{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Telefon med touchskærm? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i lang tid været på udkig efter en ny mobil, og i går faldt jeg så over både Samsung TouchWiz F480 og LG Viewty KU 990. Problemet er, at de begge er med touchscreen, og flere af mine venner som har det fraråder det.

De siger at hvis skærmen bliver lidt ridset eller fedtet - så bliver telefonen stort set ubrugelig.

Hvad er jeres erfaringer derude? Er touchscreen bare noget man skal holde sig fra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af lampe 500 kr.
  • Montering IKEA kommode 400 kr.
  • En badeværelsesdør der skal være 1-2 cm kortere 1.350 kr.
  • Elektriker: Lægning og tilslutning af ca. 5-6 m2 elvarmemåtte. 2.200 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Trække strøm til vaske- og opvaskemaskine. Ledninger skal ikke fræses ind men kan gemmes bag elkabler. Herudover tilslutning af komfur jf. stik. 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telefon med touchskærm?
  • #1   24. jun 2009 Jeg har har en, HTC Diamond touch telefon og jeg bruger den ikke mere. Jeg synes den er træls og smsé fra, når man er vant til "knapper" og så synse jeg til tider man let kan blive hidsig på den fordi det er det der touch, så jeg vil ikke anbefale sådan en :O)

• #3   24. jun 2009 Hmm ja, det lyder som det, jeg har hørt fra andre... Det er bare de eneste telefoner, jeg er faldet over i ½ år, hvor jeg både synes, det var et fedt design og smagfuld grafik... ja, altså lige bortset fra den nye Motorola Aura, men jeg har ikke lige tænkt mig at købe mobil for 11.000 kr smiley

• #4   24. jun 2009 jeg har en samsung 480 den er jeg glad for . Ja man skal vende sig til at der ikke er knapper at trykke på men detsynes jeg at man vender sig hurtigt til. og ja den bliver da nemt fedtet på skærmen men så bliver den da bare tørret af , men det er jo en smags sag hvad man kan lide smiley jeg kan godt lide at den ikke fylder så meget den er lige til at have i min pung og i lommen . Held og lykke med at finde den mobil du synes bedst om :o)

• #5   24. jun 2009 Nemlig - hvad er det for én samsung du har?

• #6   24. jun 2009 Jane - er der noget med at man kan få nogle smarte hylstre til den, så den ikke så nemt bliver ridset? Eller er det ikke generelt et problem?

• #7   24. jun 2009 hov kan også sige at den næste mobil bliver en iphone jeg vil heller ikke tilbage til knapper smiley

• #8   24. jun 2009 til min var der et cover med som gik op foran skærmen som man så bare skulle vippe ned når man skulle bruge den jeg har den nu ikke på der fulgte to cover med

• #9   24. jun 2009 jeg har en iPhone og ELSKER den, jeg har så købt sådan noget film til at sætte over skærmen så den ikke bliver ridset

• #11   24. jun 2009 Jamen det lyder da til at Samsung F480 ihvertfald er noget I har gode erfaringer med smiley Tak!

• #14   24. jun 2009 jeg er total ligeglad med hvordan telenfoner ser ud, den skal bare kunne ringes op og ringes fra. alt det andet, er overflødigt, da jeg ikke har brug for det.

• #15   24. jun 2009 Patruljehunden Babett .
    Sådan har jeg det slet ikke. Hverken med telefoner, biler el. andet. Selvfølgelig skal det være funktionelt, men jeg skal også kunne lide at kigge på det og røre ved det...hmmm... tror sgu endda, jeg har det lige sådan med hunde smiley

Jeg har faktisk en Nokia nu, som jeg har fået i gave. Jeg kan ikke på nogen måde klage over den, for alt fungerer upåklageligt. Men jeg kan bare ikke LIDE den..... Synes den er grim, og der er ikke noget glæde ved at bruge den smiley

• #16   24. jun 2009 Julie - det er lige en pink, jeg gerne vil have smiley

• #17   24. jun 2009 Hmmmmm - jeg har Telia i forvejen ellers, men det hjælper nok ikke noget smiley

• #18   24. jun 2009 karina,
    ellers kan man jo som regel købe telefonerne billigt hos sit teleselskab hvis man er ude af sin bindingsperiode og så forlænger bindingen

• #19   24. jun 2009 Stupid lamb * bevar muskelhunde under ansvar . Det har jeg lige kigget på, men det kan ikke betale sig for mig. Så er det faktisk billigere at købe én uden abonnement - eller hos et andet selskab.

• #20   24. jun 2009 Jeg købte fornyligt en Nokia 5800 den blå, men jeg fortryder INDERLIGT trods at jeg glædede mig VILDT til at få den, men når man er ude og solen skinner så er det UMULIGT at se noget på skærmen, så da er den totalt ubrugelig i godt vejr, så jeg ville fraråde alle at købe sådan en fon, og købe en med taster på, der er SÅ mange lækre og smarte der ligner dem uden taster, bare det at tasterne er der gør jo at de/n kan bruges og selv smsbeskederne kan læses..

• #21   24. jun 2009 Min bror har den der samsung. Og han er lidt utilfreds. Der er en del a menuerne mm. som er ret ulogiske.. Når man skal ind og skrive beskeder eller finde kontakter..
    min kæreste har nokia 5800 touch. Den vil jeg ikke anbefale dig. Touchen er ikkeså god(følsom ) Man skal trygge hårdt syns jeg i forhold til den jeg har.
    Kan godt anbefale dig en Lg arena.. Har ingen problemer med at skrive på den, skærmen kan man jo tørre af når den bliver fedtet og der kommer ikke rigtig ridser i den slags skærme.. Heller ikke selvom den ligger med mine nøgler.

• #22   24. jun 2009 Hmmmmm.... Der er godt nok mange, der har dårlige erfaringer. Må vist hellere droppe de to touch-telefoner, og lede videre. Suk.... Nogen der har 11.000 i overskud, for så køber jeg bare en Aura smiley

• #25   24. jun 2009 chiki
    det problem har man ikke med iPhone der er inbygget lysregulering i

• #26   24. jun 2009 Åhh Ok, Det aner jeg ikke om der er i Nokia 5800`eren for jeg har ikke engang fået læst bogen hvor der står hvad den kan Ggg.
    Pinligt men sandt.

• #27   24. jun 2009 Nemlig
    Jeg var netop inde i en TDC butik i går, hvor jeg prøvede dem begge to, og faldt lidt for dem. Men jeg ved jo godt, at de kan være "dumme", når man har kolde fingre, når det småregner (jo, jeg har en tendens til at gå og sms´e, når jeg lufter hundene i regnvejr *S*) osv. Så selvom jeg synes de begge har et lækkert design, så nytter det jo ikke, hvis de ikke også er praktiske smiley

• #29   24. jun 2009 De fungerede også fint for mig i butikken smiley

• #31   24. jun 2009 både mig og min kæreste har en samsung touchwiz 480. vi synes at de er meget gode og skrive på. selvfølgelig går det langsommere og man kan ikke så nemt skrive i blinde.
    til gengæld har vi nogle gange problemer med at den fastlåser, så man ikke kan gøre ret meget ved det.. min kan man nøjes med at trykke på sluk-tasten, og så plejer den at reagere.. min kæreste derimod, har rigtig store problemer med hans, han købte udstillings-modellen og det har han virkelig fortrudt. den låser konstant, og nogle gange er det så slemt at det ikke engang hjælper at pille batteriet af..

hvis du gerne vil have den i pink, er det vist nok kun telia der har den.. hverken TDC eller sonofon har den i pink..

men du skal skynde dig hvis du skal have en, for de er faktisk gået ud af produktion.

• #32   24. jun 2009 Kan man prøve en samsung 480 herinde på nettet et sted??

• #33   24. jun 2009 Vi har her i familien(far,mor og 2 børn) hver sin Samsung F480(pigerne de pink og mænderne de sorte/grå), og er alle tilfredse, men må da indrømme, at jeg havde svært ved at vænne mig til den....NU vil jeg ikke undvære...

Kommentér på:
Telefon med touchskærm?

Annonce