Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette en Rednose?
  • #1   18. jun 2009 Jeg kan ikke få linksene til at virke...

• #2   18. jun 2009 hmm ved ikke lige hvad der sker når jeg linker..
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=1512589&op=1&o=all&view=all&subj=104624809313&aid=-1&oid=104624809313&id=764519630

• #3   18. jun 2009 hvorfor kan folk ikke bare lade folk ha de hunde de har, altså der er 1000 pitt i danmark og i slipper aldrig af med dem, så hold nu op og pas jeres ting.

• #4   18. jun 2009 Måske folk ikke "bare" kan overse at det er en ulovlig hund...?

• #5   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! .

det var ikke det jeg spurgte om jeg synes bare hvis man skal ud med et budskab er det ret useriøst at reklamere med ulovlige hunde så falder det budskab ret hurtigt til jorden og de ulovlige hunde kan også ødelægge det for de lovlige men ja betyder åbenbart ikke noget.

• #6   18. jun 2009 Ja det er uden tvivl to red nose der ligger der.

Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! <<< Hvor lyder du som en seriøs muskelhundeejer, not. Er det fordi du selv har en pit eller hvad?

• #7   18. jun 2009 Plejer man ikke at sige lever næse og gule øjne er pitt?

• #8   18. jun 2009 Ja vil mene det er rednose pitbulls...
    Tosset at sætte billleder ud af dem..

• #9   18. jun 2009 Simon M

Vil du ikke være sød at kikke albummet igennem og gerne smide link i pm med de billeder du kan se der er pit ? du lyder til du kan se det gennem et nåle øje smiley ville være en stor hjælp.

• #10   18. jun 2009 De reklamere jo ikke for dræberhunde, de viser deres sikkert søde og rare husdyr frem.. ulovlig eller ej, bliver det ikke bedre at overfalde dem der ejer nogen former for muskelhunde, da de altid har været her og altid vil være her.

• #11   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! .;

Synes det er lidt misvisende "KUN avl med tavle alle racer´" når din "amstaff" ikke har tavle..

• #12   18. jun 2009 karina.
    det er ikke min, men min brors og det kan jeg jo ikke gøre noget ved da det jo er ham som har valgt en hund uden tavle.

• #13   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! <<< Du er simpelthen for langt ude. FØJ. =(

• #14   18. jun 2009 kim
    der er jo nogle som kan lide de hunde, istedet for taskehunde..

• #15   18. jun 2009 simon
    jamen i lige måde.

• #16   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! << Man må kun have hunde oprettet som er ens egne, det stod der ihvertfald da jeg oprettede min Figo =)

• #17   18. jun 2009 simon.
    da det ikke kun er min profil det her, må hun gerne være på den, da vi deler profil, og det står der indet i reglerne om.

• #18   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! <<< Det er da ikke mig der synes pits er iorden.

• #19   18. jun 2009 kim
    nu var det jo hellere ikke din hund jeg snakker om, pionten er nogle kan lide store stærke hunde, andre små tynde hunde.

• #20   18. jun 2009 simone.
    og, jeg syntes en hund er en hund, uanset race.

• #21   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! <<< Man må heller ikk deles om profilen, så skal man da oprette en hver, for mig lyder det som om du kun har den oprettet fordi du vil blære dig =)

• #22   18. jun 2009 simon
    jeg har en hund, og viser ham frem, og da tsavo bor under samme tag som mig, må jeg oprette hende, da man skal have tilknytning til at oprette og ha lov af ejeren som jeg har.

• #23   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! <<< Det er også sejt at være så ung og have en kamphund oprettet. Jeg synes du lyder som en teenager der er forvirret i bolden.

• #24   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! .
    morale er godt dobbelt morale er dobbelt så godt.. er det også iorden at begå et røveri ? for det sgu lige så ulovligt ud over det kun er ens selv det går ud over her er det desværre en hund også..

• #25   18. jun 2009 nogen der ved om ham eller hende der har oprettet de billedere kommer fra dk, eller sverige? for hvis personen er fra sverige er de jo lovlig at have der smiley

• #26   18. jun 2009 simon
    hun er ikke kamphund, men muskelhund, meget mulig du ikke kender forskellen men det gør nogle af os andre som opdrager dem ordnetligt.

• #27   18. jun 2009 *no name, nu med hårløse killinger *

nu er det jo lige som en kamp vi tager her i dk så hjælper det ikke vi reklamere med ulovlige hunde så falder det jo lige som til jorden så det uanset om ejeren af billeder er fra dk norge eller sveriige det har ingen betydning..

• #28   18. jun 2009 sagi
    ja, nu gidder jeg jo ikke nævne alt hvad der er.

• #29   18. jun 2009 Bevar muskelhunde & KUN avl med tavle alle racer ! .
    Hvis det også er din brors profil, hvorfor står der ikke beskrivelse af ham, ligesom der gør om dig?

Navn * Amanda.
    By * Svebølle.
    Køn * Pige.
    Status * Single.
    Fritid * Bruges på min hund Zambo og mine katte.
    Højde * 171cm.
    Interesser * Heste og min chihuahua.

• #31   18. jun 2009 missy
    ja, han bruger den til at holder sig up to date med tsavo, resten af den er min.

• #32   18. jun 2009 Man har et ansvar når man køber en hund, en person som ejer en ulovlig hund (og er klar over det) er i mine øjne alt andet end ansvarlig..

• #33   18. jun 2009 Det du linker til i 2. forsøg er da rednoses.. der kommer en del flere billeder af dem, kan jeg se..

• #34   18. jun 2009 ...har de allerede klippet ørene på de stakler...?

• #35   18. jun 2009 susanne
    fint fint, men under alle omstændigheder må jeg gerne ha hende oprette da hunden bor under samme tag som mig, og han er min bror og jeg har lov af ham til det.

• #36   18. jun 2009 bevar muskelhunde og KUN avl med tavle racer:::
    Hvorfor er jeg på din filter liste??

• #37   18. jun 2009 kim
    fordi han som mange andre chiér fryser når det er koldt, og DET er syndt... og de billeder jeg har hvor han har tøj på er det kun for at billederne er blevet taget.. og hvis jeg vil klæde min hund ud som en dukke, så er det MIN sag.

• #38   18. jun 2009 *Casio og Mike *

det er medlemmerne i gruppen der sætter billederne ind og 6 billeder er fra samme person og der er pit på dem alle..

Ham der stiftede gruppen er ikke så meget inde i hunderacer osv derfor hjælper jeg ham lidt.

og uanset hvor gamle eller hvor billederne er taget passer de bare ikke ind i en gruppe der skal kæmpe for muskelhundene ikke mod dem..

Men dejligt du kan se pointen det åbenbart ikke alle der kan det, total rystende.

• #39   18. jun 2009 kim
    jeg er ligwglad med din mening og mig og min hund, om du så sagde det er mishandlig vil det ikke røre mig det mindste.. og som skrevet i fotoalbummet, er de købt for sjov, hvis du kan læse.

• #40   18. jun 2009 kim
    de har jo nok heller ikke kostet alverden vel, men jeg har penge som jeg bruger på min hund, og har du ondt i røven over jeg har penge jeg bruger på ming hund, så må du hellere arbejde noget hårdere..

• #41   18. jun 2009 godt, det er 2stk pitter, men nu har vi jo også fået afhvide af både hunde og ejer ikke er her i landet, problemet løst.

• #42   18. jun 2009 kim
    ja hun ser nemlig godt ud i bluse og hat.. kun mere yndig end uden.

• #45   18. jun 2009 kim
    ja nemlig, for det er jo mishandlig at gi hunde der fryser tøj på, og derfor skal mennesker heller ikke...

• #46   18. jun 2009 Nej desværre er problemet ikke løst bare fordi de er bosat i sverige da dette som sagt er en kamp vi har her i dk. heller ikke her på hg må man havde de hunde oprettet.

kampen er her i dk og hverken sverige eller lign så hjælper det jo som sagt ikke at reklamere med man vil bevare muskelhunde og så have billeder af ulovlige hunde når det som sagt er dk vi kæmper for er det så svært at forstå ?

• #47   18. jun 2009 kim
    der er jo heller índet at duskutere.

• #48   18. jun 2009 *Casio og Mike *

er virkelig også skuffet over man ser igennem fingrene med at der er pit i dk for det går ud over andre lovlige hunde. nu har jeg selv en omtalt taskehund men det gør så ikke jeg synes en amstaf er en dejlig hund og når jeg engang skal have ny hund skal det heller ikke være en lille hund ville gerne ha haft en dober men det vil manden ikke så det bliver nok bullmastif. men hvor er det bare skræmmende folk siger de støtter tavle avl men alligevel er lige glad med ulovlige hund.. med den indstilling bliver muskelhunde ulovlige i dk uden tvivl

• #49   18. jun 2009 Som jeg lige ser det så er det uden tvivl 2 Rednose, og ejeren af dem bor i danmark

• #50   18. jun 2009 kim
    og hvorfor tror du lige jeg putter tøj på ham uden han fryser?

• #53   18. jun 2009 SBHT
    og hvorfor siger du jeg har en ulovlig hund? hvis det er tsavo du mener, er hun amstaff, men hvis du kan bevise mig andet, så versergod.

• #54   18. jun 2009 Anne Kathrine *Bevar muskelhunde under ansvar* P

ved godt du skriver de er bosat i Sverige men forbud mod muskelhunde er en kamp vi har her i dk for de er jo lovlige nok i sverige og kæmper man en kamp og skal gå mod forbudet hjælper det jo ikke at man viser ulovlige hunde frem selv om de ikke bor i dk det ville statsministeren da ikke undersøge hvis han kikkede hvis du forstår mig..?

• #55   18. jun 2009 --
    Hun har aldrig været pitt, og bliver aldrig pitt...
    men din mening betyder ingenting, hvis du vil ha ond i den du sidder på, så det ok..

• #56   18. jun 2009 hvis nogens hund skal aflives er det din, min brors hund har ingen andre gjordt fortræd, hvorfor tror du den bor sammen med en chihuahua måske??
    vi ødelægger indegting da hun er en god hund som elsker andre...

• #57   18. jun 2009 Anne Kathrine *Bevar muskelhunde under ansvar* P

det også fair nok jeg startede ikke denne tråd for om pit skal være i dk for det mener jeg slet ikke de skal men jeg kan intet gøre ved det ud over at melde dem hvis jeg ser dem irl kan ikke dømme eller melde ud fra et billed ellers skulle politiet have travlt. men det genere mig folk skriver der er så mange af dem og fred være med det for det bare slet ikke iorden.

og jo jeg synes også det er en dejligt race i de rigtige hænder men de er ulovlige i dk og det vil jeg håndhæve så godt jeg kan..

tænkt tænkt måske man skal have gult græs i sverige så kan man se det på billeder. hehe

men de er sgu søde de to men desværre passer de ikke ind i sådan en gruppe efter min mening..

• #59   18. jun 2009 *Casio og Mike *

Ja, altså om det er en amstaff eller en pit, ville jeg være lige nervøs hvis jeg selv havde en han.. Det er jo helt klart to racer der er kendte for at have problemer på dét område..

Er de løse i haven er det det du mener? Eller når de går tur?

Her hvor jeg bor er der rigtige mange pitts! Og min hvalp for sjældent lov til at hilse på dem.. Kun dem på hendes egen alder hvis jeg kan se at de er rolige. Jeg kan sagtens sige hej til dem, men der er mange af dem som er trænet til kamp, og derfor ikke kan med andre hunde. Ikke engang når min kun er 5 mrd. Folk her er sindsyge smiley Det er så syndt for hundene..

*SBHT *

"Det der har aldrig været en amstaff ! hvis det er noget, er det en pit!"
    - Ej det kan DU da i hvert fald ikke tillade dig at påstå..
    Er du ikke klar over hvor MANGE tavleløse amstaffer der avles på ? Det kan jeg så fortælle, det er rigtige rigtige mange.. Du har intet bevis på om hendes hund er det ene eller andet.. Ligesom hun heller ikke selv har.. Eller måske, men det ved vi ikke..

• #61   18. jun 2009 *Casio og Mike *

Nå, så tæve smiley Havde lige læst forkert.

• #64   18. jun 2009 SBHT
    BEVIS hun er pitt, så er det en anden sag, men så længe jeg ved at hun er amstaff så kan du med din mening indet gøre en sød, familie hund.

• #66   18. jun 2009 casio
    jo begge racer kan være blå.

• #69   18. jun 2009 casio
    hun er også en amstaff..
    og man kan mere eller mindre næsten ikke se forskel.

• #70   18. jun 2009 Ja, jeg gidder heller ikke deltage mere når man bliver beskyld for at have en ulovlig hund-.

• #71   18. jun 2009 *Casio og Mike *

Nå ja okay.. Ej det er da ikke særligt betrykkende!
    Jeg har heldivis ikke oplevet dem løse her, men det har jeg en enkelt gang i nabobyen, og det var en tæve som fløj over til min hvalp.. DER blev jeg godt nok bange!!! Men heldigvis snusede hun bare pænt og gik videre sammen med ejeren.... Der var jeg altså meget bange!! Der er så mange idioter der har sådan nogle hunde, så man kan sgu altså ikke undgå at blive nervøs.. Jeg var bare heldig! smiley

• #72   18. jun 2009 *Casio og Mike *

Det kan man ikke nej...

• #73   18. jun 2009 ....Er så mange gange efter stødt på hunden igen hvor den var i snor, og de har leget sammen mange gange nu :o) Hun er en fin hund med en rigtig FIN ejer som ved hvad han har i hænderne og ved hvordan man skal have de hunde..

• #74   18. jun 2009 *SBHT *

En amstaff i blå farve findes også med gule øjne jo.. Undersøg det nærmere, så skal du nok finde ud af det smiley Så igen... Der kan være hvad som helst i den hund, ligesom der kan i alle andre hunde uden tavle.. Intet kan bevises..

• #75   18. jun 2009 Anne Kathrine *Bevar muskelhunde under ansvar* P

altså hvis man skal se hvorfor de blev ulovlige skal der lige ulovliggøres flere hunde feks prins henriks hund smiley jeg mener ikke der er nogen hunde der skal ulovligøren men ejere så vi er meget enig men det som du selv siger en anden diskution

• #76   18. jun 2009 "men så kan man jo ulovlig gøre alle hunde.." præcis....

• #77   18. jun 2009 Anne Kathrine *Bevar muskelhunde under ansvar* P

Kunne godt tænke mig at vide hvor du har det fra med at Amstaffen er kåret som årets familiehund i USA?? Link?

• #78   18. jun 2009 Anne Kathrine *Bevar muskelhunde under ansvar* P
    :o) ja, mente oz pitbullen, det er sent :o)

Men ja, du må gerne finde det, for har ikke hørt om det før, og kender da et par pit opdrættere derovre..:o)

Tror du ikke det er Staffen´s kåring i England der er blevet en vandre historie og endt ud som det du skriver?

• #79   18. jun 2009 Derfor jeg synes alle amstaffs bør forbydes(muligvis med undtagelse af dem med tavle, hvis politiet fik resourser til at tjekke op på det), da pitts i så fald ikke længere kunne skjules som værende amstaffs....

• #80   19. jun 2009 Heidi O

..hvad så med dem med falske tavler? de ville sagtens kunne skjules jo.

• #81   19. jun 2009 Der kom en rednose til undersøgelse hos min dyrlæge en dag.. Den var registreret som en amstaff.. Og der var ingen tvivl om, hvad den var.. men dyrlægen kunne ikke gøre noget...

• #82   19. jun 2009 Anne Katrine : også derfor jeg skriver måske ud for dem med tavle, da jeg er meget i tvivl om, hvorvidt en tavle er en sikring for, at der ikke er blandet pitt ind.

- i mine øjne ville det være meget lettere at forbyde dem alle....da det er ensbetydende med, at der ikke kan opstå tvivl.

• #83   20. jun 2009 Fordi jeres hunderacer bider hårdere og længere end andre racer gør..

Ja en lab kan bide... en golden kan bide.. Men de slipper i det mindste igen..

• #84   20. jun 2009 Forleden dag kunne min hvalp have blevet overfaldet af en voksen schæfer.. Heldigvis var de begge i snor, for er du gal den viste tænder og rejste børster.. Jeg ved ikke hvorfor? Jeg har intet imod schæfere, Destiny har hilst på dem mange gange :o) Hun hilser på ALLE racer der har lyst..

Men i må alle vide, alle jer med hunde, at det er normalt i dagens danmark og møde andre hunde som hvor hvis de fik chancen havde spist ens egen.. Og det er sgu alle mulige forskellige racer.. Det MÅ i seriøst vide!

Jeanette og Luna: Og ja, de racer har den evne, det er helt rigtigt.. Men jeg kender nogle stykker der før er blevet bidt af deres "kamphunde" - og hvor de slap igen.. Men de mennesker jeg snakker om, er heller ikke helt normale i deres hoveder! De bruger en "gammeldags" metode at opdrage de hunde på.. I ved hvad jeg mener..

Deter derfor man skal have hjernen med sig når man har disse slags hunde..

• #85   20. jun 2009 Og det skal man selvfølgelig med alle hunde...

• #86   20. jun 2009 Nå ja.... Jeg så forleden en ældre mand med sin lille lab blanding.. En hvalp på omkring 3-4 mrd.. Han gik med den i snor og var ikke særlig flink imod den! Det var kvælerhaslbånd, og han hev til, bare den lille hvalp gik 2 centimeter for meget foran ham, plus han råbte og skreg! Stakkels stakkels hvalp siger jeg bare! Og den var så sød og gik så fint i snor! Det klart, turde ikke andet..... Men bare 2 centimeter foran ham, og så gik han amok!!???! Den får ikke et godt liv..... Jeg ved ikke hvordan den hvalp bliver som voksen, men jeg er sikker på at havde det været en "kamphund", var den klart blevet syg i hovedet!! Og ja, måske blevet en dræberhund, eller i hvert fald blevet totalt forvirret og ja måske kunne dens forvirring gå ud over noget andet.. Et barn, en hund et eller andet.... Hvis ham manden bliver ved med at behandle den sådan!? Så ja, klart.. En "kamphund" tåler så forfærdeligt lidt..... De er meget skrøbelige, og det er klart der er så mange af dem der er syge i hovedet, når folk behandler dem på den helt forkerte måde!

• #87   20. jun 2009 Diskutionen kamphund vs. "alm." hund er taget til hudløshed, så det gider jeg faktisk ikke kommentere yderligere...en kendsgerning er at kamphunde DRÆBER/LEMLÆSTER langt oftere end andre hunde, hvilket er min begrundelse for hvorfor jeg mener disse hunde bør forbydes.

Denne sag giver såmænd bare endnu en god grund til også at forbyde amstaff....så kan den FORBUDTE pitt, da ikke skjules bag det prædikat længere...og ser folk en hund af den type, så VED de, at den er forbudt !!

• #88   20. jun 2009 uanset hvad alle mener var det slet ikke derfor denne tråd blev oprettet vi har alle vores meninger men lad os holde dem for os selv inden vi ryger i totterne på hinanden for alle kan ikke være enige uanset hvad.

• #89   21. jun 2009 Jeg har skam stor medfølelse for de ejere der VED, hvad de har med at gøre...og dem har jeg så desværre kun mødt en af...og skrevet med en anden, som lød meget fornuftig !!

- dvs. 2 ud af.....rigtig mange !!

Jeg går rigtignok ind for et forbud, men mener ikke, at dette skal indebære, at alle de nuværende hunde skal aflives...nej, de skal ALLE registreres og neutraliseres..og import skal forbydes, samt skal der indføres en first-strike-politik(1 angreb = aflivning).

- dette skulle så gerne med føre, at hundene uddør indenfor en hundegeneration !!

Så I med disse hunde vil ikke miste jeres kæledækker, men være tvungne til at forlade DK eller finde en anden race, når den/dem I har nu ikke er mere !!

Kan ikke se, hvor problemet er ??

• #90   21. jun 2009 Stop så, eller brug i det mindste en ordentlig tone!!

• #91   21. jun 2009 Øhem....hvor bruges der ikke ordentlig tone...??

- vil gerne vide det, så jeg kan forklare eller tage det til mig, hvis jeg ikke har brugt en ordentlig tone...da det bestemt ikke er tilsigtet !!

• #92   21. jun 2009 Heidi O
    Bestemt ikke dig, du holder en rigtig pæn tone.

• #93   21. jun 2009 Oki...pyha...blev lige helt ked af det, for jeg forsøger virkelig at holde tonen, selvom jeg har en mening, det let af nogle kan opfattes som hetz, hvilket det ikke er !!

Jeg kender skam også nogle hunde af omtalte type, der umiddelbart virker søde...men er selv så "striks" med, hvad, jeg mener, ejeren bør overholde, at ingen af mine bekendte kommer under katagorinaen " ejere, der VED, hvad de gør " *rødmer*

- og jeg har selv haft en dejlig bullterrier-tæve...dejlig tøs og blid...MEGET blid, men klodset*LOL*...så jeg kan sagtens følge, at man forelsker sig i den type hunde, men stadig et forbud, som beskrevet ovenfor, er jo ingen katastrofe i forhold til de nulevende hunde.

• #94   21. jun 2009 Ja forbud er forbud og det skal overholdes, lov er lov og uden loven hvor var vi så??

Men ja det kan snilt opfattes som hetz, det er også de færreste der holder sig til trådens emne.

• #95   21. jun 2009 Ja, tråde har det jo desværre med at udvikle sig....og jeg er jo hoppet med på den vogn denne gang...sorry, folkens *rødmer*

• #96   21. jun 2009 Smiler det gør vi alle da af og til, især når det er et emne der bliver drejet over til et ekstremt følsomt emne som det her. Der er virkelig store følelser på spil. Og alle vil have ret i deres sag ;-D

• #97   21. jun 2009 Anne Kathrine *Bevar muskelhunde under ansvar* P

jeg synes også det er en dejlig slagt hund sådan muskelhunde og ønsker også selv en men uanset hvad så hjælper det ikke at diskutere det hele tiden for man bliver aldrig enige jeg bliver da også ked når jeg læser i medierne at en muskelhund igen har lavet lort får så bliver man endnu engang bekræftet i der er for mange hunde der ender i de forkerte hænder.

jeg har selv 2 "taskehunde" som aldrig har været i en taske men derfor betyder det ikke jeg ikke kan lide muskelhunde og selv om man har sådan en lille hund følger der fordomme med det tror jeg der gør ved alle hunde.

Kommentér på:
Er dette en Rednose?

Annonce