{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Tag dig sammen, kvindemenneske!! {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld mit udbrud, men jeg har bare brug for at smide det et sted..

Jeg går i en særlig mødregruppe for unge mødre og der er en pige på 22 år, med 3 børn som KONSTANT brokker sig over den institution hendes 2 ældste børn går i. Men hun vil ikke flytte dem. Nu har hun Fandeme så valgt at få den yngste i SAMME institution.
Jeg har spurgt hende direkte "hvis det er så forfærdelig en vuggestue, hvorfor skal den mindste så også gå der?" så svarer kvindemennesket "fordi jeg ikke gider gå længere"
ARGH!!!!! Vil man ikke bare detbedste for sine børn??

Jeg har mine tvillinger i institutionen og jeg er yderst tilfreds med den!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tag dig sammen, kvindemenneske!!
  • #1   16. jun 2009 det er ikke alle steder man bare sådan kan flytte sine børn, hvis man er utilfreds. Så må man jo løse problemerne efterhånden som de opstår, og få en god dialog med pædagogerne.

• #2   16. jun 2009 Hun brokker sig over at de ikke må få slik med i madpakken, selvom det står i reglerne at det ikke accepteres. Hun er ikke typen der går til folk for at få en god dialog, men mere typen der bare brokker sig til alle andre

• #3   16. jun 2009 Maria det er rigtigt, men glæden ved børn overskygger helt klart de problemer der kommer undervejs smiley

• #4   16. jun 2009 jeg er heller ikke glad for den dagpleje jeg har men der er ikke mange måneder til han skal i børnehave er der ikke meget ag gøre

• #5   16. jun 2009 nej men er det ikk fuldstændig åndssvagt at vælge en vuggestue som man kun snakker dårligt om, til sit 3. barn også?

• #6   16. jun 2009 Maria jeg må da blankt erkende at det på ingen måde var planlagt at jeg sku blive gravid, men der er flere ting der ligger til grund for min beslutning om at skulle være ung mor. Jeg har levet det vilde liv, hermed ikke sagt at jeg har levet min ungdom. Jeg har været en af de vilde piger som ikke var bange for at slå uanset om de var en gut på 100 kg der stod overfor mig, eller om det var en lille tynd pige. Det er ikke noget jeg er stolt over, men jeg frygter det var gået helt galt hvis jeg havde fortsat mit liv som det var. Jeg ser stadig mine venner/veninder ofte, men det er nogen andre ting vi laver sammen.
    Men nej, jeg savner slet ikke det vilde liv. Det betyder INTET for mig i forhold til det mine børn giver mig... smiley

• #7   16. jun 2009 Hun må da affinde sig med, at vuggestuen har de regler de nu engang har, hvis hun alligevel ikke gider gå længere ;s
    Altså, jeg var i praktik i en børnehave og der blev det ikke accepteret at børnen enten kun havde krydderboller (self med pålæg) med, eller nutella og chokolademader ..
    Det er normale regler.

• #8   16. jun 2009 Maria nu med.... Jeg gør ihvertfald mit allerbedste for at de små har det godt... Men dem fra de unge mødre sku da også bare aflives. "jeg ville ønske jeg kunne tahe barnet ud, drikke en øl og putte barnet ind igen" Det skal man da være dum i hovedet for at lukke ud??

• #9   16. jun 2009 Rikke, jeg er fuldstændig enig, men hun er en der bare skal snakke dårligt om alt og alle... Men jeg vil da mene at det er hendes pligt at sørge for at aflevere sine børn et sted hvor de har det godt...? Så kan jeg ikke se at det skal være et problem for hende at gå de 150 meter længere

• #10   16. jun 2009 Det sku da ikke undre nogen.. Dem der melder sig til det program er dem der gerne vil fortælle hele Danmark hvor hårdt det er at være mor. Men hvem er det liiige der har valgt for dem? De brokker sig altid over de ikke kan få flere penge at kommunen og at de heller ikke kan hjælpe med lejlighed o.lign, og hvad så? Så må de lære at leve for det de har, det har vi gjort her i huset...

• #11   16. jun 2009 Maria Isabella: Jeg vidste også godt den var gal, men jeg er opvokset med 3 ældre brødre som altid behandlede mig som en baby, så det var nok også lidt oprør fra min side... Men det er flot du selv kunne rette op på det! smiley Og jeg har stor respekt for at du siger du ikke vil have børn, sådan er vi så forskellige. I mit gamle job passede jeg "de stakkels børn" hvis forældre ikke kunne indse de ikke egnede sig til at få børn og det er det værste jeg har oplevet!
    Mine tvillinger er på vej tli 8 måneder nu... :')

• #12   16. jun 2009 Maria nu med... Hehe, det er godt at vide hvordan det hele skal være. Navne på mine var også bestemt for laaaaang tid siden...

• #13   16. jun 2009 Maria isabella Der er mange der ser det som noget sjovt at få børn og det er sgu ærgeligt! Man skal VIRKELIG overveje hvad mangår ind til.Det er ikke kun pludren, søvn, det første smil, det øfrste grin, det første skridt osv... Det er ALT andet. Det er lorte bleer, sygdomme, søvnløse nætter, udgift på udgift, fuldstændig omvældning af ens hverdag... Og SÅ kommer alt det sjove.... Det indser nogen folk bare for sent.. Men ja, de passer perfekt ind i de unge mødre

• #14   16. jun 2009 Irene du har ret, sådan er hun! Og jeg bliver bare hidsig når hun gå og fortælle gud og hver mand hvor forfærdelig en vuggestue det er, når hun så vælger at aflvere det 3. barn der også. Hvis det virkelig var så slemt et sted så var det da hende den var HELT gal med...

• #15   16. jun 2009 HAHA, sådan! Så kan du sidde og ryste på hovedet over de tumper

• #16   16. jun 2009 Det er det jeg siger, de skulle bare puttes tilbage hvor de kom fra og så skulle de ende som pletter på lagenet istedet for pletter på samfundet....

• #17   16. jun 2009 Det er okay at spørge... Om der er en eller to, tror jeg egentlig ikke gør den store forskel. Selvfølgelig er der ind imellem en dag hvor man er ved at gå i hundene, men de dage er der helt sikkert også hvis man kun har en baby.... Så nej, det er ikke så hårdt som mange går og tror smiley

• #18   16. jun 2009 Der er en del tvillinger på min mors side, men dem der har fået tvillinger har set det som et maridt. Og dem der ikke har fået tvillinger, er dem der ltid har ønsket at få det.. Jeg har også altid ønsket at få tvillinger - Dog ikke som 19-årig smiley

• #19   16. jun 2009 Ja, jeg ved ikke om en " gammel " mand må blande sig,

Men hende der som brokker sig, er det ikke lidt som Førstehjælp,
    Hvem er det lige man skal se til først, ved forksempel et trakfikuheld ?? ,
    der da ikke den man kan høre der er liv i, man skal tage sig af først,

Så ved det døve øre til, selv om jeg ved det kan være meget svært.

Trine, jeg vil dog tage hatten lidt af for dig, selv om du skriver det ikke er så galt med at få det til at fungere med tvillinger, men som første gang vil jeg nok mene det er noget af en mundfuld,

Men nyd dem, for lige pludslig er de komfimeret, og så er de jo næsten flyttet hjemmefra.

Min Datter blev komfimeret for 6 uger siden, syntes ikke det er så mange år siden jeg holdt hende i mine arme første gang ! ! !.

• #20   16. jun 2009 Jo det er da en rigtig brokker.. Hader folk der bare brokker og brokker og intet gør ved det:-)

Det jo lidt svært for Trine at sige om det er hårdt at have tvillinger, hun har jo ike prøvet andet, altså kun at have et barn. Men ku da forestille mig det er sindssygt hårdt!

Troede os alt var en dans på roser at få børn, har altid elsket børn og ih de var søde.

Indtil man selv fik et spædbarn! Det var jeg bare ikke go til. Nu når hun er blevet så stor er det noget helt andet. men sådan en lille klump der bare ligger der og kan ingenting, det havde jeg svært ved.

He he ja der er alle de første gode ting, men der er også de mange første dårlige ting.

Den første sygdom, de første tænder, de første vacciner osv. Man sidder der og aner ikke hvorfor ungen græder.

Men ville nu aldrig vælge om. Har kun hørt folk der har fortrudt de IKKE har fået børn, aldrig om nogen der har fortrudt de har fået dem:-)

Kommentér på:
Tag dig sammen, kvindemenneske!!

Annonce