne ..

• #35   15. jun 2009 camilla - hva snakker du om? hvorfor tror du ikke jeg er i godt humør??

• #36   15. jun 2009 Line og andreas . hehe, så skal jeg måske også fortælle om det andet vi havde som elsket at bide i tremmerne så det larmede af helvedes til ? smiley den ville ud og snakke hele tiden hehe

• #37   15. jun 2009 Mie A - din måde at skrive på.

• #38   15. jun 2009 maria - fik aldrig svar på hva du ville mig? Hva dit spørgsmål egentlig var? Vil du ikke godt uddybe det så jeg forstår det?

Camilla - kan så fortælle det bare er min måde at skrive på. måske fordi jeg ikke bruger så mange smileys??

• #39   15. jun 2009 og maria, du behøver altså ikke bande af mig... har ikke gjort dig noget på noget tidspunkt!

• #40   15. jun 2009 Maria , jo jeg tror det går med en kanin , bare det ikke er en vædder kanin for så har hun da ikke en chance , men selvfølgelig hvis det nu er det kunden ønsker smiley

camilla , årh ja og min hund han sidder bare flere timer og stirre på dem ,og når de så falder ned fra deres loft i buret så går han i panik , ja de larmer lidt og ja de gnaver i trammer men er det ikke også en charme ;P

det kan ske vi kan avle det væk hvis vi blander kanin ind i det ;P

• #41   15. jun 2009 men altså jeg er ikke sur. tror bare det er min måde at skrive på.

Men kan i sove godt! smiley smileeeeey!

• #42   15. jun 2009 Line og andreas - vi kunne ikke have vores hamster i samme rum som hundene, hamsterne var simpelthen så bange for dem, så de gik helt i slowmotion, det var næsten uhyggeligt at se - så de kom i et rum for sig selv smiley

• #43   15. jun 2009 jaaae så skal du nok lige vente en månedes tid så har jeg en dreng , og ved du hvad ? han vil bare så gerne være far ! ja det jo næsten synd hvis ikke han får lov ..

• #44   15. jun 2009 camilla : okay det da vildt , når de kravler trygger han næsen ind i dem så bider de ham , det syns han er vældigt hehe .. han har dog fundet ud af det gør nas hvis man bliver ved smiley

• #45   15. jun 2009 ja den er mange smiley nat nat:)

• #46   15. jun 2009 Ærgeligt du bor så langt væk, jeg ku rigtitg godt bruge et guldhamster til min søn. Vi har en i forvejen, men den har min datter, så vi mangler ligestilling.
    Jeg må lede videre....

• #47   15. jun 2009 julie ja jeg ved godt at det ikke er de fedeste steder , men man kan jo ikke lave sit hus om til en dyrehandel hehe smiley har tænkt på at beholde dem , men 6 er alligevel også noget .. jeg tror jeg sætter sedler op smiley

Christina , hvor henne i landet bor du ?

• #48   15. jun 2009 min datters lille dværghamster fik 5 unger dagen efter vi havde købt hende, og vi ringede til dyrehandlere rundt omkring, og de ville ikke tage dem, da de så skulle i karantæne, så det er ikke alle steder de er 'ligeglade' med gnavere:-) vi solgte dem privat.

• #49   15. jun 2009 julie altså nu har jeg også tænkt mig at beholde dem hvis ikke jeg kna komme af med dem , tager selvfølgelig det ansvar der er med at have dyr , denne tråd skulle ikke forstås som om at jeg smider mit ansvar væk , men at det var træls og om der var nogle der mangler smiley ..

• #50   15. jun 2009 nej altså så hellere selv beholde dem , nej det ville være aalborg men der slår de jo dyrene ihjel i frysere ovs , ikke lige min smag ... eller kæden gør

• #51   15. jun 2009 nej det nok nogle enkle butikker men det også nok .. okay nu vi ikke lige på disse kanter , jeg håber der nogle private der har lyst til at få en smiley

• christina H
    christina H Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 5
    #52   10. jul 2012 jeg vel grene ha etr hamster tak

Kommentér på:
guld hamster

Annonce