{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

det gør mig så ondt for ejerne {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og er igang med at lave annoncer osv på en dejlig tæve jeg har fået ind til vidreformidling..

Og jeg har det bare så skidt over tingene. Så mange hunde sælges efter kort tid, fordi det er ejere der ikke har sat sig ind i hvad det vil sige at have hunde, eller fordi de bare ikke gider arbejdet, eller hvad der nu er af undskyldninger for at slippe af med hundene efterhånden...

Og så er der de ekstremt ulykkelige situationer :o( som i dette tilfælde jeg sidder med nu...
En skøn familie, der elsker deres hund, der virkelig har gjort alt hvad de kunne for hunden siden de købte den da den var 8 uger gammel... Og nu en knust familie, der bare ikke kan have deres elskede hund længere...

Manden er blevet allergiker, intet virker, alt er prøvet - og der er kun en vej nu - at finde et nyt hjem til en hund der for dem er en vigtig del af deres familie.. ØV hvor er livet bare uretfærdigt en gang imellem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det gør mig så ondt for ejerne
Kommentér på:
det gør mig så ondt for ejerne

Annonce